..: Dopravce Przewozy Regionalne si pronajme 10 lokomotiv řady 163 :..

"Polonizovaný" peršing 163.048 poblíž stanice Biały Kościół, foto: Marcin Jalowski Varšava — Dopravce Przewozy Regionalne (PR) zřejmě neprodlouží smlouvu na pronájem šestinápravových lokomotiv ET22 od PKP Cargo, které jsou nasazovány do čela osobních vlaků kvůli nedostatku odpovídajících lokomotiv. Provoz vlaků v této podobě je samozřejmě ekonomicky náročný, a to nejen kvůli samotným provozním nákladům, ale i vysokým sazbám za jejich pronájem. Przewozy Regionalne si proto pronajímají lokomotivy EU07 od firmy METCHEM, patřící do skupiny TS Opole (květen 2012 – duben 2016), a smlouvu uzavřely také s Českými drahami – týká se deseti strojů řady 163, jejichž úprava pro polské tratě by se měla rozběhnout v plném proudu v následujících týdnech, a které se budou v Polsku vyskytovat od října 2012 až do září 2016. Za pronájem českých peršingů zaplatí polská strana v přepočtu zhruba 152 milionů korun. Již teď ale vyvstávají obavy o údržbu lokomotiv.

Zdroj: Rynek Kolejowy, Kurier Kolejowy


Dominik Jaroš | 2.6.2012 (13:00)
Related newsopen/close

More on Dopravci Vozidla

More from Polsko Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user JK ml. 
03.06.2012 (0:15)  
Já bych expedoval místo banána žábu tj pantiho vlak, řadu 451 :-):-):-)Konec konců ty polské zázraky techniky dřevolina EN 57 co se nám tu tu poslední dobou objevují v čr je potřeba konečně v rámci evropskounijní spolupráce nějak adekvátně revanšovat ne? Bo komu není rady tomu není vzájemné hospodářské pomoci :-) (soudruzi Brežněv a Husák holt prominou pokud se teď obrací v hrobě :-):-):-).... Polák by se najed a ušetřil (za posunovače) a nám by zůstali peršingy.....Nemyslím, že by přišli k úhoně větší než údržbou při službě u čd. Ale když budou v Polsku nebudou u nás, zálohy prořídnou, přijde zima....A přijde den kdy uvidíme zase tramvaj nebo dokonce bobinu v čele rychlíku na koridoru :-):-):-)
Registered user spion  mail  
02.06.2012 (22:40)  
Jednu takovou jsem fotil v Přerově u DPOV - Kasia. Tak jsem sám zvědav, jak pak budou vypadat v roce 2016 po navrácení.
02.06.2012 (20:34)  
ad Libcha : to by byla pěkná pitomost ...

Již teď ale vyvstávají obavy o údržbu lokomotiv.

Někdo hledá problém kde není.

To je jako problém udělat oběhy tak, aby se lokomotivy dostaly na údržbu do Bohumína ?
02.06.2012 (19:30)  
Špáňa

dobrý den ... mohu se vás zeptati na nějaké odkazy na 361.5?

děkuji Vám
02.06.2012 (19:04)  
Nebo se prostě počítá s tím, že po návratu je stejně bude čekat modernizace na 363.5 jako u Carga (pro osobku teda spíš 361.5) protože ss lokomotivy na 120 potřeba nebudou, zatímco střídavky na 160 se hodí vždycky. Zvlášť jestli se bude přeprudovávat Žilina.
Registered user Wawro  mail  
02.06.2012 (18:11)  
Marcel Štancl: vemte si například jednotky 451, co jich ještě brázdí po našich kolejích, pravda ubývají, ale je jich stále dost. A tam myslim že už poněkud plánovaná životnost skončila před "pár" lety :) takže těžko říct. Spíš je lepší otázka, která tu už v podstatě padla: Jestli jim nepučíme 163 a nevrátí nám šrotové železo pro ocelárny :)
02.06.2012 (14:35)  
Marcel Štancl: Při pohledu na park vozidel ČD je to pouze teoretické číslo a prakticky mu hrozí, že bude o dost překonáno.
02.06.2012 (14:28)  
V roce 2016 bude některým 163 již 30 let. To už bude na hranici životnosti. To už to v Polsku asi dojezdí.
Registered user Komín  mail  
02.06.2012 (14:18)  
Hlavně, aby je tam nám někde nepochroumaly, na těch jejich "rozežranejch" kolejích.
Registered user Libcha 
02.06.2012 (14:11)  
Ohledně peršingů se mi to zdá jako házet perly sviním. Nestačily by jim banány ? :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko