..: Hranice a Frýdek-Místek spojí ČD Bus až od začátku května :..

Vizualizace ČD Busu, foto: České dráhy, a.s. Hranice/Frýdek-Místek — České dráhy v polovině března představily pilotní linku projektu ČD Bus spojující stanice Hranice na Moravě a Frýdek-Místek. Zahájení provozu bylo nakonec o celý měsíc odloženo. Licence na linku 920089 Hranice - Frýdek-Místek je nyní zajištěna a zahájení provozu se plánuje na 1. května 2012. Provoz zajistí autobusy BOVA Futura (na ilustračním snímku) a Renault Iliade dopravce Veolia Transport. Od středy 25. dubna bude spuštěn předprodej jízdenek a rezervací. Co se palubního servisu týká, mj. by mělo být dostupné bezplatné internetové připojení přes wifi. Pokud se chystáte cestovat s ČD Busem, tak připomínáme, že v autobusu platí jízdné ČD s povinnou místenkou za 0 korun. Bez místenky budou přepraveni cestující pouze se souhlasem řidiče v případě volných míst v autobusu. Na jednosměrné a zpáteční jízdné získáte 25% slevu i bez zákaznické In-karty s aplikací IN25. Od železniční stanice Hranice na Moravě linka bude vyjíždět z nově zřízené zastávky umístěné na současných parkovacích stáních nalevo od východu z haly.

Zdroj: České dráhy, Veolia Transport


Aleš Petrovský | 23.4.2012 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Tojavi 
24.05.2012 (17:21)  
Tento týden jsem využil poprvé a super.Nemusím už ráno v pondělí do Studénky autem.Škoda,že to nejezdí ráno ve 4.00 z Priboru na Hranice denně.Pěkný autobus,klimatizace,wifi příjemný řidič ok.Dekuji
registrovaný uživatel hugo48  mail  
04.05.2012 (12:46)  
Sim: Myslím, že jezdí. 1.5. viděn v Příboře Renault Iliade s nálepkou ČD Bus na boku. Jen vlastníkem, pokud jsem dobře viděl byl minimálně u tohoto autobusu ČSAD Frýdek-Místek a ne Veolia Transport.
registrovaný uživatel Sim 
03.05.2012 (6:47)  
Tak co, uz to jezdi, nebo dalsi odlozeni?
27.04.2012 (9:44)  
...Ale cestující z FM by měli spoj z/na Prahu každou hodinu. ...
Ano, máte pravdu pane Babilone, tak to vidím - cestujíci.(a spousta jiných potencionálních cestujících). A jak to vidí ONI - "úředníci"od svých stolů, to je tento navrhovaný jízdní řád. Tak co ? Je to dobrý jízdní řád ?
25.04.2012 (1:12)  
jaký benefit budou mít cestující z Příbora, že pojedou zrovna Košičanem a ne o hodinu jinak expresem?
Cestující z Příbora žádný. Ale cestující z FM by měli spoj z/na Prahu každou hodinu.
24.04.2012 (22:17)  
jmenome: Ne, tyhle vlaky z Ex2 jsou stejně rychlé jako Ex1, jsou v taktu. Já spíš myslel na zbývající Bečvu a Portáš. Ale stejně - autobusů je teď 9 párů, expresů na Vsetín 6 párů + 2 páry rychlíků. Dohromady taky dělají krásnou dvouhodinu, ale ty R tam prostě haprují. Mně to smysl nedává - jaký benefit budou mít cestující z Příbora, že pojedou zrovna Košičanem a ne o hodinu jinak expresem?
registrovaný uživatel Shock 
24.04.2012 (21:53)  
jmenome: důvodem může být, že se na trať Ostrava-FM nevejdou, už tak je tato trať dost vytížená.
24.04.2012 (15:10)  
p. Petrák:
Nevím, zda máte pravdu v tom, že expresy, odbočující v Hranicích na Valašsko jsou pomalejší , než expresy na Ostravsko. Pravda je, že pomalejší jsou rychlíky (2 ?) tam odbočující.( možná, že by cestující i přesto dali přednost těmto pomalejším vlakům, tak jako někteří dávají přednost pomalejším vlakům společnosti Regiojet před Pendolíny). Ale šlo mi o jinou věc, a to: že interval spojů z Prahy na Ostravsko nebo zpět by nebyl 120 ti minutový, nýbrž zhruba 60 ti minutový. (nepočítám "ostravsko-brněnské" vlaky- pro cestující z FM do Prahy 2x přestup).
Co se týče R vlaků z FM - Nevím, jaký je důvod, proč by nejen do FM ale až do Frýdlantu či Ostravice (nebo Frenštátu) nemohly tyto jezdit. Pravda asi je, že tam žije míň lidí než například na Krnovsku nebo Příbramsku, či Rakovnícku apod.).
registrovaný uživatel kobros 
24.04.2012 (14:04)  
Jiri hasil: Tak otazka je, jestli by ty rychliky treba nestacilo nasadit jen jako pripoje ke klicovym vlakum z Ostrava hl.n.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
24.04.2012 (13:30)  
Jiří Hasil, Karel Kovařík: Jasně, plácnul jsem nějaké úseky co mě napadly. Moc jsem situaci neřešil (nehledě na to, že Hranice - F-M určitě taky plno busů jezdí) jen jsem poukazoval na to, že se zas jedná o celkem zbytečný počin, resp. našly by se lokality, kde by se svoz k vlaků určitě využil lépe, akorát tam není ta konkurence.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko