..: Škoda možná dodá Aeroexpressu 150 patrových vozů :..

Jednotka 471.029, Hr. Barrandov hradlo - Praha-Velká Chuchle (28.9.2011), foto: Jan Stránský Moskva — Ruský dopravce Aeroexpress, patřící z 50 % skupině RŽD a z 50 % soukromým investorům, který zajišťuje dopravu mezi moskevskými nádražími a letišti, vyhlásil v květnu tohoto roku soutěž na dodávku 150 patrových vozů ucelených elektrických jednotek. Společnost před několika dny zveřejnila seznam uchazečů, kteří postoupili do dalšího kola výběru. Mezi postupujícími je kromě německého Siemensu, francouzského Alstomu a švýcarského Stadleru i česká Škoda Transportation. Ta tak má možnost soutěžit o dodávky v odhadované hodnotě zhruba 18 miliard rublů, což při současném kurzu představuje zhruba 11,6 miliardy korun. Mezi uchazeči, kteří se do tohoto kola nedostali, je domácí Transmashholding, korejský Hyundai a polská Pesa. Vítěz soutěže by měl být znám v lednu roku 2013.

Zdroj: ekonomia24.pl


JiříK. | 17.8.2012 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá) Rusko


  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
17.08.2012 (15:14)  
Jiří Bajer: existence holdingového partnera na domácím trhu každopádně posílí šance na úspěch a zároveň může řešit i rychlost dodávek. Mno uvidíme. Hlavně, aby v třeskuté sibérii nezamrzaly hajzlíky, jak ve středních čechách.
17.08.2012 (14:36)  
FRK - buďme klidní, však oni nám to vrátí v elektrice. Sice jí máme přebytky, ale co už :)
17.08.2012 (14:25)  
Jen by mne zajímalo, proč se dál dostala Škodovka a Transmashholding (který je s ní ve společném podniku) ne. Škodovka má podle mne hodně velkou šanci uspět - její patrové jednotky jezdí již na Ukrajině a v Litvě a co jsem slyšel, tak jsou docela spolehlivé. Cenou bude Škodovka rozhodně velmi dobře postavena, všichni ostatní nabídnou svoje vlaky za víc. Východní trhy jsou zkrátka pro Škodovku velmi výhodné - má tam velmi dobré jméno, tisíce referencí (jezdících i padesát let), jako jediná umí materiály i do velmi nízkých teplot... Nejde mi do hlavy, proč se cpou na západ. V bývalém SSSR mají otevřený daleko lepší trh, na který mohli už léta dodávat náhradní díly. Ale ne - majitelstvo Škodovky je prostě slepě orientováno na nasycený západní trh :(
registrovaný uživatel JB 
17.08.2012 (14:02)  
Kapacitně to nedají. Vyrábějí třívozovou jednotku čtyři týdny. Museli by rozšířit, nejlépe přímo v Rusku.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
17.08.2012 (13:46)  
Mám takovou obavu, že vedle ostatních výrobců v soutěži nemá ŠT moc šanci. I když bych jí to celkem přál aby vyhrála
17.08.2012 (13:34)  
Tak už zbývá, kdo z uchazečů a na jaká místa donese více švestiček do ledna 2013...
17.08.2012 (13:19)  
Hlavně, aby to po dodání zaplatili.Nejlepší by bylo, kdyby ještě před výrobou, až bude vybrán výrobce, uhradil odběratel 80% ceny. My starší máme s nimi své zkušenosti.
  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko