..: Metrans zakoupí další lokomotivu ER20 EuroRunner :..

METRANS 761.001 a 002, Dunajská Streda, 12. 5. 2011, foto: Jan Vagala Praha — Společnost Metrans, která je největším operátorem kombinované dopravy ve střední a východní Evropě, zakoupí pro svého dopravce Metrans Rail další dieselovou lokomotivu ER20 EuroRunner z produkce Siemens Mobility. Ta se tak stane již čtvrtým exemplářem této řady, kterou dopravce využívá k vozbě vlaků na linkách Dunajská Streda – Velká Ida a Dunajská Streda – Budapešť – Hodoš. Dodána má být do konce září tohoto roku. „Přímé vozby nákladních vlaků jsou rychlé, operativní a hospodárné. Zásadně přispívají k tomu, aby se silnice a dálnice odlehčily od těžké dálkové nákladní dopravy, která má negativní dopad na životní prostředí. Lokomotivy Siemens jsme zvolili také proto, že přinášejí v provozu úspory paliva a mají nízké provozní náklady,“ řekl generální ředitel společnosti Metrans Jiří Samek. Lokomotivy jsou vybaveny vlakovými zabezpečovači Mirel a Indusi, aby nebylo nutné přepřahat na hranicích. Pro potřeby dálkové přepravy disponují též přídavnou naftovou nádrží pro minimalizaci zbrojení během jízd. Od poloviny března bude společnost pro opravy lokomotiv využívat také vlastních dílen Metrans Dyko Rail Repair Shop v Kolíně.

Zdroj: Metrans


Dominik Jaroš | 12.3.2012 (22:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Maďarsko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
16.03.2012 (21:08)  

Já to sice chápu, ale logiku to samozřejmě nemá. Notabene když reko 2 x 753.7 je dražší než jedna ER20.


Logiku to má na výkony,kdy stačí jedna 753.7.Na výkony Praha-Bratislava jsou výhodnější asi el.lok,nebo ER 20,na vozbu vápenců Mořina-Hostivice je možná lepší 753.7vlaková a 753.7 na postrku,protože je tam úvrať.
Drahá mašina musí jezdit.Nejezdi-li,je dopravce ve ztrátě.
Proto jezdí solo 753.7 u Unipetrolu,AWT,nebo u jiných dopravců a má to logiku.
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
15.03.2012 (22:42)  
Obávám se, že "efektivní" by nebyla, ale bylo by to možné. Když zanedbáme, že maximální tažná síla s ohledem na šroubovku je 350 kN.
registrovaný uživatel Sim 
15.03.2012 (20:36)  
Petr Šimral > takze Maxima by byla hypoteticky efektivni pouze tam, kde by se jednalo o nahradu za troje brejle ... ovsem netusim, zda u nas je nejaka takovahle potreba.
registrovaný uživatel Raquac 
15.03.2012 (18:19)  
Dekuji.
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
15.03.2012 (17:56)  
Mohl by jste uvest konkretni srovnani spotreby ER20 a Maximy?

Na shodném výkonu byla spotřeba ER20 v průměru 2200 litrů, 2 x 745 v průměru 2800 litrů a LEGIOS Generál při třech pokusech 3600, 3060, 2980 litrů.
registrovaný uživatel Raquac 
15.03.2012 (17:39)  
Petr Šimral: Mohl by jste uvest konkretni srovnani spotreby ER20 a Maximy?
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
15.03.2012 (12:11)  
ad Karel Kovářík:
Ano, byla u nás asi 14 dní ve zkušebním provozu.

ad Pepas 87:
Takže nyní už vůbec nechápu, proč se cpou peníze do rekonstrukcí..

Já to sice chápu, ale logiku to samozřejmě nemá. Notabene když reko 2 x 753.7 je dražší než jedna ER20.
15.03.2012 (10:16)  
Petr Šimral: Aha, tak to je pro mě novinka. Měl jsem za to, že ER20 nevydá za dva brejlaky.. V tom případě nápady došly..:-D

Takže nyní už vůbec nechápu, proč se cpou peníze do rekonstrukcí..
registrovaný uživatel Kakov 
15.03.2012 (9:46)  
Petr Šimral:

děkuji za vaše odpovědi, jen bych se rád zeptal Legios/Maximu se u Vás zkoušela také? děkuji
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
15.03.2012 (9:24)  
Zaznívaly různé návrhy, napřiklad i Nymburk - Turnov - Liberec - Polsko, kde většina vlaků jezdí na dva kotle...
Vlak na dva kotle 753.7 vám spolehlivě nahradí i jen jedna ER20.

co tam máte dále?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko