..: ČD zavádějí jízdenku na léto :..

Nové ČD centrum v Praze hl. n., foto: České dráhy Praha — Jízdenka na léto 2012. Tak zní název nové síťové jízdenky, kterou České dráhy zavedly jen před pár dny. Jízdní doklad s 14denní platností stojí 990 korun a lze na něj cestovat 2. třídou všech vlaků ČD v České republice. Jízdenku je možné koupit od 29. června, a to v platnosti 14 dní po sobě jdoucích dní od 1. července 2012 do 31. srpna 2012. Jízdenka je ovšem nepřenosná a mohou si ji koupit pouze majitelé In-karty s jakoukoliv zákaznickou aplikací nebo držitelé ISIC karty. Při nákupu přes EPIK na pokladně se vám na účet u In-karty nahrají 3 % z ceny jízdenky, což činí 30 korun. V srpnu se navíc plánuje akce na In-karty pro držitele ISIC karty.

Zdroj: České dráhy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 25.6.2012 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
26.06.2012 (12:24)  
Pokud si takto chtěli ČD udržet studenty, tak ve srovnání s RJ (studentská sleva platí i během prázdnin) zvolily ne zrovna moc jednoduchý způsob "nalákání zákazníka" (další akční produkt pouze pro určitou skupinu osob s in kartou a isic)

Tohle není jen na "udržení studentů".

Tohle má být motivace jet v létě někam na vandr, někam člověk kam normálně nejezdí. A přece jen pokud jedete na vandr, má ČD podstatně lepší nabídku než RJ+SA - kteří vás dovezou akorát tak do jiného krajského města, ani to kolo si s sebou nemůžete vzít.

A samozřejmě zároveň snaha vnutit lidem tu In-kartu (což znamená nejen slevu, ale i třeba možnost nákupu v automatu, což Českým drahám šetří peníze).
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
26.06.2012 (12:04)  
A co třeba něco nekriticky obdivného:
Mě ta nabídka přijde úplně super, vychází to finančně podobně jako doplatek do IN100 na konci platnosti InKarty, není to sice na 1. ale kdo potřebuje 1. (ten si může jednoduše doplatit a zas tolik peněz ten doplatek nestojí - ostatně na těch nejzajímavějších tratích většinou jednička nejezdí), a člověk má rozumnou flexibilitu výběru platnosti (omezení na letní prázdniny není skoro žádné omezení). Taky to jde srovnat s týdenním ČDNETem, ten stál tuším podobné peníze ale platil poloviční dobu.
Už se moc těším, až se projedu! :-)
registrovaný uživatel janick 
26.06.2012 (11:54)  
No, jak to tak tady čtu, tak většina názorů je, že pokud dráhy neudělají nic, tak je to špatně, pokud něco udělají, tak je to taky špatně...

Osobně jsem držitel in-karty, a upřímně, necelý litr na 3 roky mě rozhodně nezabije, a když si jednou za rok udělám dovolenou v Tatrách a jednou se zajedu podívat na Rendez do Bratislavy, tak mám ty peníze během jednoho roku zpět... (nepočítám do toho slevu City Star zpáteční, návrat je většinou jinudy).

To znamená, že tuto nabídku velice vítám, a rozhodně ji během léta využiji a možná i víckrát.

Je hezké, že srovnáváte s ÖBB, ale srovnejte také se ZSSK... Obdoba in-karty za 35 éček jen na rok + letní jízdenka sice na celé prázdniny ale za 55 éček. Spočtěte si, co je výhodnější i se srovnáním železniční sítě a obslužnosti na Slovensku...
26.06.2012 (11:50)  
Tak to berte tak, že tato nabídka stojí 990+150=1140 Kč. Způsobí těch 15% nevýhodnost?

Jasně, že ta cena je dobrá, to člověk dokáže projet za jeden den. Spíš de o princip, je to takový "nechci slevu zadarmo". A aby se mi pak karta válela bez užitku doma (vlaky využívám leda po Praze - lítačka a na pořádný výlety využívám lidlenky), to fakt ne...
26.06.2012 (11:40)  
Pokud si takto chtěli ČD udržet studenty, tak ve srovnání s RJ (studentská sleva platí i během prázdnin) zvolily ne zrovna moc jednoduchý způsob "nalákání zákazníka" (další akční produkt pouze pro určitou skupinu osob s in kartou a isic)
26.06.2012 (11:06)  
M 474 003:

kdybyste napsal den a vlak (a zněl trochu důvěryhodněji, tj. nezačínal to zvěstmi, že většinou vám někdo v 809 nutí vodku), tak zbytek vašeho reportu klidně do toho formuláře pastnu sám.
registrovaný uživatel Kakov 
26.06.2012 (10:59)  
M 474 003:

a byla podána stížnost???

určitě byh ji napsal, věřím, že by to prošetřili a pokud by stížností bylo více, tak by s tím něco udělali
26.06.2012 (10:54)  
ČD musí mít nejdřív CO nabídnout. Zatím cestování s ČD spočívá většinou v jedné 809, kde prostředek oddílu obsadí opilá parta, která nutí ostatní cestující pod pohrůžkou fyzického násilí pít z jejich oslintané láhve vodky, pak slušnému cestujícímu nezbyde než vystoupit a počkat 2 hodiny na další vlak, jede-li vůbec jaký, a příště zvolit jiný druh dopravy. Potom nepomůžou žádné podobné nabídky, tarif je zásadně složitý, aby se v něm nikdo nevyznal a cestující pokud možno udělal chybu, aby ČD mohly vybírat pokuty. Poslední zážitek: Cestující nastoupila v zastávce Nelahozeves zámek omylem do první třídy. Průvodčí domovské stanice Kralupy jí kontroloval až po odjezdu z Kralup, oznámil jí, že zaplatí manipulační přirážku a jízdenku první třídy, i když si chtěla přejít do druhé, že v Nelhozevsi-zámek nenastoupila, že jí viděl nastupovat v Kralupech. Ta pani brečela a řekla že už vlakem nikdy nepojede. Tentýž průvodčí při uzavření osobní pokladny v Kralupech předměstí, řekl že ho to nezajímá a účtoval manipulační poplatky.
26.06.2012 (10:49)  
Už sem se chtěl radovat, ale nutnost in-karty to u mě zase pohřbila...

Tak to berte tak, že tato nabídka stojí 990+150=1140 Kč. Způsobí těch 15% nevýhodnost?

Předběžná In-karta je vystavena okamžitě, za průkazovou fotku platit nemusíte, pokud ji máte naskenovanou v počítači, eShopu stačí.
26.06.2012 (10:38)  
Už sem se chtěl radovat, ale nutnost in-karty to u mě zase pohřbila... já mám narozdíl od bartika09 opačnej názor. Lidí co už mají in-kartu jezdí stejně a pokud chtějí ČD natahat do vlaku víc lidí, měly by spíš mířit na ty, co vlakem nejezdí nebo jezdí málo, čili ten kus plastu nemají.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko