..: Nabídne Siemens Deutsche Bahn jeden kompletní ICE 3 zdarma? :..

411.576-2 , Spay - Boppard Hbf., foto: G-BOAC Berlín/Mnichov — Dle smlouvy měl Siemens dodat do konce roku 2011 Deutsche Bahn AG (DB) 16 nových jednotek ICE 3 nejnovější generace v hodnotě cca 500 milionů eur. Pro blíže nespecifikované technické problémy se však dodávka uskuteční až koncem roku 2012. DB nové soupravy nutně potřebuje, protože nemá dostatek rezervních a po kritice minulých období musí jednotky důsledněji přistavovat k prohlídkám a údržbě. Jako formu smluvního odškodnění projednává nejvyšší vedení DB a Siemense dodání další úplné soupravy ICE 3 zdarma. Takové plnění odpovídá alternativní smluvní pokutě 30 milionů eur. Mluvčí DB i společnosti Siemens probíhající jednání v tomto smyslu potvrdili, možný výsledek ale dosud nekomentovali.

Zdroje: ARDtext, Bild am Sonntag, Welt


stoupa Poslat mail autorovi | 30.1.2012 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
30.01.2012 (14:39)  
tarzen: A splňují ICE 3 vůbec průjezdní profil na SŽDC?
registrovaný uživatel tarten 
30.01.2012 (14:34)  
stoupa: Bln - Hamburg ICE (dle dispeje jsem byl vezen lehce přes 260.)

To jako vážně? A ne nějakou prazvláštní oklikou?
Tady http://www.uic.org/IMG/pdf/20111101_a1_high_speed_lines_in_the_world.pdf je trať stále jen do 230.
registrovaný uživatel tarten 
30.01.2012 (14:15)  
stoupa: Ni v snách si nemyslím, že by kdokoliv uvažoval v příspěvku předmětných 16 + 1 jedotek ICE 3 poslat na "nekomatibilní" koleje ČR.

To jistě ne. Kromě toho by jich byla na tak pomalou trasu proklatá škoda. (Malá část 230, jinak sotva 160, leckde pod 100.) Spíš mi šlo o to, jestli po nasazení ICE 3 nezbydou nějaké slušné německé vlaky navíc, které by se DB chtěly snažit vecpat na Hamburk - Berlin - Praha (-...), tedy důvod ke stornu českých railjetů.
registrovaný uživatel Kubze  mail  
30.01.2012 (12:40)  
Stoupa:

Tohleto samozřejmě vím, ale neumím si to dát do souvislosti se svým příspěvkem, protože někde v systému Želpage fotka Velara D je ...
registrovaný uživatel Kubze  mail  
30.01.2012 (12:31)  
Dresden - Berlin až 160 km/h, ale díky stavebním pracem reálně tak 120 - 140 km/h

Berlín - Hamburg pak až 230 km/h
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
30.01.2012 (12:19)  
ad stoupa
Pirna - Dresden je ukázka toho, jak by měla vypadat většina příměstských tratí u nás.
4 koleje - 2 vnější pro S-Bahn (tuším 120 km/h) a vnitřní pro EC, náklad (160 km/h).

Kolik se jezdí na Dresden-Berlin/-Hamburk/ ?
registrovaný uživatel Kubze  mail  
30.01.2012 (12:17)  
Stoupa

díky za vysvětlení. Vás jsem taky nepochopil. Asi se za tím doktorem budu muset stavit ...
registrovaný uživatel Kubze  mail  
30.01.2012 (12:02)  
Vlad Asi těžko bychom mohli použít fotografie ještě nevyrobených souprav...

to jste myslel ze srandy ?
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
30.01.2012 (12:01)  
Zas na druhou stranu ICE-T by z Berlína/Hamburku do Prahy zajíždět mohlo.

Nevím, jak jsou na tom koleje Schöna-Königstein, ale klopit by se mohlo a na neměcké straě by se využila i vyšší rychlost.
registrovaný uživatel tarten 
30.01.2012 (11:38)  
JP: DB vzkazuje, že výsledky jednání zveřejní někdy začátkem léta.

No, to zrovna nejde na ruku tomu termínu pro případné odmítnutí railjetů do konce března.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko