..: Tendr na krnovské rychlíky byl zrušen kvůli vyřazení Arrivy :..

Ministerstvo dopravy ČR, foto: MD ČRPraha — V prosinci 2014 měl provoz na dotované lince R27 (Olomouc - Krnov - Opava - Ostrava) převzít nový dopravce, vzešlý z veřejné soutěže. To se ale s velkou pravděpodobností nestane, neboť intenzivně sledovaný tendr na krnovské rychlíky byl dnes ministerstvem dopravy v souladu se zákony zrušen. Důvodem je setrvání pouze jediného účastníka výběrového řízení, společnosti Regiojet, zatímco konkurenční firma Arriva vlaky byla vyřazena kvůli nedodání podkladů o odborné způsobilosti zaměstnanců k provozování dopravy. Pokud Arriva nepodá odvolání proti tomuto rozhodnutí, dojde s největší pravděpodobností k vypsání nového výběrového řízení. Do hry se tak znovu dostanou České dráhy, které od účasti v soutěži upustily kvůli zrušenému výběrového řízení na dodávku nových vlaků pro tuto linku.

Zdroj: E15.cz


RaPa Poslat mail autorovi | 13.2.2013 (11:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Legislativa

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
14.02.2013 (2:50)  
Svědek: Tak určitě ne, protože RJ je v tomto případě divákem. :-)
14.02.2013 (2:36)  
Cháchá pane Jančuro! Tak dlouho jste házel špínu na konkurenci, až se vám to vymstilo.
registrovaný uživatel M 
14.02.2013 (1:01)  
Dobre, tak uplne doslova ne. Licenci si vedom jsem. Dotaz miril tam, zdali podminku dvou firem lze splnit dvema propletenyma firmama. Treba Regiojet a Regiojet Morava. Treba
13.02.2013 (23:21)  
Petr Mareš: Napráskal mě už před časem mluvčí MD Martin Novák pro Lidovky, myslím. "9 firem a jeden novinář". :-) Asi by to šlo dohledat.
JiříK: Alibismus. Jediné jistoty jsou smrt a daně. - Benjamin Franklin

Edit

Alibismus je to proto, že jediné, co se v případě ztráty takové osoby stane, je zahájení 30denní lhůty na hledání osoby nové. Naposledy jsme to zažili u ČD Cargo po rošádě a vyhazovu Bazaly. Překvapivě trvalo skoro měsíc, než někoho našli. :-) Stát to ale nestálo nic.
13.02.2013 (22:59)  
Petr Nachtigall: MD chce prostě minimalizovat riziko, že v průběhu 15 let bude muset tendr zopakovat a v případě výpadku vítězného dopravce platit napřímo jiného dopravce po dobu, než vybere nového (je doufám všem jasné, že tohle by bylo dražší, než mít jistotu u toho vítězného na celých 15 let, respektive - jistotu nebude mít nikdy, ale podstatně tím sníží riziko)

M: A má samotná SA licenci na provozování drážní dopravy a dva způsobilé členy vedení? :-)
registrovaný uživatel Petr Mareš  mail  
13.02.2013 (22:46)  
Josef Petrák: Hezký :D:D:D

To by se to mělo opravit na wikipedii :D

Do 26. dubna 2012 si dokumentaci k nabídkovému řízení vyzvedlo deset uchazečů.

Do 26. dubna 2012 si dokumentaci k nabídkovému řízení vyzvedlo devět uchazečů a Josef Petrák.


http://cs.wikipedia.org/wiki/Výběrové_řízení_na_dopravce_na_rychlíkové_lince_Olomouc_-_Krnov_-_Ostrava
13.02.2013 (22:31)  
M: Student Agency nemá licenci pro provozování drážní dopravy, takže by se nekvalifikovala.
Petr Mareš: Přihlásilo se 9 společností. Desátou dokumentaci mám doma já, jen se mi nechtělo žádat na DÚ o licenci. :D
13.02.2013 (22:19)  
Todle je cirkus :D
registrovaný uživatel M 
13.02.2013 (21:50)  
Nechce se mi to moc studovat - kdyby se prihlasila i Student Agency (myslim to doslova), tak bude VR platne?
13.02.2013 (21:23)  
No už jsem sem hodně dlouho nic nenapsal, ale tohle začíná být hodně i na mně. Nechápu především požadavek mít dvě odpovědné osoby, aby bylo zaručeno, že v případě kdy jeden odejde byla zaručena kontinuita služby. Co to je za blbost??? To je přece problém toho dopravce, aby takovou osobu měl a pokud o ni přijde, tak nemůže provozovat...takhle jsou na tom všichni i v současné době...
Trochu mi to začíná připomínat příběh, kdy ČD v prvním kole zjistily cenu za jakou to reálně jde jezdit a ve druhém kole to podlezou....a MD jim v tom zdatně pomáhá...
A že je ČD v pasti výběrových řízení??? Ano, jsme prostě nepružní a co jsme si nastavili to máme....
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko