..: Vykolejení nákladního vlaku komplikuje dopravu na I. koridoru :..

Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Brno — Dnes v 5.39 došlo mezi Adamovem a Brnem k vykolejení jednoho vozu nákladního vlaku. Vůz vykolejil před stanicí Adamov, kde poškodil 4 výhybky. Následně došlo k samovolnému nakolejení vozu, aby před Brnem-Maloměřicemi opět vykolejil a poškodil další část tratě. Příčinou je technická závada na nákladním voze. Poškozená traťová kolej je nesjízdná, předběžná škoda je odhadována na 10 milionů korun, předpokládaná doba opravy se v tuto chvíli pohybuje v řádu týdnů. Situaci komplikuje probíhající výluka na druhé traťové koleji. Momentálně se intenzivně pracuje na předčasném ukončení této výluky, zavedení provozu alespoň po jedné koleji se předpokládá kolem 18. hodiny. Cestující osobních vlaků a rychlíků jsou v postiženém úseku přepravováni autobusy, dálkové vlaky z Prahy přes Brno směr Bratislava a Vídeň jsou vedeny z Kolína odklonem přes Havlíčkův Brod. Stanice Pardubice a Česká Třebová z tohoto důvodu neobsluhují.

Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce Vykolejení nákladního vlaku, foto: Drážní inspekce

Zdroj: Drážní inspekce, Mimořádnosti v provozu ČD


Nick Poslat mail autorovi | 10.9.2012 (12:09)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Jihomoravský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
07.10.2012 (11:21)  
Racek: Jirka Panther: v Adamově pokud vím výpravčí slouží, sem ještě DOZZ neproniklo. Asi se vůz zrovna před DK choval "způsobně", že si ničeho nevšiml.
Kdepak, v Adamově jsou minimálně po celé délce nádraží vidět osekané pražce, takže vůz tudy projel vykolejený. Výpravčí to možná přes hranu nástupiště neviděl, ale divím se, že to ani neslyšel, vždyť to musí být slušný rachot.
Registrierter Benutzer j p 
13.09.2012 (14:21)  
Ponekud me zarazi tato formulace: Příčinou je technická závada na nákladním voze
To je jako kdyby to napsal tiskovy mluvka, ktery o veci nic netusi a ani zadnou fotku nevidel. Technicka zavada na voze muze byt cokoliv. Napriklad ty ohnute schudky. Nebylo by lepsi napsat Příčinou je technická závada na lozisku nákladního vozu?
Registrierter Benutzer Raquac 
12.09.2012 (10:00)  
Znalejší mne prosím opravte, ale jako konstruktér mám za to, že ložisková skříň je ve směru Y vedena v rámu podvozku oboustranně, tedy že nehrozí její "vyslečení" z nápravy, protože je bezpečně vedena i zevnitř (ze strany kola). Tuto nehodu bych já osobně tipoval na důsledek činnosti "sběračů kovů"...

Loziskova skrin je v ramu vedene jednostranne (z vnejsi strany, viz kluznice na fotkach). Z napravy se vysvleknout nemuze proto, ze napravove lozisko prenasi i axialni sily. Tady ale doslo k ukrouceni cepu loziska (nejspis jako nasledek horkeho chodu a nasledneho zadreni), takze loziskova komora vystrelila dolu a mohla se spolu s pruznici vydat tam, kam ji zavelela gravitace. Sberac kovu prakticky nema sanci zapricinit takovy problem, leda neprimo ukradeni kabelu u indikatoru horkobeznosti.
Registrierter Benutzer JB 
12.09.2012 (7:24)  
Jiří Bajer: Ložisková skříň není vedena zevnitř.
11.09.2012 (18:38)  
pokud se tady bavíte o RJ tak jednu perličku.několikrát jsem zkusil v zábřehu použit RJ.podle internetu byly volná místa a tak jsem se zeptal personálu zda mě vemou.vždy byla odpověd jsme plní a měl jste si koupit jízdenku na netu a nebo vlastnit tu jejich předplacenou kartu.tuto odpověd jsem dostal vždy aniž by se mě zeptali kam vlastně chci jet.dokonce 2x jsem byl odkázán s výsměchem že v tom případě musím použit obyčejné CD kde nedostanu noviny ani to jejích dobré kafe.podotýkám že jsem to jen zkusil protože jsem měl už koupenou zpáteční prahu za ještě lepší peníz než RJ.
11.09.2012 (18:34)  
Jiří Bajer: Z první fotky je vidět, že pokud je ložisková skříň (pardon za ten domeček, nejsem strojař) vedena i zevnitř, tak je toto řešeno v rámci jednoho odlitku. Tj. ukradení ložiskové skříně by bylo možné pouze po odšroubování (uřezání) spodního zajišťovacího dílu. K tomu ale nedošlo. Pokud by došlo k rozebrání ložiska "lidským činitelem", tak zcela jistě před jízdou a nikoliv během náhodného zastavení soupravy.
PS: Chybějící ložisková skříň i s pružnicí se přece musí odhalit při úplné zkoušce brzdy, nebo se pletu?
Registrierter Benutzer BigDye 
11.09.2012 (13:48)  
KK: minimálně jednou převzal cestující z lehlého Regiojetu vlak ČD a RJ pak konkurentovi zaplatil jízdné.
Registrierter Benutzer M 
11.09.2012 (13:40)  
KK - otazka je take, o jakem rozsahu se bavime. Zatim se vzdy cekalo, protoze vyluka byla vzdy v radech hodin. Nebo uz nekdy mel RJ zpozdeni treba 8 hodin (pravda, to je taky rad hodin:)?
Podle dosavadniho prubehu proto podle mne nelze hodnotit to, jak by se podobna situace resila u Olomouce.
Registrierter Benutzer Kakov 
11.09.2012 (12:38)  
Martin Jarath:

párkrát bylo žluťáky řečeno, že při výlukách a mimořádnostech budou spolupracovat se žlutými busy.....

ale pokud za takové situace žluté valky jen stojí a čekají, je to docela blbé....
další důvod proč nejezdit žlutým vlakem.....
radši dojedu o hodinu dýl NAD, než vlakem o tři hodiny dýl
Registrierter Benutzer Kakov 
11.09.2012 (12:35)  
keprt:

pravda, já jsem byl mimo, chtěl jsem napsat taurus, nikoliv herkules, proto ten dotaz na průjezd KH
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2017 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko