..: LEO Express prodloužil provoz svých vlaků do Karviné :..

První LEO vlak je tady! Známý bude jako 480.001, foto: Juraj KováčPrvní vlak LE 1365 do Karviné, pragotron v Praze 23.4.2013, foto: Robert Kubica Karviná — Dopravce Leo Express od 23. dubna 2013 prodloužil provoz některých svých vlaků mezi Prahou a Bohumínem přes Dětmarovice až do stanice Karviná hlavní nádraží. Ve směru z Prahy do Karviné se jedná o odpolední spoje LE 1363 a LE 1365. V opačném směru z Karviné do Prahy prodloužil dopravce jízdu stávajících prvních ranních spojů LE 1350 a LE 1352. Spoj LE 1350 je provozován pouze v pracovní dny a sobotu. Prodej jízdních dokladů ve stanici Karviná hl. n. je zajištěn u pokladní přepážky autobusového dopravce ČSAD Karviná, případně je možno využít nákup prostřednictvím internetu.

„Od začátku roku roste obsazenost našich vlaků, ta se nyní pohybuje kolem 70 %,“ říká Leoš Novotný, ředitel společnosti LEO Express, a pokračuje: „Právě proto, že je o naše vlaky takový zájem, který stále roste, tak jsme se rozhodli nabídnout naše služby i lidem z Karviné a okolí. Vnímáme jejich zájem o naše nové vlaky a potenciál, který jako technologicky nejmodernější dopravce chceme využít.“

Zdroj: LEO Express


Jiří Bílik | 24.4.2013 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
26.04.2013 (8:50)  
KK: škoda, tam jsem se na LE vyloženě těšil, byl jsem zvědav, jak si tam povedou...

A kdo se hrozně divil, jak je vůbec mohlo jen napadnout se tam pokoušet o rentabilní dopravu, se divit přestal...
editor nebo admin ŽP Radek Papež  mail  
25.04.2013 (9:44)  
ReActor: V úseku Bohumín - Karviná hl.n. jsou vlaky vedeny jako zvláštní s tím, že k termínu pravidelné změny JŘ (červen) dostanou obvyklá čísla.
registrovaný uživatel ReActor  mail  
25.04.2013 (9:14)  
Vlad: úsek Karviná - Bohumín je přečíslovaný. Rozumím, beru na vědomí a děkuji za vysvětlení.
registrovaný uživatel Kakov 
25.04.2013 (8:01)  
Josef Petrák: škoda, tam jsem se na LE vyloženě těšil, byl jsem zvědav, jak si tam povedou...
25.04.2013 (1:12)  
ukulele: Trasa LE z Prahy do Chomutova už z JŘ vypadla/v červnu vypadne, každopádně od vyhlášení nakonec dopadlo tak, že vyhlášeno nebude.
registrovaný uživatel EC 174  mail  
25.04.2013 (0:41)  
Ještě nutno dodat, že LE také ze dne na den zdražil cestování v Premium třídě až o 100%. Dříve jsem jezdil Bohumín - Praha za 550 Kč, teď je nejlevnější spoj za 855, ale naprostá většina vlaků za 900 Kč, někdy i 1000 Kč.
registrovaný uživatel Leinad 
25.04.2013 (0:00)  
ukulele: Já v tom vidím běžný tržní krok, ani výhra ani prohra, prostě změna nabídky. Spolehlivost souprav a pokuty dodavateli lze smluvně ošetřit, ale taky je nehoda(sražení člověka s nutností čistit předek), zpoždění překážkou na trati(když se nestíhá obrat, vyslat zálohu) - tady LEO riskuje, snad mu to vyjde.
Zábřeh stejně jako Ústí nad Orlicí nebo Česká Třebová bych řekl, že sou místa, kde by mělo stavit několik IC/Ex denně, ne všechny. Každý vlak jinde.
registrovaný uživatel ReActor  mail  
24.04.2013 (21:50)  
24.4.
IC 1363 a IC 1365 končí ve stanici Bohumín...

Kde se stala chyba?
24.04.2013 (21:15)  
Z komentářů není poznat jestli to považujete za ústupek nebo chytrý tah, prohru nebo výhru. Tak si to shnem.

Leoš Novotný natolik věří svým vlakům, že od prosince letošního roku začne jezdit bez jediné záložní soupravy. Proto si může dovolit posílat vlaky i do svýho Uherskýho Hradiště.
Dále prodlouží trasy vybraných (špičkových) spojů a zajistí přímé spojení Chomutova a Karviné. Později i Přerovem.
Cíl je jasný. Nabídnout své služby více potenciálním zákazníkům a co nejvíce vytížit své vlaky. Bez záložní soupravy hodně riskuje, ale asi má od Stadleru dobré smlouvy na servis. Mimochodem bylo by zajímavé vidět srovnání denního nájezdu vlaků jezdících na rameni Praha - Ostrava. LeoExpres, Regiojet, Pendolino a IC ČD.
Potom je tu ještě jedna věc. Ruší zastavení v Pardubících v obou směrech...asi nevýnáší.

P.S. Zajímavé je sledovat dění v Zabřehu na Moravě. Nejdřív u nich většina dálkových vlaků přestala zastavovat a najednou mají dopravci zase velkou starost, aby měli lidi ze Zábřehu a okolí přímej spoj do Prahy a Ostravy.
editor nebo admin ŽP Radek Papež  mail  
24.04.2013 (18:49)  
Dokud je trať do Opavy jednokolejná a jezdí tam S1, R1 a R10, tak na nějakého Leoška můžete zapomenout. Leda že by si zaplatil zdvoukolejnění.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko