..: Tendr na krnovské rychlíky byl zrušen kvůli vyřazení Arrivy :..

Ministerstvo dopravy ČR, foto: MD ČRPraha — V prosinci 2014 měl provoz na dotované lince R27 (Olomouc - Krnov - Opava - Ostrava) převzít nový dopravce, vzešlý z veřejné soutěže. To se ale s velkou pravděpodobností nestane, neboť intenzivně sledovaný tendr na krnovské rychlíky byl dnes ministerstvem dopravy v souladu se zákony zrušen. Důvodem je setrvání pouze jediného účastníka výběrového řízení, společnosti Regiojet, zatímco konkurenční firma Arriva vlaky byla vyřazena kvůli nedodání podkladů o odborné způsobilosti zaměstnanců k provozování dopravy. Pokud Arriva nepodá odvolání proti tomuto rozhodnutí, dojde s největší pravděpodobností k vypsání nového výběrového řízení. Do hry se tak znovu dostanou České dráhy, které od účasti v soutěži upustily kvůli zrušenému výběrového řízení na dodávku nových vlaků pro tuto linku.

Zdroj: E15.cz


RaPa Poslat mail autorovi | 13.2.2013 (11:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Legislativa

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
13.02.2013 (13:53)  
A tuhle znate: CD jednali s OBB nekolik let. Pak prisel RJ, rekl, ze chce ty nejlepsi vagony, hned, za minimum ceny. Vyjednano, prodano. Pak prislo opet CD a dostalo mnohem horsi kusy za vyrazne vice penez (nekdo musel doplatit ty nizke ceny pro RJ, :-)). At zijou nase uspesne statni firmy s vedenim, ktere prvotne vzdy naplnuje cil firmy... :-(.

Krnovske rychliky - myslim si, ze v dane situaci, kam se to az dostalo, je zruseni VR dobrym krokem. Zbyva vypsat a dotahnout do konce co nejdrive nove VR.
registrovaný uživatel JOHNZ 
13.02.2013 (12:45)  
Juraj Kováč: Tých 32 vagónov sa tiež obstarávalo. Ale pretože 32ks ojazdených Bmz nemal nikto, tak to nemal kto napadnúť.
13.02.2013 (12:44)  
jasně 32 vagonů za 45 mio. tam těžko šlo dělat výběrko,když šlo o odprodej dávno odepsaného a použitého majetku ÖBB.
a kdyby to bylo napadnutelné, jistě byl o tom již dávno RJ řval do novin jak protrženej.
13.02.2013 (12:01)  
paul2no: Nie je úplne ideálny príklad, pretože ČD napr. prišli do Rakúska a kúpili 32 vagónov, len tak. Do značnej miery ide o celkovú hodnotu, a áno, samozrejme, kde sa točia verejné peniaze vo veľkom, tam je tlak na transparentnosť na mieste. Keď na to príde, súkromníkovi tiež nič nebráni vypísať si klasický tender, mnohí to tak dodnes robia.
13.02.2013 (11:58)  
Stejně je to ale tak trochu nefér vůči státnímu dopravci (ČD), i když je mi jasné že to slouží jako ochrana proti korupci, že soukromník může koupit cokoli bez zdlouhavého výběrového řízení, stejně tak rekonstrukce atd. ČD musí na každou blbost vypisovat výběrové řízení, které trvá a trvá... Jančura přijel do Itálie, zaplatil a odvezl si 9 lokomotiv, a naproti tomu všichni víme jaké šílené obstrukce byly když ČD kupovaly Railjety...
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko