..: SŽDC započala s rekonstrukcí stanice Beroun :..

Dnes již poněkud historický pohled na královédvorské zhlaví stanice Beroun, foto: Matteo Beroun — Pátkem 17. března započala rekonstrukce úseku trati číslo 170 z Berouna do Králova Dvora. Stavbu, která podle plánu potrvá přibližně dva a půl roku, provedou firmy EUROVIA CS, Subterra, GJW Praha a OHL ŽS, seskupené ve sdružení Společnost Beroun. Vysoutěžená cena zakázky je přibližně 2,2 miliardy korun, přičemž více než 1,5 miliardy by měla přispět Evropská unie. Za tuto cenu projde celkovou proměnou osobní i seřaďovací nádraží v Berouně, zastávka v Králově Dvoře, která získá nový podchod, a přilehlé traťové úseky. Nové bude zabezpečovací a sdělovací zařízení, rekonstrukcí projde samozřejmě i trakční vedení. Maximální rychlost po rekonstrukci se zvýší až na 160 km/h. Po dokončení této stavby, tunelu mezi Rokycany a Plzní a také skončení modernizace samotného uzlu Plzeň bude celá trať z Berouna do Chebu po rekonstrukci. Stále však visí otazník nad zbývajícím úsekem z Prahy do Berouna, který je dnes již na hranici své kapacity a hlavně v nevyhovujícím technickém stavu, což se projevuje častými mimořádnostmi v provozu.

Zdroj: Správa železniční dopravní cesty


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 20.3.2017 (6:00)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Rail-2005  mail  
20.03.2017 (9:59)  
Na zastávce Beroun-Králův Dvůr by to chtělo mezi koleje přidat alespoň 2,5 m vysokou dělící stěnu s přesahem na každou stranu od nástupiště cca 100 m, aby se používání budoucího podchodu vynutilo.

To, co se tam při střídání směn děje nyní, smrdí průšvihem. Až se tam zvedne rychlost ze současné 100 (reálně 80) na 130/160, tak budeme počítat mrtvé.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko