..: RegioJet poprvé nasadí hektora na zvláštní vlak :..

721.151, Zličín (RegioJet), 24. 8. 2011, foto: Josef Petrák Praha — Soukromý železniční dopravce RegioJet po více než roku pravidelného provozu v Česku pro jednou vypraví vlak zcela jiného rázu: příští sobotu, 20. října 2012, vypraví z Prahy-Smíchova společného nádraží (severní nástupiště) okružní zvláštní vlak přes Středočeský, Karlovarský a Plzeňský kraj. V čele soupravy se bude vyjímat jediná motorová lokomotiva společnosti, hektor 721.151, jenž potáhne zapůjčené vozy historické řady Bix, včetně jednoho s bistro oddílem. Vlak pojede po zajímavé trase přes Prahu-Žvahov do Hostivice, Rakovníka, Bečova nad Teplou, Mariánských Lázní a Domažlic, dále pak přes Plzeň hlavní nádraží zpět na pražský Smíchov (osobní nádraží). Dopravce slibuje na palubě servis podobný vlakům IC RJ, tedy včetně kávy, vody a noviny, ovšem bez Wi-Fi. Absenci internetového připojení by však o víkendu měla více než kompenzovat posílená nabídka piv z provenience malých českých pivovarů. Za okružní jízdenku zájemci zaplatí 890 Kč, podrobnosti o akci a možnosti rezervace pak naleznou v Kalendáři akcí.

Zdroj: RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 13.10.2012 (0:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
20.10.2012 (6:01)  
Podle webu http://jizdenky.studentagency.cz/ActionOffer/id/850249000,kde je možno zakoupit jízdenku s rezervací, je ještě 79 volných míst.
18.10.2012 (18:56)  
Už se děsně těším na Bixy. Přesně jak píše Zdeněk Štěpánek. Až to rozjede po koridoru zkopce - MarNě - Svojšín, tak si můžeme povědět o skákání. Ovšem skutečné skákání bude až z Domažlic, kde je trať v dost zoufalém stavu. Na ostatních tratích to bude jako jízda Orient Expresem.
registrovaný uživatel JB 
15.10.2012 (12:24)  
thingie: Stroj má rychlost 80, vozy 90. Kolik byste chtěl jet a čemu by pomohl jiný stroj?
15.10.2012 (10:38)  
Breclav-Znojmo je krasna relativne rychla a rovna trat. Jet na ni temito vozy je asi stejne pohodlne jako jezdit v traktoru po mezi. Clovek ma pocit, ze pokud nevypadne ven, tak alespon nekolikrat za cestu nedobrovolne zmeni sedadlo... ;)

EDIT: Tim nechci zarmoutit nadsence z klubu, treba vylet 813 do Jeseniku je jednou za cas taky parada, jenze...jenze...
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
15.10.2012 (8:32)  
Zdeňku Štěpánku, o jakých vozech to píšeš? Já jsem Bixy jezdil na trase z Olomouce do Krnova dále do Opavy a říkali jsme jim "horská dráha". To jen tak k tomu "skákání jak koza".
15.10.2012 (2:40)  
Škoda, že je to z ruky a pro mě drahé... Těmi vozy jsem strašně rád jezdil do liberce. Jsou úžasně pohodlné, na rozdíl od regiošuku (kde se sedí na opolstrovanym prkně a skáče to jak koza na kolejích) nebo desira, který sice neskáče, ale pořád je to tvrdý jak prkno...

Tyhle vozy jsou krásně prostorný, nikde nic nepřekáží.
15.10.2012 (0:13)  
zirecek: ty kompletně plný nikdy ani v prodeji nebyly, jde asi o rezervace pro média, partnery apod. Spíš je to hodně prázdný.

Ťululu: vždyť to je koncipované jako historická jízda
13.10.2012 (20:04)  
Sobota 20.10.2012
Praha, Smíchov - spol. nádr. .... 7:30
Mariánské Lázně, nádr. ......... 13:30
Mariánské Lázně, nádr. ......... 13:35
Praha, Smíchov - spol. nádr. .. 19:52
Tam (do M.Lázní) 490Kč a z M.Lázní zpět 400Kč, musí se koupit zároveň tam i zpět, nyní píší 130 volných míst (to je na webu, jak psal již Karel Kovářík).
registrovaný uživatel thingie  mail  
13.10.2012 (17:10)  
No, je to asi opravdu zbytečně trochu dlouhé, nasazení jiného stroje a kratší jízdní doby na úsecích které nejsou bůhvíjak zajímavé a mají vyšší traťové rychlosti by asi úplně neublížilo.
13.10.2012 (13:22)  
Karel Kovařík: Vozy už jsou celkem slušně zaplněny, :-).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko