..: SŽDC započala s rekonstrukcí stanice Beroun :..

Dnes již poněkud historický pohled na královédvorské zhlaví stanice Beroun, foto: Matteo Beroun — Pátkem 17. března započala rekonstrukce úseku trati číslo 170 z Berouna do Králova Dvora. Stavbu, která podle plánu potrvá přibližně dva a půl roku, provedou firmy EUROVIA CS, Subterra, GJW Praha a OHL ŽS, seskupené ve sdružení Společnost Beroun. Vysoutěžená cena zakázky je přibližně 2,2 miliardy korun, přičemž více než 1,5 miliardy by měla přispět Evropská unie. Za tuto cenu projde celkovou proměnou osobní i seřaďovací nádraží v Berouně, zastávka v Králově Dvoře, která získá nový podchod, a přilehlé traťové úseky. Nové bude zabezpečovací a sdělovací zařízení, rekonstrukcí projde samozřejmě i trakční vedení. Maximální rychlost po rekonstrukci se zvýší až na 160 km/h. Po dokončení této stavby, tunelu mezi Rokycany a Plzní a také skončení modernizace samotného uzlu Plzeň bude celá trať z Berouna do Chebu po rekonstrukci. Stále však visí otazník nad zbývajícím úsekem z Prahy do Berouna, který je dnes již na hranici své kapacity a hlavně v nevyhovujícím technickém stavu, což se projevuje častými mimořádnostmi v provozu.

Zdroj: Správa železniční dopravní cesty


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 20.3.2017 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
22.03.2017 (15:52)  
Víte někdo detaily, co se plánuje přímo s Berounským nádražím (myšleno čeho si přímo všimne cestující)? Všude se píšou obecné věci stylu "úpravy výpravní budovy", přitom jestli už rekonstrukce začala, tak na to nejspíš už je naprosto konkrétní projekt...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
21.03.2017 (13:00)  
extra pro Krusnohorskou brzdu:

Asi proto, díky prebíhání 4proudé silnice, bylo u "nového" nádrazí v Moste tolik smrtnelných úrazú.....
21.03.2017 (12:21)  
...Každý národ má takovou úroveň, jakou mají jeho veřejné záchodky a železniční stanice.
20.03.2017 (20:28)  
Tak cose týče ´´Berounky´´ (trať 171) tak elekrizece, a další např. podchody, ..., zde byla dokončena již v 1973 a většina věcí je zde původních. Zdroj a více zde http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=menu&id=148
Zde jeden článek k zahájení reko na nádraží v Berouně. V rámci článku je velmi zajímavá zmínka o rekonstrukci trati 171. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/u-berouna-zacala-modernizace-dalsi-casti-koridoru-zrychli-ce/r~7897e56a0b0611e7a8cc002590604f2e/
registrovaný uživatel JK ml. 
20.03.2017 (19:11)  
Pánové, panové, nenechaj cloumat svým majestátem, ale ráčej sednout do vlaku směr Asie a shlédnout nádraží Ostrava Vítkovice. Zajisté pak uznáte, že v Berouně nebo v Bílině jde o naprostý luxus, byť již léty drobně omšelý.
20.03.2017 (18:10)  
Laborec425: Nic proti, ale bylo jedno město, v něm pavlačák a jeho osazenstvo (rozuměj nejen nájemníci) bylo rozlezlé až na nádraží. Pavlčák není, nájemníci mají nové bydlení. Ale to hlavní: Na nádraží už je klid. Nádraží je před rekonstrukcí.
A podchody? Není-li v okolí bezpečno, půjdou lidi raději vrchem. Než aby na ně zpoza rohu vyskočil Nemáš & Cigáro. Čili: udělejte ty rohy buď zakulacené nebo aspoň zkosené. CCTV je nutnost.
20.03.2017 (17:34)  
Třeba je jen znalý místních poměrů. To samé můžu říct o Bílině. Kde je to otřes a těch případů tam už bylo...
registrovaný uživatel Jugy  mail  
20.03.2017 (17:15)  
Laborec425: Není divu. Pán je absolvent Čukotské školky, ten musí vědět o čem píše.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
20.03.2017 (12:31)  
Krušnohorská brzda: Jojo, všude kolem nás ve tmě na nás číhají cikáni a arabové, co nás chtěj okrást a zmlátit :) :)
20.03.2017 (11:42)  
Tak hlavně , že se do toho montuju, ale jezdím okolo už asi 12 let :-) a je to jedna z nejotřesnějších zastávek , co je u nás k vidění. Hlavně když v noci vylejzáte z osobáku a kolem nádr. budovy tma , že ani nevíte odkud přiletí facka, což při zastoupení kultury tamějších obyvatel by se dalo čekat. V čekárně tma , pokud náhodou se svítí , dokud zase někdo nezruší járovku , tak vnitřek dojebaný jak Čukotská školka. A obejít budovu zvenku je tápaní mezi zdí a roštím . Prostě paráda . Ostatně. vy věříte tomu že to tam pojede 160? Na Cheb se taky dlouhá léta budoval, podle uplynulé doby a ceny skoro jako trať pro maglev a rychlost? Přes Chebsko 90km , přes Plzeňsko 70km a průjez Plzní asi tak třicítkou...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko