Bydgoszcz/Cerhenice — Polský výrobce PESA Bydgoszcz dokončil první exemplář motorové jednotky nové generace LINK II. Prvním zákazníkem s objednávkou na 31 dvoudílných jednotek se staly v březnu minulého roku České dráhy, pro kterého je vozidlo označené řadou 844 určeno. Během čtvrtka 10. května byla jednotka přepravena z Polska přes Lichkov do Velimi, kde se na cerhenickém Železničním zkušebním okruhu podrobí v nadcházejících týdnech zkouškám. Podle drah by měla být do provozu nasazena během letošního podzimu - např. na trati Plzeň - Domažlice mají LINKy kompletně pokrýt provoz regionálních spojů. Kromě Českých drah objednal 12 jednotek LINK II také německý dopravce Regentalbahn pro provoz na východě Bavorska.
Zdroj: České dráhy
Jinak není polák jako polák a firma jako firma, pokud chce nějaká firma uspět na trhu, tak musí pochopit, že musí změnit svůj přístup, například Škoda to ještě nepochopila, dnes už to není podle mne tak významná firma jako bývávala.
PS: Když už chcete být nacionalista, tak bych na Vašem místě zapracoval na češtině.
Jan Jindra: Hybridní jednotky nafta/elektrika by byly dobrý jen pro náš "šotouše", ale prakticky by asi moc dobrý nebyly, kdyby si na elektrice s sebou museli táhnout naftu a spalovací motor a na neelektrice by si zbytečně táhly přebytečnou el. výzbroj.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.