..: DB modernizují 773 vozů pro vlaky InterCity :..

Náhradní souprava, Apmz DB, foto: Georgo Berlín — Německé dráhy zahájily modernizaci celkem 773 vozů pro vlaky InterCity v hodnotě 250 mil. eur. Vozy obdrží zcela nový centrální zdroj energie, klimatizační jednotku, redesign interiéru, jehož součástí bude například dosazení sedaček Grammer ICE 3000, podobných těm které se nachází ve vozech Ampz146 Českých drah a do některých vozů Bpmz294 a Bpmz295 budou instalovány háky na kola, čimž bude zvýšen počet vozů s přepravou kol ze 129 na 163. Modernizace se bude týkat 86 vozů řady Avmz108, 41 vozů řad Apmz119 a Apmz127, 63 vozů řady ARkimbz266, 121 vozů řady Bvmsz186, 358 vozů řad Bpmz294, Bpmz295 a Bpmdz295, 72 řídících vozů řady Bpmbdzf a 34 Bimdzf, těm ovšem klimatizace nebude dosazena. Díky této generální opravě budou do roku 2013 z dálkové dopravy vyřazeny vozy řad Bimz264 a Bimz259, Bimdz267 a Bimdz268 a i poměrně zastaralá řada Bvmz111, které představují původní nerekonstruované Avmz z vlaků TEE přeznačené na druhou třídu. Modernizace budou probíhat do roku 2014 v dílnách DB v Neumünsteru, Kasselu a Norimberku. Úpravami neprojdou jídelní vozy řady WRmz134, které jimi prošly už před delší dobou. V počátku se objeví především na IC Hamburg - Stuttgart kde budou od jízdního řádu 2012/2013 pravidelně nasazovány. Fotografie jednoho z modernizovaných vozů zveřejnili fanoušci na diskusním fóru a také sledují čísla již upravených vozů, které můžete potkat na vlacích DB Bahn Fernverkehr. K modernizaci bude použito asi 46.000 nových sedadel, 42.000 m2 nového koberce a 27.000 m2 fólie s dekorem dřeva na obložení interiéru.

Zdroj: Deutsche Bahn, Drehscheibe Foren, ICE Treff


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 6.8.2012 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Německo


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
06.08.2012 (10:47)  
Ja nepotrebuju technicke udaje. Jsem cestujici a kdyz koukam na fotky, prijde mi lito, ze necim takovym nemuzeme jezdit na rychlicich u nas. Zda se, ze po cely zbytek zivota soucasne trati 300, nebudu jezdit nicim jinym, nez variacemi na vozy B, vzniknuvsimi pred dvaceti lety. Otresne.
Registrierter Benutzer Sim 
06.08.2012 (10:26)  
Flexaretista > blbost.
a) nebylo čím jezdit ... samosebou ze bylo. ktery dodavatel je schopen si u sebe uskladnit rekneme 100 vozu a prubezne na nich delat?
b) i pokud by šlo o stejnou specifikaci a rozložilo by se to v čase, tak později provedené rekonstrukce by ve své době už byly čerstvě zrekonstruované plečky ... coz ovsem neznamena, ze to nejde. Znamena to pouze to, ze pokud to dopadne takto, byla reko bud odflaknuta (bez ohledu na to, jestli si to tak nekdo objednal), nebo (pripadne "a") chybi provozni udrzba.

Nicmene, co se ruznorodosti tyka, v DB maji taky pomerne slusnou smesku ruznych variant stejneho vozu. Aspon tedy, pokud to bereme v absolutnich poctech - relativne totiz s prehledem vedeme ;-)
06.08.2012 (10:00)  
JiP: on ten problém s malými sériemi na rekonstrukce ale bohužel je také zapříčiněn tím, že pokud by se u nás na rekonstrukce poslala série velká, tak by a) nebylo čím jezdit b) i pokud by šlo o stejnou specifikaci a rozložilo by se to v čase, tak později provedené rekonstrukce by ve své době už byly čerstvě zrekonstruované plečky.

K tomu, co si člověk musí pamatovat nařazení soupravy jinak samozřejmě souhlas.
Registrierter Benutzer JiP 
06.08.2012 (8:44)  
to Bartik 09: Ono uz to cislo rekonstrukce pres 700 ks vozu hovori sama za sebe. U DB je totiz videt vize a koncepce. Kdyz pojedetejakymkoliv DB IC, tak diky unifikaci a jednotnosti vozoveho parku presne vite, jakou dostanete uroven sluzeb. U nas mame vozy rekonstruovane po nekolika maximalne desitkovych seriich a kazdy vypada uplne jinak. To vnimam jako jeden z hlavnich problemu CD. Za jedny penize ve vlaku stejne kategorie jede mnohdy cela paleta vozu o naprosto diametrilane odlisne urovni cestovani. To aby si clovek pamatoval, ze kdyz jede timto IC, tak musi jit do 3 a 6 vozu, kdyz chce zasuvku a v jinem IC zase do 2 a 4, pricemz ten 4. aktialne neni ten co tam ma byt ale je tam stare B..... Vlaky CD jsou totiz charakteristicke mimoradnou roznorodosti urovne poskytovanych sluzeb na vlacich totozne kategorie, ktera plyne prave z naprosto nekoncepcne provadenych rekonstrukci vozoveho parku.
06.08.2012 (6:44)  
Jarin_f: Myslim, ze priblizne za jeden milion...

Martin Grill: Jiste. Clanek nam poskytuje spoustu informaci, abysme to mohli objektivne porovnat treba s ceskymi reko a vyslovit jasny strucny verdikt.
06.08.2012 (6:22)  
Pokud dobře počítám tak na vůz cca 8,5 mil. Kč, neví někdo náhodou za kolik jsou dělána Béčka od Janozy?
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
06.08.2012 (6:12)  
Přesně takhle to funguje v civilizovaném světě. Bravo DB!
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko