Benešov u Prahy (aktualizováno 10.11. 14.30) — Dne 9. listopadu, kolem třetí hodiny odpolední došlo na trati 220 mezi Benešovem u Prahy a stanicí Střezimíř k rozsáhlému výpadku dodávky elektrického proudu. Z tohoto důvodu je provoz na trati výrazně omezen a mnohé vlaky nabíraly vysoká zpoždění, jiné jsou pak ve své trase zkráceny nebo dokonce zcela odřeknuty. Zavedena byla náhradní autobusová doprava a současně se pracuje na opravě. Ta však potrvá, dle vyjádření Českých drah, minimálně do dnešní půlnoci. V provozu dochází vlivem mimořádnosti také k zajímavostem v řazení. Například na rychlíku 647 z Prahy do Českých Budějovic byla k vidění čtyřvozová příměstská jednotka řady 452. Částečně se také projevil nedostatek personálu drah a špatné informování cestujících ze strany SŽDC jako správce infrastruktury a také ze strany dopravce Českých drah. Několik minut před pátou hodinou bylo již obnoveno napájení v úseku Benešov u Prahy - Ješetice. I přesto se však mezi Benešovem a stanicí Střezimíř objevují opakovaně náhlé výpadky. Vlaky R 657 z Prahy do Benešova a R 200 v opačném směru byly vedeny náhradními soupravami. Aktuálně je provoz obnoven, k vyšším zpožděním by tak už docházet nemělo.
Zdroje: České dráhy, ŽelPage
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pokud někdo chce přesné označení:
TNS- trakční napájecí stanice (obecné označení napájecích stanic)
TM - trakční měnírna (3 kV DC nebo 1,5 kV DC)
TT - trakční transformovna (25 kV, 50 Hz AC)
V případě Benešova jde o KTNS - kombinovaná trakční napájecí stanice tzn. jeden objekt slouží k napájení obou takčních soustav (AC i DC) v ČR jsou 3 (ještě Nezamyslice a Nedakonice).
JK: Jistě, ale pak těžko použiji rozhlas, když žádný není.
Tak v čem je problém. Co brání, šířit informace aspoň nádražním nebo vozovým rozhlasem, když už se modráci bojí mezi naštvané lidi (no nedivim se).
A přece když má měmírna výkon xx megawatů, nepošlu tam mašiny (a vlasky), co chtěji 4x tolik (2x tolik musí tramvajová měnírna utáhnout 2 hodiny, nevim jak vlaková).
- v Táboře jsem byl při nástupu průvodčím upozorněn na očekávané komplikace
- párkrát jsme postáli v lese
- z Ješetic do Votic to bylo hodně pomalé (nefungovalo zab.zař.)
- cestou jsme předjeli 3 osobáky, ešus v Mrači dokonce po opačné koleji :-)
Tož žádný adrenalin.
- ve Vršovicích jsme byli v 19:05 s 30 min. zpožděním.
Zpátky jela R654 z ČB s 80 minutama a s náhradní soupravou (tou, co přijela z Prahy na R641), do které připojili vozy z rakouské části R200. Na R200 byla jako náhradní souprava souprava R654ky a podle všeho točila v Benešově, přičemž R654 dostal v Benešově do čela brejlovce (eso asi točilo na Budějice), kterej měl s těmi osmi vagóny dost problém a Čerčany - Stránčice ho táhli v nesprávným směru. Humorné to bylo v Senohrabech, kde zůstal R654 stát koncem na výhybkách a protijedoucí ešus se směrovkou České Budějovice (náhradní souprava k točícímu R200 v Benešově) musela Senohraby - Čerčany rovněž v nesprávném směru.
Z hlediska informování cestujících v ČB to bylo celkem v klidu, jen byla celkem slušně narvaná R1255. Z hlediska zmatků v točení personálu to bylo podstatně dramatičtější..
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.