..: Vykolejení nákladního vlaku komplikuje dopravu na I. koridoru :..

Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Brno — Dnes v 5.39 došlo mezi Adamovem a Brnem k vykolejení jednoho vozu nákladního vlaku. Vůz vykolejil před stanicí Adamov, kde poškodil 4 výhybky. Následně došlo k samovolnému nakolejení vozu, aby před Brnem-Maloměřicemi opět vykolejil a poškodil další část tratě. Příčinou je technická závada na nákladním voze. Poškozená traťová kolej je nesjízdná, předběžná škoda je odhadována na 10 milionů korun, předpokládaná doba opravy se v tuto chvíli pohybuje v řádu týdnů. Situaci komplikuje probíhající výluka na druhé traťové koleji. Momentálně se intenzivně pracuje na předčasném ukončení této výluky, zavedení provozu alespoň po jedné koleji se předpokládá kolem 18. hodiny. Cestující osobních vlaků a rychlíků jsou v postiženém úseku přepravováni autobusy, dálkové vlaky z Prahy přes Brno směr Bratislava a Vídeň jsou vedeny z Kolína odklonem přes Havlíčkův Brod. Stanice Pardubice a Česká Třebová z tohoto důvodu neobsluhují.

Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce

Zdroj: Drážní inspekce, Mimořádnosti v provozu ČD


Nick Poslat mail autorovi | 10.9.2012 (12:09)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Keprt 
11.09.2012 (10:52)  
KK: herkules netlačí trakční proud kolejnicema, na rozdíl od (všech) elektrik.
11.09.2012 (10:42)  
Žluté soupravy zatím vždy jen stály a čekaly ukončení. O NAD nebyly nikde ani sliby. Ale zatím šlo o události do 4 hodin stání.
registrovaný uživatel Kakov 
11.09.2012 (10:34)  
Tomáš Vrabec: když se něco podobného stalo, jezidl Pinďa po trase Praha-HB-Brno-Břeclav-Ostrava,

žluté soupravy by nejspíš měli NAD
registrovaný uživatel Kakov 
11.09.2012 (10:32)  
ad franta plášek: mě by spíš zajímalo, zda herkules projížděl normálně bez omezení a v čem je "lepší" než 380, že může
11.09.2012 (10:02)  
Dotaz neznalce.....proč se musí ř.380 přes KH přetahovat pomocí jiné loko, která pak chybí jinde (jak zmínil "rejlmen")? Mnohdy a mnohde zatracovaní soukromníci zvládnou projet přes KH setrvačností s nákladním vlakem 1400tun..pravda ne rychlostí EC, IC,....vlaku, ale nebylo by to časově i logisticky lepší řešení, než shánět přípřež a pak loko vracet někam zpět?? Prosím někoho, kdo tomu rozumí o komentář...díky.
11.09.2012 (9:55)  
Chm a teď čistě konspiračně, (byť stát se může asi úplně vše, viz včerejšek), co kdyby se něco podobného stalo u Olomouce. Objíždělo by se přes Brno? Sice pár hodin navíc, ale jezdilo by se. Otázkou zůstáva, kdo by převážel spodem žluté soupravy.
registrovaný uživatel M 
11.09.2012 (1:14)  
Mno... Skalice->Trebova->Prerov->Breclav je souctem 150-180 minut a to nepocitam nejaky cas na rozhodnuti. Z Breclavi to odjelo +130. Myslel jsem proto, ze to bylo ukoncene ve Skalici.
Uz vidim, ze to ale jelo "velmi svizne". Potom samozrejme ano, nejake dve hodky, to zrovna pro tenhle vlak neni zadna mimoradnost a tomto konkretnim pripade to vlastne nebyl tak zasadni problem.
11.09.2012 (0:45)  
M:
Avala vezla za Břeclaví +120, což je na slovenské poměry trochu větší zpoždění, na srbské pak už jen zanedbatelné nic.

Lidi do Brna si mohli přeskákat na osobák a pak NAD do Brna, tranzitující se svezli zpět do Třebový a pak přes Přerov do Břeclavi zpět na původní trasu.

Kdyby byl býval reaálný odhad znám dříve a jelo se na Přerov rovnou, dojelo by to do Břeclavi s nějakými 20 minutami zpoždění, takže ještě méně než přes Vysočinu, kde to většinou minimálně 30 minut navrch znamenalo.
registrovaný uživatel M 
10.09.2012 (23:55)  
Ta Avala teda byla nejak ukoncena, pres nahradni dopravu se lidi nejk dostali do Breclavi a odtam byla nahradni souprava?
Trebas tohle (a pripadne nasledne veci jako pripadne prime vozy a tak) mi na organizaci prijde mnohem narocnejsi, nez ta nahradni doprava v miste. Ta tedy asi taky jen tak sama od sebe, ale jsou na to (asi:) nejake krizove scenare a tak. Ted kdyz si predstavim, ze v tom "zrusenem" vlaku bude treba vagon do Splitu a pulka vagonu jen do Budapesti, tak zaprve co ti lidi do Splitu pripadni, pak organizace vsech tech chybejicich vagonu na zpatecni trase...
registrovaný uživatel Martin Š.  mail  
10.09.2012 (22:05)  
No ještě, že se nestalo nic horšího. Vidím zařaditel Ryko,to předpokládám, že v těch kotlových vozech nebudou látky zdraví a životu přátelské. Taková látka by (v této oblasti krásnou) přírodu pěkně zprznila.
Ví někdo co se tam převáželo? Z fotografií nejsou vidět oranžové štítky s UN kódem?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko