Praha — Dříve Hasičský záchranný sbor Českých drah, nyní pod hlavičkou SŽDC, letos oslaví výročí 60 let od svého založení. Co je jejich náplň práce, jak se jednotka utvářela, vznikala a nyní vlastně funguje, co obnáší jejich specifická činnost na železnici a je dobré je rušit, či slučovat s republikovým Hasičským záchranným sborem? Na tyto a další otázky pro oborový portál požáry.cz ve video pořadu Červená Kawka odpovídal Václav Porkát, kterého vyzpovídal jeden z tamních redaktorů, Martin Kavka. Na tento zajímavý rozhovor se můžete podívat přímo na stránkách požárů.cz.
Zdroj: Požáry.cz
Vítek_V | 27.1.2013 (14:00)
Související zprávy
03.02.2013 (22:40)
PES38
To je snad blbost, tady když něco bylo tak první na místě zásahu byli HZS nebo SDH a zasahovali.
Drážní hasiči to sem měli dřív 80 Km, dnes to je víc jak 100 km, to by fakt všechno shořelo než by dojeli.
To je snad blbost, tady když něco bylo tak první na místě zásahu byli HZS nebo SDH a zasahovali.
Drážní hasiči to sem měli dřív 80 Km, dnes to je víc jak 100 km, to by fakt všechno shořelo než by dojeli.
30.01.2013 (11:13)
Mně by hlavně zajímalo, jestli je pravda, že při požáru vlaku nesmí civilní hasiči hasit a čekají na drážní. (teď neřeším zkratování troleje). Prý se stalo, že někde hořel vlak, první přijeli civilní hasiči, kteří, jen dohlédli aby tam nikdo nezůstal a pak se koukali, jak hoří a čekali na drážní, že prý oni hasit nemůžou. Je to agentura JNP, tak nevím...
28.01.2013 (8:31)
No zajímavé video... Neměl by drážní hasič znát postup nakolejení obojživelníka? Moc profesionální mi nepřišel.
28.01.2013 (7:10)
Komentář od stoupy:
Firemní hasiče považuji za věc dobrou. Držel jsem je zuby nehty na elektrárně, přesvěčil i vlastníka z USA a zahraniční pojišťovna to honorovala slušnou slevou na pojistném. Po mém odchodu to "kravaťáci"
zařízli, jak podsvinče. Přitom všechny nabídky, pokusy sloučit, nebo převést na obecní profi sbor, byly horší ekonomicky a zejména věcně.
Firemní hasiče považuji za věc dobrou. Držel jsem je zuby nehty na elektrárně, přesvěčil i vlastníka z USA a zahraniční pojišťovna to honorovala slušnou slevou na pojistném. Po mém odchodu to "kravaťáci"
zařízli, jak podsvinče. Přitom všechny nabídky, pokusy sloučit, nebo převést na obecní profi sbor, byly horší ekonomicky a zejména věcně.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko