..: Škoda možná dodá Aeroexpressu 150 patrových vozů :..

Jednotka 471.029, Hr. Barrandov hradlo - Praha-Velká Chuchle (28.9.2011), foto: Jan Stránský Moskva — Ruský dopravce Aeroexpress, patřící z 50 % skupině RŽD a z 50 % soukromým investorům, který zajišťuje dopravu mezi moskevskými nádražími a letišti, vyhlásil v květnu tohoto roku soutěž na dodávku 150 patrových vozů ucelených elektrických jednotek. Společnost před několika dny zveřejnila seznam uchazečů, kteří postoupili do dalšího kola výběru. Mezi postupujícími je kromě německého Siemensu, francouzského Alstomu a švýcarského Stadleru i česká Škoda Transportation. Ta tak má možnost soutěžit o dodávky v odhadované hodnotě zhruba 18 miliard rublů, což při současném kurzu představuje zhruba 11,6 miliardy korun. Mezi uchazeči, kteří se do tohoto kola nedostali, je domácí Transmashholding, korejský Hyundai a polská Pesa. Vítěz soutěže by měl být znám v lednu roku 2013.

Zdroj: ekonomia24.pl


JiříK. | 17.8.2012 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá) Rusko


  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   
Registered user Vesos  mail  
24.08.2012 (17:47)  
Tak jsem si tu připadal jak na diskuzi na Novinkách.cz. Osobní napadání, demagogie, urážky, no prostě standard. Dovolil bych si požádat pány adminy a velkoadminy, aby příště něco takového utnuli. Přišel jsem si tu přečíst něco o vlacích a ne poslouchat, s prominutím, žvásty některých jedinců. Obzvlášť ty z politiky a ekonomiky jsou výživné. Mě prostě tyhle věci na železničním serveru nezajímají, na to mají jiné stránky. Tak ať radši odsud vypadnou a neopruzují tu. Opravdu si myslím, že většina lidí na tomto serveru na ně není zvědavá.
23.08.2012 (22:27)  
danz: Nezbývá než souhlasit - diskuze bohužel uhnula od tématu článku úplně jinam :( Sice jsem také do off-topu přispěl, ale diskuze se rozvíjí způsobem osobního napadání jednotlivých uživatelů a to se mi nelíbí, podobne jako Vám. Svobodu slova samozřejmě schvaluji, ale bylo by někdy dobré si přečíst ty tři body pod rámečkem, do kterého píšete své komentáře (zvané "Pravidla pro vkládání příspěvků"). A klidně mě za to vymínusujte a pohřběte za živa - já to unesu, stojím za názorem o věcné diskuzi na téma článku.
Registered user danz  mail  
23.08.2012 (16:03)  
Administrátoři: vymažte prosím ty žvásty o platech atd. To nemá úroveň, a Utajený by měl dostat ban (obsah nehodnotím, spíše tu demagogickou formu).
Registered user rpet  mail  
23.08.2012 (10:26)  
@ Martin99

reagoval jsem na toto:

...a podle mě si za takovou práci žádnou odměnu nezaslouží

to, ze resil i neco jineho vim. ale na to jsem vazne nereagoval.
Registered user SYN 
23.08.2012 (10:17)  
Taky by se dost ušetřilo kdyby se zrušily Lv jízdy... jen jestli by nedošlo k problému že by se jim pak ty loko (obecně i jiná vozidla) hromadily v nesprávný čas na nesprávném místě... jak Járovi ti horníci v dole.

Takže ač možná může být nějaký konkrétní úkon (stavba, jízda) z hlediska efektivity práce "v mínusu", je docela dobře možné že jakákoliv jiná varianta (nakoupit víc vozidel, neodjet daný spoj atd.) může být ještě zápornější, a tedy zvolená záporná varianta může být pořád ještě nejlepší dostupná...

No a zmiňovat se v této souvislosti o mzdě je už silně přitažené za vlasy, předpokládám že to asi bylo myšleno "v uvozovkách", to ale mělo být hooodně zdůrazněno a podtrženo, jinak to snadno může být zaměněno s vážně myšleným textem který pak diskredituje pisatele...
Registered user M 
23.08.2012 (1:48)  
Martin99 - nekdo se rozbije v aute tak, ze jej dohromady jde dat jedine tak, ze po zbytek zivota zustane na luzku a nebude schopen komunikovat. Je prace lekarskeho tymu behem sestihodinove operace bezcenna? V duchu prikladu se strojvudcem prazdneho vlaku nebo dokonce PHS by makroekonomickemu vysledku prispeli vic, kdyby sli na olivovou, resp. treba merunkovou plantaz a dotycneho nechali jak je...
Registered user M 
23.08.2012 (1:42)  
KK - jo a jeste ke vsemu jsem ti mnozne cislo od cena zakerne zmenil na "cenny". Jestli nakonec problem te nasi ekonomiky nebudou spatni ucitele:-)
Jak a co jsem prekrucoval, to si kazdej muze najit. Taky to, v jakem pomeru jsou platy ucitelu v Cesku a Nemecku. I to, v jakem pomeru jsou ceske platy a platy ve zbytku EU (pricemz pro ty mene zemepisne nadale - zbytek EU je 26 statu, neni to Londyn, Lucembursko a Frankfurt...)
22.08.2012 (22:15)  
Rpet: Ale já to pochopil, ale obávám se, že ty jsi dost dobře nepochopil Josku, protože on neřešil primárně to, kdo má a kdo nemá mít zaplaceno za práci, ale o proč jsou některé státy bohatší......
Registered user rpet  mail  
22.08.2012 (21:57)  
@ Martin99:

Rpet: Je jedno, jestli je 810 poloprázdná nebo úplně prázdná a kdo za to může. Z hlediska makroekonomického je hodnota hodiny strojvedoucího nepřínosná, dokonce ztrátová. Protože osobní železniční doprava na lokálkách je dotovaná. Tzn. že k ekonomickému bohatství země nepřispěje. Ačkoliv můžeme práci strojvedoucího považovat za užitečnou, tak z čistě ekonomického hlediska by bylo lepší, kdyby šel strojvedoucí montovat Octavie, které se dobře a se ziskem prodávají v zahraničí...

hm. skoda, ze jsem reagoval na neco uplne jinyho. pro jistotu to jeste zkopiruju:

Jako jeden z mnoha příkladů neefektivity v ČR uvedu protihlukovou stěnu. Parta dělníků jí stavěla 3 týdny. Horko, hluk, prach, dřina. A za práci by ti dělníci měli dostat slušně zaplaceno. Často se ale stává, že taková PHS je úplně zbytečná, její hodnota = NULA. Pak i hodnota práce těch dělníků je nulová. Postavili něco, co nikomu nepřinese užitek a podle mě si za takovou práci žádnou odměnu nezaslouží. Nicméně odměna jim vyplacena byla a tyto peníze pak chybí na odměňování lidí, kteří udělali něco skutečně užitečného.

takze, martine, aby jsi to pochopil i ty:

nehadam se o to, ze nektere pracovni vykony postradaji smysl - takove skutecne asi najdeme.

jen mi prijde divne, ze by mel delnik dostat nula korun do vyplaty proto, ze nekdo o necem nekde spatne rozhodl, a ten delnik to proste udelat musel, nebot je to zamestnanec.

z toho duvodu je moje analogie stou 810-kou trefna - pokud to teda jsi schopen pochopit.
Registered user Kakov 
22.08.2012 (19:15)  
ad M: jj pravda, inu vše si překroutit, a když nejde překroutit domyslet tak, abys mohl rejpat a napadat to je zas tvoje specialita...

konstatuji, že to co tu prezentuješ 22.8. v 19.05 je nepodložená a nepravdivá urážka
  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2017 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko