..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   
05.02.2012 (16:27)  
Osobně mi tmavý design příliš ve vlaku nesedí, takový pojízdný obývák. Asi je to spíše sílou zvyku cestujících a nebude problém si na něj zvyknout. Spíše mě napadá praktická otázka pravidelného provozu jednotky. Připadá mi, že vnější i vnitřní kabát bude spíše zvýrazňovat "provozní nečistoty".
Sedadla v nejnižší třídě mi připadají na dálkovou trasu příliš úzké, příliš vedle sebe s jednou úzkou opěrkou ruky. Tvarování hlavové opěrky mi připadá, že bude u vyšších postav nepříjemně v kolizi s rameny.
Výsledná podoba jednotky v provozu ukáže, :-).
Teď zbývá, aby MD ČR dokopalo osobní dopravce na síti SŽDC k určité podobě vzájemného uznávání dokladů, aby na hlavním tahu mohla cestovat i babička o holi, která není kovaná v internetových objednávkách...
05.02.2012 (16:19)  
Osobně se mě interiér moc nelíbí.. Obložení stěn je opravdu hodně tmavé, světlo v oddílech vypadá hrozně ostré, chybějící poličky budou znamenat odkládání zavazadel na sedadla...

Věc, která by mě vadila asi nejvíce jsou výrazné boční opěrky hlavy, které osobně moc rád nemám, málokdy sedím rovně uprostřed sedadla. Navíc většina opěrek, které jsem potkal je umístěna moc nízko, tudíž překáží ramenům..

Docela by mě zajímal prostor na nohy v economy třídě, z fotek není moc patrný.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
05.02.2012 (16:06)  
Souhlas s Luxianem. Proti simulaci dřeva nemám vůbec nic, naopak, ale tohle je takové podivně hrubé a tmavé - jako na obývací stěně mé tety. Taky mě udivuje ten prostor před poslední (nebo první?) řadou sedadel v Economy Class. Tam budou klečet neposlušní haranti? A konečně: Kam se poděly police v Byznysu? Možná se počítá s vozbou pouze toho nejvyššího managementu, jehož hlavám by police mohly zavazet a kvůli jejichž nohám je tam tolik místa mezi sedadly...

RJ přesně tolik prostoru pro nohy nabízí ve svých čtyřmístných kupé, které prodělaly rekonstrukci před 10 lety, takže nic moc nového pod sluncem. Každopádně u ČD nic podobného nenajdete.

Zdalipak tahle věc bude mít zlatý sběrač?
05.02.2012 (15:54)  
Zajímavá je ta Premium třída. Člověk si připlatí a pak pojede celou cestu pozadu...
registrovaný uživatel Luxian  mail  
05.02.2012 (15:48)  
Nějak mi úplně nesedne ten tmavohnědý "umakart", ale třeba to v reálu bude vypadat líp.
registrovaný uživatel hnatikk  mail  
05.02.2012 (15:33)  
Nádhera toto..!!! RJ at se jde vycpat s reko vozama...:D
registrovaný uživatel Martin Š.  mail  
05.02.2012 (15:23)  
Tak jak na to koukám, už jenom jak to vypadá, tak Leo Českých Drahám a RegioJetu, pořádně protáhne nápravy!
  1 ... 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko