Bydgoszcz/Cerhenice — Polský výrobce PESA Bydgoszcz dokončil první exemplář motorové jednotky nové generace LINK II. Prvním zákazníkem s objednávkou na 31 dvoudílných jednotek se staly v březnu minulého roku České dráhy, pro kterého je vozidlo označené řadou 844 určeno. Během čtvrtka 10. května byla jednotka přepravena z Polska přes Lichkov do Velimi, kde se na cerhenickém Železničním zkušebním okruhu podrobí v nadcházejících týdnech zkouškám. Podle drah by měla být do provozu nasazena během letošního podzimu - např. na trati Plzeň - Domažlice mají LINKy kompletně pokrýt provoz regionálních spojů. Kromě Českých drah objednal 12 jednotek LINK II také německý dopravce Regentalbahn pro provoz na východě Bavorska.
Zdroj: České dráhy
georgos: narážky na "poláky" od člověka, co neumí psát, jsou opravdu "k věci". Už jsem se začal radovat, že předsudky vůči Polsku a Polákům se tu neobjeví, no nic, to je tady takový národní sport..
Když Vám sváže ruce TSI Loc&Pass, pak je to těžké. PESA se s tím vším vypořádala opravdu dobře - docela se divím, že nevzniknul další "dlabaný ingot" typu Talent 2 nebo Desiro ML ;) Z pohledu konstruktéra klobouk dolů.
K čumáku se asi nebudu vyjadřovat, je to prostě design, tak jako se někomu nemusí líbit jiná loko, prostě ji beru takovou, jakou ji designéři navrhli. U poláků mně to obzvlášť zas tak nepřekvapilo :) Ten předek má vyboulený podobně jako Vectron no.
Můžu se zeptat, kam byste číselné označení na čele umístili vy a jaký byste použili font?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.