..: ČD: Opatření proti nákupu jednotek Viaggio Comfort bylo zrušeno :..

Viaggio Comfort stojí ve sporu proti fiktivním soupravám Škoda od zahraničního dodavatele, foto: Juraj Kováč Praha — Šance, že za 18 měsíců uvidíme na českých kolejích soupravy Siemens Viaggio Comfort v barvách Českých drah, dostává reálné obrysy. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže dnes totiž zrušil předběžné opatření, které zabraňovalo ČD uzavřít kontrakt s firmou Siemens Mobility na přímý nákup 16 netrakčních souprav, původně objednaných Rakouskými spolkovými drahami. „Rozhodnutí nám bylo dnes doručeno. Do konce měsíce doladíme s dodavatelem smluvní detaily,“ informoval magazín ŽelPage tiskový mluvčí drah Radek Joklík. Předběžné opatření vydal ÚOHS začátkem srpna na základě stížnosti výrobce Škoda Transportation, který se od poloviny června dožaduje vypsání výběrového řízení na tento typ vozidel, aby mohl nabídnout některých ze svých produktů. Jeho námitka však byla již dříve zamítnuta a v současné době běží odvolací řízení, jež by mělo být ukončeno do poloviny října. Samotnému podpisu smlouvy již ale nic nebrání.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 23.9.2011 (17:31)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 13      Zpráv na stránku:   
25.09.2011 (18:16)  
Nechci se hádat, ale mám dojem, že původně jich bylo 15 (226-240), z toh se dost brzo vyndala 232 tuším. No já jsem někde četl, že jich je 11, nicméně to nemění nic na tom, že jich je hodně málo. Možná má pravdu Busman a je jich dokonce jen 8. Jak náročné to je? Nevím, jde snad jen o radiostanici a věci spojené se zabezpečovačem, ne? Nebo někdo znalejší doplní?
Registrierter Benutzer Busman 
25.09.2011 (18:08)  
Podle Wikipedie je ve verzi C jen 8 strojů (1216.233 - 1216.240). Původně jich bylo 14. Jak je náročné stroje upravit na verzi C?
25.09.2011 (17:53)  
FRK: Ano, to je další problém, je jich jen 11, některé se předělali na "B". Takže to nebude taková sranda, ale tak přinejhorším se nebude nejdřív používat řidicí vůz, no. Nechal bych se překvapit, co se vymyslí.
25.09.2011 (17:51)  
S těmi Taurusy bacha! Ono těch upravených pro provoz v ČR-tady 1216.2 jich zase tolik není, aby pokrývaly další vozbu v Česku.
FRK
Registrierter Benutzer SYN 
25.09.2011 (16:59)  
Ohledně HV - tak v současné chvíli si ČD půjčují několik Taurusů, které tedy z fleku jsou schopné RJ tahat i tlačit bez úprav, a to až plnou rychlostí 230kmh, ne? Tedy uvažovanému nasazení do Hamburku by nemělo bezprostředně nic stát v cestě? Tedy v nějakém rozumném počtu souprav...

No a do budoucna by jistě pomohlo kdyby příští VŘ na lokomotivy obsahovalo podmínku schopnosti komunikace s řídícím vozem RJ... buď takové loko bude schopna nabídnout Schade (fajn, pak by snad měla být formalita stejné úpravy provést i na existujících 380, za malý bakšiš = nahrání nového firmwaru) nebo by toho nebyla schopna a pak holt by nejspíš došlo na nákup jistého množství Taurů, předpokládám, čímž by se zároveň řešilo dosažení maximálky souprav RJ... bohužel za cenu rozšíření počtu typů u ČD ale co už že, koneckonců zkušenosti s nima už dávno jsou...
Ovšem asi na ty další loko moc brzo peníze nebudou, no do té doby jak říkám půjčené Taury a zbytek souprav můžou klidně 380ky objíždět tak jako dosud, souprava zajisté nebude mít nepřekonatelný problém když bude tažena ze strany řidičáku...
No a samozřejmě všechny nabízené loko do toho budoucího VŘ budou muset mít vyřízené papíry minimálně pro Slovensko, Rakousko a Německo (ne slib, ale už skutečně vyřízenou homologaci)...
Registrierter Benutzer Kakov 
25.09.2011 (15:04)  
Neonym: nebude to nová jednopodlažní jednotka od škody?
Korrespondent oder ŽP Mitglied Hawkey  mail  
25.09.2011 (15:04)  
Neonym: Zdá se mi, jako by to byl Regipanter neboli Škoda 7Ev
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
25.09.2011 (14:17)  
Keltman: Co to je za vozidlo nad tím sivicem? Jak je vidět jen podvozek
25.09.2011 (13:48)  
bugear: No dle slov zástupců ČD se narozdíl od pendolin z toho žádný nadvlak dělat nebude. Zejména co se týče tarifu...
Registrierter Benutzer bugear 
25.09.2011 (13:38)  
@Keltman: Stejně jako nátěr 380, který není nátěrem 380. Osobně doufám, že když z toho chtějí dělat nadvlak, udělají tomu taky nadvlakový nátěr, a ne tu příšernost co je na obrázku.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 13      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko