..: Místenka do SC spojů mezi Olomoucí a Ostravskem za 35 Kč :..

Poslední pendolino ve Wiener Neustadt - 680.006 na EC 72 Smetana, foto: Juraj Kováč Olomouc — Od 12. června mohou cestující využít nabídku Českých drah na zvýhodněné cestování povinně místenkovými vlaky SC Pendolino mezi Olomoucí a Ostravskem. Předprodej rezervací pro druhou vozovou třídu v ceně 35 korun zahájí dráhy 10. června, přičemž levnější místenky budou moci využít i zákazníci z Bohumína, Karviné, Českého Těšína nebo Třince. Podmínkou získání zvýhodněné místenky bude předložení jízdního dokladu, platného minimálně v úseku Olomouc hl.n. – Ostrava hl.n. V eshopu, call centru ČD nebo automatech UNIPAJ lze levnější rezervace pořídit pouze společně s nákupem jízdenky, přičemž výjimku mají držitelé zákaznické aplikace IN 100. Počet místenek na každou relaci je omezený a cestující si smí zakoupit maximálně jednu zvýhodněnou jízdenku za den.

Zvýhodněná místenka platí v těchto spojích SC Pendolino:

  • Olomouc hl.n. - Ostrava hl.n. / Bohumín: IC 501, 503, 505, 507, 509, 511, 515, 517, 519
  • Bohumín / Ostrava hl.n. / Ostrava-Svinov - Olomouc: IC 500, 504, 506, 508, 510, 512, 514, 516
  • Třinec / Český Těšín / Karviná hl.n. / Bohumín / Ostrava hl.n. / Ostrava-Svinov – Olomouc: IC 502
  • Nabídka neplatí ve spoji IC 513 SC Pendolino Sprinter, který mezi Prahou a Ostravou nezastavuje

Zdroj: České dráhy


Aleš Petrovský | 7.6.2011 (14:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Tarify

Ďalšie z regiónu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Oto 
07.06.2011 (16:03)  
A proč by cestující, který jede v první třídě a chce mít trochu klidu a pohodli, za který si zaplatil, jet s cestujícími ze druhé třídy, kteří měli prostě štěstí?

JiP navrhoval vagón změnit na druhou třídu celý. Tj. nepotkali by se.
registrovaný užívateľ JiP 
07.06.2011 (16:02)  
to Petrovksy: Peclive si muj prispevek jeste jednou prectete-zadne michani cestujicich z 1. a 2. tridy, ale vyhradit jednu celou 1 v nedeli a v pripade preplneni 2 ji pouzit jako 2.
07.06.2011 (15:59)  
A proč by cestující, který jede v první třídě a chce mít trochu klidu a pohodli, za který si zaplatil, jet s cestujícími ze druhé třídy, kteří měli prostě štěstí? To mi nějak nejde do hlavy :)
registrovaný užívateľ JiP 
07.06.2011 (15:59)  
to M: samozrejme ze system s bussines v letadlech je jak popisujete, ale to ze kapacita pendolin je vuyzivana dosti neucelne je druha vec. To ze by v nedeli byl zablokovan v rezervacich jeden vuz 1. tridy pro dvojku, by myslim si ekonomicky efekt urcite melo.
registrovaný užívateľ M 
07.06.2011 (15:53)  
Letecke spolecnosti to delaji zcela bezne, ze preplni economy a co je navic jde do bussines...cilem je prece mit plne letadlo, tak proc ne vlak???

Jenze to je "rezerva" - cilene prodavaji vic letenek, nez kolik maji mist a potom doufaji, ze nekdo neprijde. Neni to tak, ze mista v business davaji tem z economy stylem "lepsi nez nic"...
Pokud jde o to "preznacovani" prvni tridy na druhou, tak pokud je druha plna a na nekoho se nedostane, ackoliv je prvni prazdna, tak to neni "na mne se nedostalo", ale "ja jsem jet nechtel" a to jsou zcela odlisne kategorie.
registrovaný užívateľ M 
07.06.2011 (15:49)  
AP: Ja jsem samozrejme IN:-)) Kazdopadne jsem to myslel hlavne jako mozne vysvetleni toho "jak poznaji, kolik jsem si jich uz koupil"
registrovaný užívateľ JiP 
07.06.2011 (15:45)  
Typicka ukazka nepruznost CD. Cilem je prece mit vlak maximalne plny, tak proc po odjezdu jednotky z Pardubic nejsou vsechna volna mista Olm-Ova za 35 stejne tak, po odlepeni jednotky z Olm vsechna mista Pce-Pha. Stejne tak treba obsazeni prvni tridy. Typicka ukazka v nedeli, 2. trida vyprodana (jedou hlavne studenti) a prvni tridy takrka prazdne. Proc v nedeli neni napr. po vyprodani kapacity 2. tridy jeden vuz 1. tridy prodavan jako 2. trida. Klidne by mohla byt celou nedeli moznost nakupovat mistenky 1. tridy pouze do jednoho vozu a druhy by jezdil po vyprodani dvojek take jako druha trida. Letecke spolecnosti to delaji zcela bezne, ze preplni economy a co je navic jde do bussines...cilem je prece mit plne letadlo, tak proc ne vlak???
07.06.2011 (15:45)  
Pánové, řeší se zde místenky na SC za 35,- ne eShop ČD a jejich všechny tarifní produkty. Pokud máte někdo chuť, napište na toto téma rozsáhlý článek, vyžádejte si od ČD podklady apod. :) Bude to přínosnější než tlachat mimo téma pod článkem.
07.06.2011 (15:26)  
čím by tariféři obhájili svou existenci?
Vymyslet, že cestující, který uplatní slevu, zaplatí víc, než ten, kdo ji zatají, to už je docela kumšt. :-))
registrovaný užívateľ Oto 
07.06.2011 (15:20)  
Ale vždyť lístek si za plnou palbu můžete koupit v rámci čr normálně v eshopu a pokud chcete do zahraničí tak na pokladně

Kdepak.

Sporotiket Česko: když dojde nejvyšší cenová úroveň (podle podmínek je to možné), je alternativa obyčejné jízdné. Cenu neřeším, ale je to zcela jiný produkt. Jiné podmínky (vazba na vlak, nutnost vlastního tisku), jiný název. Navíc tento produkt není automaticky systémem nabídnut.

Sporotiket Evropa: když dojde cena 29 EUR eShop neprodá vůbec nic. Na nějakou pokladnu se opravdu každému chodit nechce, zvlášť když si letenku/bus může koupit z prohlížeče normálka až do zaplnění všech míst. Nemluvě o tom, že eShop možnost nákupu na pokladně nenabídne a zjištění plné ceny není pro laika jednoduché. A když někdo chce první třídu? Tak má smůlu rovnou.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko