..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 16      Zpráv na stránku:   
07.02.2012 (23:07)  
Zásuvky na 230V u LE nebudou. Bude to řešené jako WiFi. Bude to bezdrátovka. Rozvoz občerstvení nezhatí ani schůdky. LE má již objednánu flotilu těchto vozíků
http://www.regarden.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=1922&id=2470
samozřejmě v korporátní zlatočerné s tím, že plošina bude ve slušivém tmavohnědém laminu, aby ladila s interiérem soupravy. Vozíky budou zajisté postačovat, protože se proslýchá, že LE v souladu se svojí stále proklamovanou filozofií nízkonákladovosti bude nabízet pouze rohlík s máslem a paštikou, dětskou ovocnou výživu a kyselé okurky. Pro vegetariány má připravenu nakládanou zeleninu Kunovjanka. Vše z produkce Hamé. Jedinou výjimkou budou kyselé okurky, ty mají mít žlutý obal s nápisem Regionální okurky.
Ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že někde chybí stolky, opak jest pravdou. Pod sedačkou najde cestující hned tři desky z materiálu MDF potažené laminem v designu obložení. Desky mají velikostní označení M,L a XL. Cestující si zvolí velikost vykrojení desky podle objemu svého pasu, aby mu deska netlačila na žaludek a neškodila zažívání. To, že má tato deska zarážky, aby v obloucích nespadla cestujícímu do klína je téměř zbytečné dodávat. LE myslí na všechno. Na spadnutí je i dohoda s JLV, kde se budou desky omývat a zároveň chystat rohlíky s paštikou. Jako nápoj se bude podávat Hanácká kyselka v celém sortimentu (ochucené, neochucené, sycené a nesycené). LE má vše promyšleno a hlavně vystupuje fér a to je ta největší devíza pro cestující. Slušné vystupování majitele přebije cenu jízdného, pohodlí, prostě cokoliv. Cestující se zásadně rozhoduje podle toho, jak se mu majitel firmy líbí a když k tomu ještě připočteme tu stále opakovanou nízkonákladovost, pak je v podstatě jasné, že cestující musí zvolit LE.

Že by byli placení diskutující už i na zelpage?:-)
registrovaný uživatel Luxian  mail  
07.02.2012 (22:47)  
-> naroznej: Jasně, ale stejně ty globální firmy sídlí na nějakém konkrétním místě na glóbu a právě podle místa sídla se většinou také označuje patřičnost k určitému státu. Dokud bude Apple sídlit v USA, bude to americká firma, i když má továrny převážně v Číně a akcionáře třeba z Nové Guinei.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
07.02.2012 (22:40)  
-> M: No se Škodou je to trochu složitější, každopádně se jedná o samostatnou značku, která má sídlo v ČR takže se dá prohlásit, že se jedná o českou firmu.
Všeobecně záleží na tom, nakolik jsou jednotlivé cery nějakého koncernu samostatné a víceméně soběstačné.
Stejně tak se můžu ptát: je Opel, patřící do skupiny GM Německý nebo Americký? A je Chrysler Americký nebo teď už Italský? Myslím, že v obou případech by skoro každý volil první variantu i přes zahraničního vlastníka. Nošovický Hyundai je ale jen filiálka značky sídlící v Koreji stoprocentně vlastněná a řízená Hyundaiem, stejně jako Polská továrna patří švýcarskému Stadleru a nemůžu o ní prohlásit, že se jedná o svébytnou firmu.
07.02.2012 (22:35)  
Je např. auto vyrobené v nošovickém Hyundai české? někdo by řekl že ano, podle mě ovšem není

Doba , kdy se výrobky dělily na české/japonské/německé či anglické už dávno skončila. Dnes máme globální výrobky , které vyrábí globální firmy. Za globální výrobek lze považovat jak Stadler tak i Bombardier tak i ŠKODU či ŠKODU AUTO. Co vy víte o tom , kdo vlastní firmu Hyundai. Jaká procentuální podíl tam mají evropské fondy či banky.


ad turista:
Nejsem si jistý , zda trasa Praha-Ostrava je natolik atraktivní , aby zde mohlo dlouhodobě vedle sebe fungovat a prosperovat několik systémů expresních vlaků jedoucích čistě na komerční bázi.
Buďte si však jist v jednom. Pokud některý z dopravců si vyhodnotí svůj systém jako ztrátový či minimálně vydělávající , začnou zcela logicky přibývat zastávky. Je jasné , že to nebudou zastávky typu Bezpráví nebo Moravany , ale bude se jednat o stanice , kde zastavují případně dříve zastavovaly vlaky EC/EX/IC.
07.02.2012 (22:19)  
studio) Myčka v Bohumíně patří Českým drahám a obsluhují ji zaměstnanci ČD. http://technet.idnes.cz/jak-se-cerpaji-fekalie-z-pendolina-fotoreportaz-f5q-/tec_reportaze.aspx?c=A061123_202738_tec_reportaze_rja
registrovaný uživatel M 
07.02.2012 (22:16)  
Luxian - a Škodovka je teda německý auto?
registrovaný uživatel studio 
07.02.2012 (21:09)  
TedTurner) Úklid už nedělají čd ani sždc, ale externí spolupracující firmy.
07.02.2012 (19:01)  
V televizi říkali, že se HaméExpres domluvil s ČD na technické pomoci. Znamená to, že to, co ČD nechtěla dělat pro RegioJet teď bude dělat HaméExpresu? To budou v myčce v Bohumíně pěkně řvát, když budou muset pucovat konkurenční vlaky :-) To by potom byla pastva pro fotografy z železárenského mostu fotit čekající soupravy na vjezd do nádraží. Tak to dělali ze začátku i pepíkům, kteří dříve řídili Pendolina ...
registrovaný uživatel tarten 
07.02.2012 (18:10)  
zirecek:
Teď zbývá, aby MD ČR dokopalo osobní dopravce na síti SŽDC k určité podobě vzájemného uznávání dokladů

Kupodivu se to hýbe. Zatím pro ZVS:
http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/doprava/zpravy/pripravuje-se-dohoda-ze-si-zeleznicni-dopravci-uznaji-jizdne/751569
registrovaný uživatel Luxian  mail  
07.02.2012 (17:32)  
-> Joska Holibajda: Spíš bych řekl, že je to celé o úhlu pohledu. Je např. auto vyrobené v nošovickém Hyundai české? někdo by řekl že ano, podle mě ovšem není. Považuji ho stále za korejské auto, protože je vyrobené dle korejských standardů a návrhů a na základě korejského kapitálu. Stejně tak např. televizi Panasonic vyrobenou v Číně nepovažuji za čínský výrobek ale za japonský. Proto i Stadlery vyrobené v Polsku nepovažuji za polský výrobek.
  1 2 3 4 5 6 ... 16      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko