(Aktualizace 5. 12. 2012) Zabrze — DB Schenker Rail Polska podepsala smlouvu na nákup 23 nových lokomotiv Siemens Vectron, přičemž půjde o prvního dopravce v Polsku vlastnícího tyto lokomotivy. Dodávky lokomotiv začnou v nejbližších týdnech a potrvají až do roku 2015. Objednána je jednosystémová stejnosměrná varianta. S nákupem 23 nových lokomotiv bude mít DB Schenker Rail Polska moderní a efektivní flotilu elektrických vozidel, díky čemuž bude naše postavení na polském trhu železniční dopravy mnohem silnější. Tyto lokomotivy pozdvihnou úroveň a kvalitu námi nabízených služeb na vyšší úroveň a umožní nám dostat se ještě blíže k našemu cíli, což je poskytování prémiových služeb říká prezident společnosti Christian Schreyer. Součástí kontraktu je opce na dalších 13 exemplářů. Jedná se už o třetího zákazníka kupujícího Vectrony. Railpool převzal v listopadu první z 6 strojů. Dva stroje pak objednal italský dopravce FuoriMuro.
Zdroj: Rynek kolejowy, railcolor.net
To je fakt. Při seznámení se s (elektro)technickými výrobky v imperialistické cizině krátce po '89 jsem nejednou prostě čučel. (Mám na mysli silnoproud, ne spotřební zboží). :-)
1989 byl Škodováckej Asynchron unikátní - a podporu nedostal. Máte pravdu, ŠT má dnes znaky "manufakturky". AProto bych "šek" spíše do Tauruse, než E109. Sorry.
1) 109E neni zcela objektivne zadny sperk.
2) Kuprikladu Pesa, Solaris dokazuji, ze se muzou uplatnit i produkty ze zemi drivejsího "tabora miru a socialismu".
3) Trh se rozsiril i pro nas smerem na zapad - hadejte, kdo je nas nejvetsi obchodni partner.
4) Myslite si, ze by Polaci a Estonci nakoupili tolik skodovackych produktu, nebyt podpory fondu EU?
Západ si bude vždy chránit svůj trh ... a češi budou hrát až 18. ligu svých výrobků.
1989 nebyl Češi pojďte na přivítanou, ale rozšíření západních trhů na východ a dále na Rusko ... copak to nechápete? Ostnatý drát byl nahrazen prázdnou peněženkou ...
Těch pár krásných a luxusních kousků co dokážeme? jako 109E? ... budou přesně všelijak utápět jako je utápějí a budou propagovat a prodávat hlavně SVOJE západní VÝROBKY
Vemte si hodinky PRIM ... dnes kupují Švýcaři vnitřky (strojky) a dávají do svých hodinek a prodávají za 6.000 Eur ... , ale hodinky PRIM za 96.000,-Kč si nikdo nikdy nekoupí ...
Máme jen to, co jsme v roce 1989 chtěli ...
Srovnavejte srovnatelne - Skodovka zacala skoro od nuly a pres vsechny sebevedome reci pana Bernarda je ve srovnani s velkou trojkou jen malou manufakturou. Pak holt vsechno musi trvat dyl, protoze proste nemate k dispozici tolik lidi jako ostatni a zkusenosti ziskavate zdlouhave a draze za pochodu (nekdy az prilis pozde na provedeni prislusnych zmen). Pochopitelne, pokud si tohle vedeni ST (ale i CD) neuvedomilo nebo nechtelo uvedomit, je to hodne spatne.
a) škodovka nechce, aby byla 109E úspěšná
b) škodovka je totálně neschopná...
jak jinak si vysvětlit, že zatímco konkurence dokáže za stejnou dobu vyvinout několik typů loko a vyrobit mnoholi kusů, tak škoda nedokáže ani tu jednu dotáhnout do konce
PS: dřív jsem 109E také fandil, ale už mi dochází trpělivost, když ještě vidím, že jediné čeho je škoda schopná jsou podpásovky....
Pak ji snad bude umožněno, po "milostivém" schválení drážními úřady v Rakousku a Německu, provoz na sítí těchto drah a také na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Nebude ji však již možné prodat do těchto zamí. Dopravci již mají jiné, lepší loko od konkurence. I tak lze vést konkurenční boj.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.