..: Škoda možná dodá Aeroexpressu 150 patrových vozů :..

Jednotka 471.029, Hr. Barrandov hradlo - Praha-Velká Chuchle (28.9.2011), foto: Jan Stránský Moskva — Ruský dopravce Aeroexpress, patřící z 50 % skupině RŽD a z 50 % soukromým investorům, který zajišťuje dopravu mezi moskevskými nádražími a letišti, vyhlásil v květnu tohoto roku soutěž na dodávku 150 patrových vozů ucelených elektrických jednotek. Společnost před několika dny zveřejnila seznam uchazečů, kteří postoupili do dalšího kola výběru. Mezi postupujícími je kromě německého Siemensu, francouzského Alstomu a švýcarského Stadleru i česká Škoda Transportation. Ta tak má možnost soutěžit o dodávky v odhadované hodnotě zhruba 18 miliard rublů, což při současném kurzu představuje zhruba 11,6 miliardy korun. Mezi uchazeči, kteří se do tohoto kola nedostali, je domácí Transmashholding, korejský Hyundai a polská Pesa. Vítěz soutěže by měl být znám v lednu roku 2013.

Zdroj: ekonomia24.pl


JiříK. | 17.8.2012 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá) Rusko


  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
20.08.2012 (10:54)  
No řekl bych, že debata kolem "sídel" firem, je trošku mimo téma tohoto článku....

Ale když už jste to začali, tak mě nepřekvapuje, že přibývá firem, které se registrují na Kypru, v Nizozemí, apod. kvůli daním, vcelku to chápu.
20.08.2012 (8:29)  
Josef Petrák

snažil jsem se vám podrobně vysvětlit jak na DPH proděláme ... protože mnoho lidí nemá potuchy jakt to vlastně funguje ...
a co se týká czechinvest, ten s tím nemá nic společného ... to je věcí vlády a potažmo úřadu práce, který může a má pravomoc to za Vás platit ... nalej vylej.

Když si požádáte, ÚP dá na vytvoření pracovního místa živnostníkovi 90.000,- u těchto multizaměstnavatelů jeto jinak. Zkuste si dojít na ÚP v saku a kravatě řekněte, že tu budete na v areálu nějaké továrny vyrábět třeba optiku pro Italskou firmu, pochopíte ... že před Vámi polezou po kolenou a budou Vám slibovat modré z neba ...

Pane v roce 2000 jsem byl v Trenčíně, klasika s.r.o. a paní na FÚ mi říká ... pane pokud zaměstnáte 20 slováků z pracáku 5 let vám nepřijdeme na daňovou kontrolu ...

A tak seto dělá ... každej láká ... přijď a řeš naši nezaměstnanost ...

Nemám důvod Vám lhát ... tak to prostě je ... TCPA je hned v prvním odstavci ADD/1 ...

...
sociální, zdravotní, daň
20.08.2012 (8:19)  
Martin Utajený: nebuďte protivný. Uvedl jsem neurčitý komentář. O TPCA píšete až teď. :o) A pokud vím, bavíme se tady o Škodě Transportation. Kde ta by vzala daňové úlevy od CzechInvestu?
19.08.2012 (23:19)  
Pazzy

Škoda Transportation není živnostník, který zaměstná 1 člověka ... oni si uděljí z lidí otroky a to po stovkách ... Český stát na to pohlíží tak jako, že je lepší dát lidem práci a neúčtovat na první linii sociální, zdravotní a daň ... než, lidi mít na úřadě úráce a vykazovat nepřijatelný procentní stav nezaměstnanosti ...

LIDI UŽ SE PROBUĎTE ... Čechovi dají hov..no, ale cizákům dají prázdniny ... tohle je ta zednářská EU ...
19.08.2012 (23:12)  
Josef Petrák

jste dost naivní ... proto jsem uvedl TCPA ... oni odvedou a stát to pošle zpět ... ...

ano to jsou ty ekonomické zony ...

nikdo nic ze svého neplatí ... to nemá cenu ... žijte dál ve své pohádce ...

Máte pravdu, všíchni jsme si rovni jen zapomínáte, že někteří jsme si rovnější ... viz zaměstnanost ... že?
registrovaný uživatel Pazzy 
19.08.2012 (18:52)  
Jiří Kocourek to jako projde přes sociálku a finančák, že nebude několik tisíc lidí platit odvody???
Jinak je to smutné, že mají sídlo na Kypru, ale dobře, že ty Kypry máme, jinak by si tady mohli dělat co chtěli.. Jinak co je lepší pro pracovníky v Plzni či Studénce? 150 nových jednotek k výrobě nebo žádná práce??? Co je lepší pro stát nějaký příjem nebo nulový? Nemůžete nikomu direktivně přikazovat kde bude sídlit (už to zkusili a moc to nefungovalo). Vím, offtopic, ale tohle je pořád ta samá demagogie :-( Jinak fandím škodovce i když ji nemám rád! Snad pochopí význam východních trhů a nepadnou tak, jako třeba sklárny....
19.08.2012 (17:37)  
Josef Petrák: ... zaměstnanci si toho na výplatní pásce nevšimnou, že jim to tam firma neúčtuje.
Pánové účel firmy není platit daně. Účel firmy je přinášet majiteli zisk. Do práce (na brigádu) taky nechodíme proto, abycho platili daně, ale proto, abychom dostali výplatu.
Pokud se to majiteli firmy nevyplatí, tak to prostě zavře, zaměstnanci najdou ráno firmu zavřenou a půjdou na pracák. A vyhnat zaměstnavatele jen proto, že máme vysoké daně je dost špatný přístup.
19.08.2012 (13:06)  
Martin Utajený: To mi chcete tvrdit, že sociální a zdravotní pojištění si může někdo nechat odpustit? A zaměstnanci budou v klidu, když si budou muset zdravotní platit ze svého. :) Haha.
19.08.2012 (12:50)  
Transmashholding,

myslím, že to může být o ceně, nikoli o kvalitě ... prostě ruský průmysl se dostává do situace, že je i přes velmi nízké platy velmi neefektivní.

Plat dělnice v Moskvě je 20.000,- RUB = 666.- USD plat dobrého dělníka je 30.000,- RUB = 1000,-USD

Úlet
PS: Plat paní, která jednou za den vezme dvoukolák a převeze potraviny od vlaku do místního obchodu (3*jede 1km) asi 450km východně od Moskvy na nějaké místní úzkokolejce je 60,-RUB týdně = 8,- USD měsíčně.
19.08.2012 (12:29)  
bartik09

Pane Bartik09, napsal bych Vám svůj názor, ale bojím se kamenní, které by na mě přes monitor lítalo ...

To není o EU, o Bruselu ... to je o NÁS ...

... je to o dani pro právnické osoby 19% ... dejme 8% sazbu daně těm co mají základní kapitál vyšší než 2.000.000.000,- a obrat vyšší než 1.000.000.000,- a všichni takoví budou danit u nás ... myslím z celé EU ... TAK JAKO TEĎ SE VŠICHNI STĚHUJÍ NA KYPR nebo jinam...

Holadsko má daň na vyvádění zisků firem v EU 6,67% za 1,33% by se nikomu UŽ nevyplatilo ... 8% a budou tu danit všichni ...
  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko