..: Metrans zakoupí další lokomotivu ER20 EuroRunner :..

METRANS 761.001 a 002, Dunajská Streda, 12. 5. 2011, foto: Jan Vagala Praha — Společnost Metrans, která je největším operátorem kombinované dopravy ve střední a východní Evropě, zakoupí pro svého dopravce Metrans Rail další dieselovou lokomotivu ER20 EuroRunner z produkce Siemens Mobility. Ta se tak stane již čtvrtým exemplářem této řady, kterou dopravce využívá k vozbě vlaků na linkách Dunajská Streda – Velká Ida a Dunajská Streda – Budapešť – Hodoš. Dodána má být do konce září tohoto roku. „Přímé vozby nákladních vlaků jsou rychlé, operativní a hospodárné. Zásadně přispívají k tomu, aby se silnice a dálnice odlehčily od těžké dálkové nákladní dopravy, která má negativní dopad na životní prostředí. Lokomotivy Siemens jsme zvolili také proto, že přinášejí v provozu úspory paliva a mají nízké provozní náklady,“ řekl generální ředitel společnosti Metrans Jiří Samek. Lokomotivy jsou vybaveny vlakovými zabezpečovači Mirel a Indusi, aby nebylo nutné přepřahat na hranicích. Pro potřeby dálkové přepravy disponují též přídavnou naftovou nádrží pro minimalizaci zbrojení během jízd. Od poloviny března bude společnost pro opravy lokomotiv využívat také vlastních dílen Metrans Dyko Rail Repair Shop v Kolíně.

Zdroj: Metrans


Dominik Jaroš | 12.3.2012 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Maďarsko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
13.03.2012 (16:44)  
KK: Legios je hlavně "zbytečně" výkonný a nejspíš nepoměrně dražší. To už musí bejt něco, aby dopravce pořídil šestinápravovou diesel-hydraulickou mašinu... Šestnáctiválec MTU v ER20 ale taky není žádné ořezávátko, narozdíl od lodních/buldozerových CAT, které v Evropě do mašin nedává nikdo jiný, než česko-slovenské spravkárny (a někdo se kvůli tomu má extrémně dobře).

Z mého pohledu je ER20 ta nejoperabilnější motorová mašina na současném Evropském trhu.
registrovaný uživatel Keprt 
13.03.2012 (16:41)  
Jak píše Josef Petrák, třeba se vyjádří "někdo" povolanější, ale Maxima (i v lehčí verzi, která se u českých dopravců zkoušela) je výrazně výkonnější stroj než Eurorunner, s čímž souvisí i vyšší spotřeba (na vlaku týchž parametrů). Plus u Metransu hraje roli i unifikace se stávajícím parkem.
13.03.2012 (16:33)  
KK: Uvidíme, kdy se sem zaloguje Petr Šimral. :-) Nicméně není Legios General trochu velký žrout paliva?
registrovaný uživatel Kakov 
13.03.2012 (16:29)  
tuší někdo proč byla dána přednost právě této loko?
a případně v čem je zajímavější než výrobek LEGIOSu?

(prosím nebrat jako rýpání, jen bych rád znal objektivní názor někoho, kdo je v obraze a může říct co a jak, já totiž v obraze nejsem)
registrovaný uživatel Keprt 
13.03.2012 (8:27)  
Pěkné. Ty vlaky do Velké Idy jezdí po někdejším "jižním tahu"?
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
13.03.2012 (5:45)  
Jen houšť a větší kapky!
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko