Beroun — Pátkem 17. března započala rekonstrukce úseku trati číslo 170 z Berouna do Králova Dvora. Stavbu, která podle plánu potrvá přibližně dva a půl roku, provedou firmy EUROVIA CS, Subterra, GJW Praha a OHL ŽS, seskupené ve sdružení Společnost Beroun. Vysoutěžená cena zakázky je přibližně 2,2 miliardy korun, přičemž více než 1,5 miliardy by měla přispět Evropská unie. Za tuto cenu projde celkovou proměnou osobní i seřaďovací nádraží v Berouně, zastávka v Králově Dvoře, která získá nový podchod, a přilehlé traťové úseky. Nové bude zabezpečovací a sdělovací zařízení, rekonstrukcí projde samozřejmě i trakční vedení. Maximální rychlost po rekonstrukci se zvýší až na 160 km/h. Po dokončení této stavby, tunelu mezi Rokycany a Plzní a také skončení modernizace samotného uzlu Plzeň bude celá trať z Berouna do Chebu po rekonstrukci. Stále však visí otazník nad zbývajícím úsekem z Prahy do Berouna, který je dnes již na hranici své kapacity a hlavně v nevyhovujícím technickém stavu, což se projevuje častými mimořádnostmi v provozu.
Asi proto, díky prebíhání 4proudé silnice, bylo u "nového" nádrazí v Moste tolik smrtnelných úrazú.....
Zde jeden článek k zahájení reko na nádraží v Berouně. V rámci článku je velmi zajímavá zmínka o rekonstrukci trati 171. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/u-berouna-zacala-modernizace-dalsi-casti-koridoru-zrychli-ce/r~7897e56a0b0611e7a8cc002590604f2e/
A podchody? Není-li v okolí bezpečno, půjdou lidi raději vrchem. Než aby na ně zpoza rohu vyskočil Nemáš & Cigáro. Čili: udělejte ty rohy buď zakulacené nebo aspoň zkosené. CCTV je nutnost.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.