..: Nabídne Siemens Deutsche Bahn jeden kompletní ICE 3 zdarma? :..

411.576-2 , Spay - Boppard Hbf., foto: G-BOAC Berlín/Mnichov — Dle smlouvy měl Siemens dodat do konce roku 2011 Deutsche Bahn AG (DB) 16 nových jednotek ICE 3 nejnovější generace v hodnotě cca 500 milionů eur. Pro blíže nespecifikované technické problémy se však dodávka uskuteční až koncem roku 2012. DB nové soupravy nutně potřebuje, protože nemá dostatek rezervních a po kritice minulých období musí jednotky důsledněji přistavovat k prohlídkám a údržbě. Jako formu smluvního odškodnění projednává nejvyšší vedení DB a Siemense dodání další úplné soupravy ICE 3 zdarma. Takové plnění odpovídá alternativní smluvní pokutě 30 milionů eur. Mluvčí DB i společnosti Siemens probíhající jednání v tomto smyslu potvrdili, možný výsledek ale dosud nekomentovali.

Zdroje: ARDtext, Bild am Sonntag, Welt


stoupa Poslat mail autorovi | 30.1.2012 (7:00)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Německo


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registered user JOHNZ 
30.01.2012 (20:09)  
Vidím, že tu všetci "milujú" rozhodovanie od stola a sú presvedčení, že ICE-3 je v ČR na 100% elektrifikovaných tratí nekompatibilné bez možnosti výnimky, a takisto, že nejaký od stola stanovený prejazdový profil platí na 100% tratí takisto bez možnosti výnimky ...

Inak už len v oblasti bádania okolo EMC vplyvov na nf KO používané u nás sa za posledné 2 roky zásluhou všetkých zainteresovaných firiem z radov dodávateľov, a samozrejme SŽDC, spravilo pár naozaj "míľových" krokov a vymyslelo množstvo dobrých a inovatívnych riešení.
Registered user Sim 
30.01.2012 (17:10)  
Kdyz uz se tu resi prujezdny profil vozidel, mam jednu OT otazku - Arrivacka patra (ktera jsou pravdepodobne konstrukci skrine a tedy i profilem shodna s patry pro DB a OBB) k nam udajne nemuzou proto, ze se sem "nevejdou". Pritom i o esusech se mluvi a pise (vcetne zdejsi diskuse) jako o otesancich, ktere, pro zmenu, smi jezdit jen u nas, protoze jinam se nevejdou.

Jaka je tedy realita? Kdo ma vetsi prujezdny profil, AT+DE nebo my? A nebo je to tak, ze my mame velka koryta, ale treba pres Domazlice by se neveslo ani "zapadni" patro, ani nas slon (zaprazeny za brejle)? Pripadne, jak do toho zapada klasicke Bmto a nebo vlozak exkrakena (070)?
30.01.2012 (16:55)  
stoupa: Nedávno jsem ICE mezi Berlínem a Hamburkem jel a maximální rychlost dosahovala 230 km/h. Nebo je to možná tím, že jsem měl zrovna štěstí na ICE-T?
Registered user tarten 
30.01.2012 (16:51)  
stoupa: Obávám se, že Vámi doporučený podklad je nepřesný. Při délce trasy cca 350 km a jízdní době 95 minut (Bln. Hbf. - Hamburg Hbf) ten "rychlostní" údaj jakeš takeš odpovídá průměrné rychlosti.

Nechci nijak zpochybnit vaše pozorování displeje, ale rád bych si udělal pořádek v argumentech.

Předně mi není jasné, jak dlouhá ta štreka vlastně je. Tady ( http://www.eurailpress.de/ei-detail/number/092009/strecke_hamburg_berlin_wieder_fit_fuer_hochgeschwindigkeitsverkehr.html?L=0 ) píší o 286 km, což souhlasí s německou wiki ( http://de.wikipedia.org/wiki/Berlin-Hamburger_Bahn#Ausbau_f.C3.BCr_230_km.2Fh ) i s vysokorychlostními 253 km u UIC ( http://www.uic.org/IMG/pdf/20111101_a1_high_speed_lines_in_the_world.pdf )

Naproti tomu podle IDOSu jede Vindobona svých 336 tarifních km.

Jízdní doba nejrychlejšího vlaku ICE 706 je 96 minut. V prvním případě by průměrná rychlost byla 179 km/h (to vypadá na trochu málo), ve druhém 210 km/h (tarifních, rezerva je, ale na rozjezdy a vatu dost malá).

Divné. Celkem rád bych věřil těm 260 km/h na displeji a nakonec i té kilometráži z IDOSu, ale dá se to ověřit i jinde?
Registered user Raquac 
30.01.2012 (16:03)  
tarten: TSI CR FW a UIC 505-1. Nic extra...
Registered user tarten 
30.01.2012 (15:42)  
Raquac:
Můžete to nějak rozvést? Nejlépe i s pojmenováním průřezů? (Pokud tedy nenarážíte jen na kompatibilitu trakce.)
Registered user Raquac 
30.01.2012 (15:35)  
JiriK: Jednotky puvodniho ICE3 i Velara D ano (stejne tak jako ICx). Problem by mely jednotky ICE1 a ICE2.
Registered user tarten 
30.01.2012 (15:29)  
studio:
To ani ne. Ešusy průřez rozhodně nevyplňují celý. V každém případě se vejdou i do Vinohradských tunelů. První slavnostně zprovozněn 19. září 1871, rekonstrukce 1945-48. Mimochodem - dodnes nevím, jaký průřez v něm vlastně je.
Registered user studio 
30.01.2012 (15:27)  
pro Jiřík K.:
myslím, že když tam vlezou ešusy, tak už všechno...:-)
Registered user tarten 
30.01.2012 (15:27)  
stoupa: To raději ony již ČD zakoupené ojeté ÖBB vozy.

Ty už samozřejmě nesplňují parametry EC. Z hlediska DB nelze.

JiříK.: A splňují ICE 3 vůbec průjezdní profil na SŽDC?

Tarzan odpovídá: Je nějaký důvod si myslet že ne? Pokud vím, zvlášť ten koridorový průřez je zřejmě ještě větší než německý.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko