..: Sedm revitalizovaných vozů pro Vysočinu je již v provozu :..

Osobní vlak se zrakostruovaným vozem Bdmteeo, foto: Vojtěch Beran Jihlava — Cestující na Vysočině se mohou v současné době setkat s nově modernizovanými vozy s označením Bdmteeo294. Vozy vyrobené německou vagonkou VEB Wagonbau Görlitz v roce 1976 prošly nemalou změnou. Poté, co opustily dílny ŽOS České Velenice, byly opatřeny novým korporátním nátěrem dopravce. Modernizován byl i interiér – sedačky dostaly nové potahy, došlo k přetěsnění oken a ve spodní části vozu vznikl prostor pro jízdní kola. Samozřejmostí je modernizace toalet. V neposlední řadě cestující ocení i ovládání dveří tlačítkem. Cena rekonstrukce jednoho vozu vyjde na čtyři miliony korun. Tyto vozy jsou pro svou velkou kapacitu a velikost nástupního prostoru řazeny spolu s vozy BDs na osobních vlacích, jenž jezdí po hlavních tratích kraje. První takto rekonstruovaný vůz byl uveden do provozu 7. prosince 2010. V provozu je zatím nasazeno sedm kusů, během června by měly být dodány další dva.

Zdroj: České dráhy


Vojtěch Beran Poslat mail autorovi | 30.4.2011 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Vysočina


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
01.05.2011 (8:26)  
Nějak mi uniká smysl tohoto řazení.Kapacita soupravy zhruba 150 míst,když tam budou dvě Bt nebo Bdt tak je kapacita 176 míst, což je skoro stejné.Myslím si,že takto rekonstruované vozy by měly jezdit na kapacitně vytíženějších trasách,třeba kolem Brna.Loko.+ 3-4 Bdmteeo+971 nebo jiný řídící vůz,třeba "kraken".Rázem by tu byla souprava do 20 mil.která by měla daleko větší smysl.
01.05.2011 (1:50)  
No když jsem do toho poprvé lezl, taky mě to zaskočilo, nicméně jsem celkem vychladl. Ano, jako každá nová věc je to čisté... ...ale obložení nelícuje, kde co je natřené štětkou aby se neřeklo. Opěrky jsou sice přečalouněné ale narovnat se je nikdo neobtěžoval. CZE a automatické dveře jsou dobrá věc, ale alarm pípající při každém zavírání víc jak 20 vteřin by zasloužil vhodným způsobem trvale odpojit. ...nakonec, ale jo. Sice radši vlezu do Bds/Bdt kde je místo na nohy i hlavu, ale zdálky to vypadá hezky...
...a výměna tlumičů by se mohla dělat nejen při revitalizaci... některé vozy mezi Dobronínem a Šlapanovem nadskakují snad o 30 čísel! (poprvé jsem tu viděl, že nepoškozené okno v BDs se může samo nejen zabouchnout, ale i otevřít!)
registrovaný uživatel SYN 
01.05.2011 (1:28)  
No jo no, to je přesně to - u nás nic není levné, když to vezmeme tak že to rekonstruovali za cenu 8m dálnice tak to docela ujde...
Je to asi jedna z povedenějších reko u nás. Ale především, ten základ pro reko je dobrý, sice to má mizernou maximálku ale jinak pohoda. Takovejch vozů kdyby bylo víc, pro příměstskou dopravu (obzvláště tam kde si můžeme o slonech nechat jen zdát) by byly velice vhodné...
registrovaný uživatel Luxian  mail  
01.05.2011 (0:08)  
@Kaštan: Taky mi to tak přijde, myslím, že by se takováhle reko měla vejít do milionu.
30.04.2011 (22:54)  
Jen mě teda děsí ta cena (ale to u všech reko a nejen toho). Za 4 miliony by se daly postavit skoro dva rodinné domy. A tady se za tu cenu s prominutím jen vymění potahy a záchod. I když je rekonstrukce povedená, tak si myslím taky pěkně předražená...
30.04.2011 (22:36)  
AD najbrt- v tomhle případě bych použil nátěr vzor city elefant, kde je ta čára dobře a není tam ta na můj vkus kazící šedá střecha...
registrovaný uživatel hugo48  mail  
30.04.2011 (22:30)  
Vozel jsem jel a paráda, interiér pěkný, k tomu klidný chod a i ty elektrické dveře. Tahle rekonstrukce se povedla.
30.04.2011 (22:10)  
Klimu to nemá :)
Neštěstí, ježdění ve vlacích, kde je celoročně 16° moc nemusím.
30.04.2011 (21:32)  
aron: Ono to má i klimu? V článku se nic takového nepíše.
30.04.2011 (20:35)  
Korporát? to bude větší cirkus než kdy byl... Tady se krásně vidí jak to NEnavazuje...
Podivte se na ten patrák a služebák dohromady a představte si k tomu 1/36x v korporátu.
Výsledek? soupurava bude sladěna tak výborně a korporátně, že ani JEDNA linka NEBUDE NAVAZOVAT na druhou ( platí při sestavě na fotce).

Jinak vůz sem viděl a první do čeho lidé lezli byl právě patrák. Rekonstrukce se povedla.....
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko