..: Pendolino od prosince také na trati do Plzně :..

680.001 před Hořovicemi na trati 170, foto: Vitek_VPraha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
03.09.2011 (19:06)  
Aha, takže soud ještě nerozhodl. Podle Vás je každá udělená pokuta apriori udělená správně zcela neúplatným úředníkem.
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/clanek.phtml?id=617337

Na lince Praha Brno jezdí:
204 Kč - ČSAD Vsetín a.s.; Luhačovice; 577 134 395, 577 131 030
TOURING BOHEMIA, s.r.o.; Praha 8; 245 005 245
242 Kč - Veolia Transport Praha s.r.o.; Praha 10; 234 125 233, 234 125 238
SAD Lučenec a.s.; Lučenec; 047/432 3741
A-EXPRESS s.r.o.; Plzeň; 602 379 557
Viliam Turan-TURANCAR; Nitra; 048/414 4216
eurobus, a.s.; Košice; 055/6807 306, 0972 250 305, 0972 350 305
Tourbus, a.s.; Brno; 543 217 733-5
SAD Humenné a.s.; Humenné; 057/229 6190, 057/786 3111
Takže jaký monopol? A s cenou 200 Kč pro všechny, 165 zákaznická. Konkurenční ASIANA 200 Kč a 180 Kč. Takže jaké ceny vyšší než konkurence.

RT Expres měl být produktem SA - Doložte to. Jinak Vás budu považovat za lháře.
Informací o tom, že za projektem RT Express stála firma Railtrans je dost, sami se k tomu hlásí. I zde lze najít spousty článků z té doby.
03.09.2011 (18:52)  
to ujetej:

2. RT Expres měl být produktem SA
možná se pletu, ale našel jsem tohle:
http://www.railtrans.cz/tisk_zpr.php#model
Ukončení projektu RTExpress
Společnost Railtrans, s.r.o. se rozhodla aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT Express Praha - Ostrava UKONČIT.


jednatelem a společíkem byl Petr Šimral... ale bůhvíjak se kdo dnes jmenuje...

A ten článek http://www.novinky.cz/ekonomika/238128-student-agency-se-brani-proti-petimilionove-pokute-zalobou.html
má nadpis: Student agency se brání proti pětimilionové pokutě žalobou

dovolím si trochu zlehčit: Nebo se dozvíte, že váš známý, pan Matouš, byl pokladníkem nějakého spolku a byl kdysi zavřen pro defraudaci. Velmi vás to překvapí, protože jste se domnívali, že pan Matouš je čestný člověk, řídící se příslovím s poctivostí nejdál dojdeš. Setkáte se s jiným svým známým, panem Markem, a ten se zapřísahá, že zná Matouše celý život, a tvrdí, že je to lež a že nikdy zavřen nebyl. Tak co, byl, nebo nebyl? Jste na rozpacích, ale už vám přichází na pomoc přísloví, že není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu. Z toho plyne, že aspoň trochu pana Matouše bylo zavřeno. Později si zjistíte, že to všechno vzniklo špatným pochopením přísloví. Pan Matouš řekl před několika lety malému chlapci Jeníku Lukášovi, že děti nosí vrána. Průběhem dalšího života si ten chlapec ověřil, že pan Matouš lhal, a za několik let potom ho křivě obvinil z defraudace, dokládaje to oslnivě logickou úvahou, že kdo lže, ten i krade.
registrovaný uživatel Ujetej 
03.09.2011 (17:44)  
prastravak
omlouvám se všem za polemiku:

to ujetej:
zruší konkurenci: jak a čím ji prosím zruší?
se soudí: s kým a o co?
když je monopolem na dané lince, snižuje kvalitu služeb: čistota, ochota stewardů: domníváte se, že jim ten člověk nařizuje aby byli špinaví (i bus) a neochotní? Mám v ulici hokynáře, který obsluhuje sám se svou manželkou. Pokud obsluhují oni, služby jsou perfektní. Pokud na přechodnou dobu přijmou prodavačky, vymetají zakázníky už hodinu před zavřením mokrým hadrem
Cestujícího nebude zajímat barva náhr. bus. dopravy. On bude chtít jet za každou cenu. To je správný názor!!
Náhr.bud.doprava: nevíte náhodou kolik autobusů mají ČD a kolik ten člověk?
Jenže Dráhy se pokouší o nápravu. při omezených prostředcích to jde těžko: Proč mají dráhy omezené prostředky a ten člověk ne?
Konkurence je lék, to je pravda. Ale takováhle? Kolik let už Jančura jezdí?
GVD 2007/2008 RT Express? To byl taky ten člověk?


1. NAD budou musez zajišťovat všichni
2. RT Expres měl být produktem SA
3. kvalita v busech SA klesla. Už nechytám ve všech busech internet atd. Přitom službu vesele dál garantuje. Ale je pravda, že je kultura cestování na dobré úrovni. Jen se mi nelíbí jeho prasárny, jah jsem popsal níže. Je fér si vzít Ondrůje od ČD, který mimochodem by 9 měsíců neměl v oboru po odchodu od zaměstnavatele vyvíjet aktivity? Je to čisté jednání?
registrovaný uživatel Ujetej 
03.09.2011 (17:34)  
Jiří Kocourek

Tvrdíte, že provoz autobusů SA na lince Brno Praha je likvidační. A navrhujete regulaci. Tu regulaci zřejmě proto, aby byly omezeny autobusy SA. To nebude likvidační?
A co nedávná kauza?
Asi jste mimo mísu.
http://www.novinky.cz/ekonomika/238128-student-agency-se-brani-proti-petimilionove-pokute-zalobou.html
Jestli se jedná o čestnou hru, jak říkáte, tak tu něčemu nerozumím. O vlaku z Humpolce do Prahy to není. Já napadal Toho vašeho nadČlověka, viz odkaz výše
registrovaný uživatel hasitobur  mail  
03.09.2011 (16:24)  
prastravak > Tak máš sice pravdu, že ten člověk má více autobusů než ČD, ale v případě mimořádné výluky je mu to celkem k ničemu. Musel by mít volné autobusy, volné řidiče a hlavně by museli být někde poblíž. Takže to nejspíš bude muset řešit stejně jako ČD. Něco jiného je nějaká plánovaná výluka, kde už to řešitelné je.
03.09.2011 (16:23)  
Ujetej: Tvrdíte, že provoz autobusů SA na lince Brno Praha je likvidační. A navrhujete regulaci. Tu regulaci zřejmě proto, aby byly omezeny autobusy SA. To nebude likvidační?
Regulací omezit/znemožnit jedné firmě podnikání v oboru, aby jiným bylo líp. Super. Jednak je to trestný čin, druhak je to velké svinstvo. Nebo zakázat podnikání v oboru nedotované autobusové dopravy na D1 nebo celostátně. To by byla jenom nehorázná blbost a svinstvo. Fotbalový tým z Humpolce jedoucí na utkání do Vlašimi, vlakem. X:-Q
motto: Zákazem řezníka kupující do pekárny nenaženete.

PS: Často se tu naráží na fenomén dravých cen. V modelu ve kterém nic nebrání vstupu kokurence na trh je tenhle pokus sebevražedný. Protože jakmile společnost, třeba Kradle&Pilt, obsadí trh a zvedne ceny, tak se vyrojí spousta jiných, kteří budou jezdit za cenu něco mezi a narozdíl od toho, který přeinvestoval, nebudou mít před sebou tu část podnikání, kdy K&P jeli na dluh firmy. Pokud to budou K&P krýt z jiného podnikání, krachne to.
Jiná věc by byla, kdyby firma Kradle&Pilt obsadila trh a prolobovala si zákon, který ji zaručí exkluzivitu v jejich oboru podnikání. Pak si může dělat co chce. Což ale s konkurencí a kapitalismem nemá nic společného, tomu se říká korporativismus. Co ale s kapitalismem a konkurencí bude mít něco společného je to, že se vyrojí spousta jiných, kteří to budou dělat jinak. Viz zákaz žárovek, dále prodávaných jako "tepelné koule", sice je to jiná příčina, ale důsledek je stejný.
03.09.2011 (15:30)  
omlouvám se všem za polemiku:

to ujetej:
zruší konkurenci: jak a čím ji prosím zruší?
se soudí: s kým a o co?
když je monopolem na dané lince, snižuje kvalitu služeb: čistota, ochota stewardů: domníváte se, že jim ten člověk nařizuje aby byli špinaví (i bus) a neochotní? Mám v ulici hokynáře, který obsluhuje sám se svou manželkou. Pokud obsluhují oni, služby jsou perfektní. Pokud na přechodnou dobu přijmou prodavačky, vymetají zakázníky už hodinu před zavřením mokrým hadrem
Cestujícího nebude zajímat barva náhr. bus. dopravy. On bude chtít jet za každou cenu. To je správný názor!!
Náhr.bud.doprava: nevíte náhodou kolik autobusů mají ČD a kolik ten člověk?
Jenže Dráhy se pokouší o nápravu. při omezených prostředcích to jde těžko: Proč mají dráhy omezené prostředky a ten člověk ne?
Konkurence je lék, to je pravda. Ale takováhle? Kolik let už Jančura jezdí?
GVD 2007/2008 RT Express? To byl taky ten člověk?

to Karel Kovářík: omlouvám se vaše argumenty neznám
registrovaný uživatel Ujetej 
03.09.2011 (15:09)  
Neonym
Nevím jak jinde, ale ve směru na Plzeň je Jančura vedle Vratislava Štáhlicha(autobusy VKJ) superdopravce.....

Tomu bych rozuměl, ale zrovna linlka na Liberec, nebo Brno jsou příklady, kdy je Jančurovo počínání likvidační. Zda se Štáhlicha schýlil k takovémuto provozu po nástupz SA na Plzeň, nebo si tento tzv. standard, jak říkáte, udržuje už dlouho nevím. Každý má možnost promluvit do dopravní obslužnosti, ale ne za každou cenu. Tak jako má i tato diskuse své podmínky, tak i jakákoliv doprava by měla mít své. My si tu jen píšeme, ale v těch busech nebo vlacích dokonce jezdíme. Proto je to choulostivější. Ale je to jen můj názor
registrovaný uživatel Kakov 
03.09.2011 (14:37)  
prastravak:

Ujetej to velice výstižně řekl za mě, pokud Vás zajímají další seriózní důvody, rád Vám je soukromě napíšu, už jsem to tu uváděl alespoň 20×
registrovaný uživatel Kakov 
03.09.2011 (14:35)  
FRK: pokud jsem mimo, zkuste mi prosím napsat VAše myšlenkové pochody, které stojí za tímto tvrzením: Všeobecně k Pendolínu: Do Plzně jezdí žluté autobusy-Pendolin netřeba.
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko