..: Místenka do SC spojů mezi Olomoucí a Ostravskem za 35 Kč :..

Poslední pendolino ve Wiener Neustadt - 680.006 na EC 72 Smetana, foto: Juraj Kováč Olomouc — Od 12. června mohou cestující využít nabídku Českých drah na zvýhodněné cestování povinně místenkovými vlaky SC Pendolino mezi Olomoucí a Ostravskem. Předprodej rezervací pro druhou vozovou třídu v ceně 35 korun zahájí dráhy 10. června, přičemž levnější místenky budou moci využít i zákazníci z Bohumína, Karviné, Českého Těšína nebo Třince. Podmínkou získání zvýhodněné místenky bude předložení jízdního dokladu, platného minimálně v úseku Olomouc hl.n. – Ostrava hl.n. V eshopu, call centru ČD nebo automatech UNIPAJ lze levnější rezervace pořídit pouze společně s nákupem jízdenky, přičemž výjimku mají držitelé zákaznické aplikace IN 100. Počet místenek na každou relaci je omezený a cestující si smí zakoupit maximálně jednu zvýhodněnou jízdenku za den.

Zvýhodněná místenka platí v těchto spojích SC Pendolino:

  • Olomouc hl.n. - Ostrava hl.n. / Bohumín: IC 501, 503, 505, 507, 509, 511, 515, 517, 519
  • Bohumín / Ostrava hl.n. / Ostrava-Svinov - Olomouc: IC 500, 504, 506, 508, 510, 512, 514, 516
  • Třinec / Český Těšín / Karviná hl.n. / Bohumín / Ostrava hl.n. / Ostrava-Svinov – Olomouc: IC 502
  • Nabídka neplatí ve spoji IC 513 SC Pendolino Sprinter, který mezi Prahou a Ostravou nezastavuje

Zdroj: České dráhy


Aleš Petrovský | 7.6.2011 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Oto 
07.06.2011 (16:03)  
A proč by cestující, který jede v první třídě a chce mít trochu klidu a pohodli, za který si zaplatil, jet s cestujícími ze druhé třídy, kteří měli prostě štěstí?

JiP navrhoval vagón změnit na druhou třídu celý. Tj. nepotkali by se.
registrovaný uživatel JiP 
07.06.2011 (16:02)  
to Petrovksy: Peclive si muj prispevek jeste jednou prectete-zadne michani cestujicich z 1. a 2. tridy, ale vyhradit jednu celou 1 v nedeli a v pripade preplneni 2 ji pouzit jako 2.
07.06.2011 (15:59)  
A proč by cestující, který jede v první třídě a chce mít trochu klidu a pohodli, za který si zaplatil, jet s cestujícími ze druhé třídy, kteří měli prostě štěstí? To mi nějak nejde do hlavy :)
registrovaný uživatel JiP 
07.06.2011 (15:59)  
to M: samozrejme ze system s bussines v letadlech je jak popisujete, ale to ze kapacita pendolin je vuyzivana dosti neucelne je druha vec. To ze by v nedeli byl zablokovan v rezervacich jeden vuz 1. tridy pro dvojku, by myslim si ekonomicky efekt urcite melo.
registrovaný uživatel M 
07.06.2011 (15:53)  
Letecke spolecnosti to delaji zcela bezne, ze preplni economy a co je navic jde do bussines...cilem je prece mit plne letadlo, tak proc ne vlak???

Jenze to je "rezerva" - cilene prodavaji vic letenek, nez kolik maji mist a potom doufaji, ze nekdo neprijde. Neni to tak, ze mista v business davaji tem z economy stylem "lepsi nez nic"...
Pokud jde o to "preznacovani" prvni tridy na druhou, tak pokud je druha plna a na nekoho se nedostane, ackoliv je prvni prazdna, tak to neni "na mne se nedostalo", ale "ja jsem jet nechtel" a to jsou zcela odlisne kategorie.
registrovaný uživatel M 
07.06.2011 (15:49)  
AP: Ja jsem samozrejme IN:-)) Kazdopadne jsem to myslel hlavne jako mozne vysvetleni toho "jak poznaji, kolik jsem si jich uz koupil"
registrovaný uživatel JiP 
07.06.2011 (15:45)  
Typicka ukazka nepruznost CD. Cilem je prece mit vlak maximalne plny, tak proc po odjezdu jednotky z Pardubic nejsou vsechna volna mista Olm-Ova za 35 stejne tak, po odlepeni jednotky z Olm vsechna mista Pce-Pha. Stejne tak treba obsazeni prvni tridy. Typicka ukazka v nedeli, 2. trida vyprodana (jedou hlavne studenti) a prvni tridy takrka prazdne. Proc v nedeli neni napr. po vyprodani kapacity 2. tridy jeden vuz 1. tridy prodavan jako 2. trida. Klidne by mohla byt celou nedeli moznost nakupovat mistenky 1. tridy pouze do jednoho vozu a druhy by jezdil po vyprodani dvojek take jako druha trida. Letecke spolecnosti to delaji zcela bezne, ze preplni economy a co je navic jde do bussines...cilem je prece mit plne letadlo, tak proc ne vlak???
07.06.2011 (15:45)  
Pánové, řeší se zde místenky na SC za 35,- ne eShop ČD a jejich všechny tarifní produkty. Pokud máte někdo chuť, napište na toto téma rozsáhlý článek, vyžádejte si od ČD podklady apod. :) Bude to přínosnější než tlachat mimo téma pod článkem.
07.06.2011 (15:26)  
čím by tariféři obhájili svou existenci?
Vymyslet, že cestující, který uplatní slevu, zaplatí víc, než ten, kdo ji zatají, to už je docela kumšt. :-))
registrovaný uživatel Oto 
07.06.2011 (15:20)  
Ale vždyť lístek si za plnou palbu můžete koupit v rámci čr normálně v eshopu a pokud chcete do zahraničí tak na pokladně

Kdepak.

Sporotiket Česko: když dojde nejvyšší cenová úroveň (podle podmínek je to možné), je alternativa obyčejné jízdné. Cenu neřeším, ale je to zcela jiný produkt. Jiné podmínky (vazba na vlak, nutnost vlastního tisku), jiný název. Navíc tento produkt není automaticky systémem nabídnut.

Sporotiket Evropa: když dojde cena 29 EUR eShop neprodá vůbec nic. Na nějakou pokladnu se opravdu každému chodit nechce, zvlášť když si letenku/bus může koupit z prohlížeče normálka až do zaplnění všech míst. Nemluvě o tom, že eShop možnost nákupu na pokladně nenabídne a zjištění plné ceny není pro laika jednoduché. A když někdo chce první třídu? Tak má smůlu rovnou.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko