..: Prezentace drážních studentských projektů na ČVUT FD :..

logo ČVUT, foto: ČVUT Praha — Drážní společnost při ČVUT Fakultě dopravní zve všechny zájemce na prezentaci studentských projektů, jejichž náplň se týká železniční či jiné veřejné dopravy. Prezentace proběhne v pondělí 18. dubna 2011 od 18 hodin v posluchárně K410 ve čtvrtém patře budovy Konviktská v centru Prahy, nedaleko stanice metra Národní třída. Přihlášeno je osm projektů, které budou prezentovat studenti na nich zapsaní, nebo přímo jejich vedoucí. Každý projekt má na svou prezentaci vyhrazen časový úsek 10 minut a na zodpovídání dotazů 5 minut. Prezentace je jakousi ozvěnou tradiční celofakultní prezentace projektů na FD.

Můžete se těšit na krátkou prezentaci těchto projektů:

(projekt, obor - předběžný program)

Zdroj: Drážní společnost při ČVUT FD


Michal Drábek | 14.4.2011 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
19.04.2011 (10:45)  
Tak co, jaké to bylo?
17.04.2011 (21:19)  
Budeme se na vás zítra těšit :-) a nebojte, o Třebové se píše přinejmenším každoročně, buďte ale prosím té dobroty a diskusi veďte k tématu (připomenu: FD ČVUT a prezentace drážních projektů), nebo bude třeba použít korekční nástroje, díky
registrovaný uživatel Jugy  mail  
17.04.2011 (20:27)  
to Farkač Karel: přestaňte už proboha nazývat dotované vlaky a k nim přípojné dotované busy konkurence. Tohle není žádná konkurence. Pokud to funguje a spoje na sebe navazují, tak je to systém, a pokud na sebe nenavazují, tak je to bor... Ale určitě ne konkurence.
17.04.2011 (20:20)  
Je samozřejmá, že IC a EC, jedoucí přes Brno by tam stavět nemusely, byť z ČT pokračují jiné méně kvalitní vlaky směrem na OL. Já si jen myslím, že z vlaků vyšší kvality směrem na OL a jižním směrem, by se našli cestující, kteří by následující Os spoje využili.
Nechci, aby mne někteří přispivatelé podezízali, že jsem bydlištěm z oblasti ČT. Sídlem jsem severo-západně od Prahy a má úvahy (pro někoho úchylné) vycházejí z toho, že se v ČT železnice rozvětvuje na směr jižní a východní a byl zde vybudován, jak už jsem připomenul, busový terminál. O samotné město Česká Třebová zase tak nejde.
Podívejme se třeba na italskou Veronu. Nádraží v poli, a přece tam zastavují vlaky všech kazegorí. A proč? No protože je to významný dopravní terminál.
Bylo by dobré, kydyby naši budoucí dopravní odborníci vzali v potaz to, že je třeba stále lákat další cestující do vlaků, než aby zůtávali trčet v zácpách do D1 a dalších problematických silničních trasách.
FRK
registrovaný uživatel EMD 
17.04.2011 (19:06)  
chudáčci ve třebové, oni budou mít jen 16 vláčků denně + osobní > to Vám to nestatčí????? Jinému městu výrazně jiného charakteru to postačuje, porovnejte třebovou třeba s Českým Krumlovem, kolik tam jezdí vlaků-.... až se zruší zastavování EC, vlak pojede jen po hodině... a to přece nejde protože třebová je přeci pupek světa.... dále prosím už z toho, že tam kdysi bylo velmi využívané nádraží, nedělejte dogma, z hlediska OSOBNÍ DOPRAVY TO UZEL NENÍ a "terminál" je naprostá fraška... bohužel EU si naivně myslí, že Češi jsou svéprávní a pošle prachy na každou zbytečnsot (viz dieslové jednotky pod dráty) a potřebné věci ne...
17.04.2011 (18:55)  
Ad-MZ:
Plne souhlasím. Pokud v daném termínu +30 minut-odjíždí regionální vlak směr Letovice (Brno) nebo Moravská Třebová, tak by měl IC nebo EC zastavovat. Vlaky tu nejsou pro parádu, ale pro následující účel: Přepravovat cestující. Nic více-nic méně.
Navíc hejtman PA Martínek chce ČT udělit status přestupního termimálu i na BUS-dopravu, kterou nelze v rámci dopravní obslužnosti přehlížet, byť je to konkurence, ale ku prospěchu cestujících. Na druhou stranu je mu třeba vysvětlit, že zrušení zastavovaní vlaků v nácestých stanicích je-mírně řečeni-úchylnost. To by mohli studenti v jasných barvách ve svých návrzích hejtmanovi přeložit.
FRK
17.04.2011 (18:11)  
Miroslav Zikmund: Takže hádám, že zastánci zastavování v Třebové by byli proti zvýšení rychlosti ve stanici, protože by přišli o tento velerozhodující argument.

Nevím, jestli proto, že Slovinci staví v Zidani Moste, máme tady stavit v Třebové. Aspoň, že na Slovensku končí velkoměsta Kúty, Čadca, Kysucké Nové Mesto atp.
17.04.2011 (17:30)  
strejcekms : víte co, zkuste si najít na webu kursbuchové tabulky "Slovinské železnice"
(http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/vozni-redi/vozni-red-po-relacijah-2011) a budete se divit, že tam zastavují ECčka ve stanicích, proti nimž je Česká Třebová VELKOMĚSTO, např. Trbovlje, Zagorje, Zidani Most. Laško, Pragersko, Kranj, Škofja Loka ... a stanice Přelouč nebo Kralupy nad Vltavou jsou velestanicemi, kde by podle týchž kritérií taky měla ECčka zastavovat ...

Prostě jedna skupina studentů se pasovalo do role spasitele české železnice tím, že několik ECček směr Olomouc bude místo zastavení projíždět rychlostí 40 km/h, v opačném směru rychlostí 60 km/h, nicméně mladí vědci nejsou schopni spočítat, jaký revoluční ekonomický přínos bude mít takovéto rozhodnutí v rámci taktového GVD, kde se mezi sousedními stanicemi, v nichž vlak zastavuje nechává stejná celková cestovní doba. Takže vlak sice projede, ale vyjma úspory elektrické energie na rozjezd (v tom moři elektrické energie, která se rok spotřebuje procentní podíl blížící se nule) se ničeho nedosáhne. Spíše je riziko, že při svazkovém grafikonu projíždějící vlak jedoucí s náskokem vyšetřeným projetím stanice "X" dojede vlak předchozí, který jede včas a bude muset na AB brzdit a znovu se rozjíždět, takže ta úspora může být v konečném důsledku záporná ...

Jiná skupina studentů jim oponuje ...
Mladí vědci mají holt stále živé téma pro diplomky nebo seminární práce, aniž by od sebe vzájemně cokoli opisovali.
registrovaný uživatel strejcekms  mail  
16.04.2011 (23:00)  
Já stejně pořád nechápu, co s tou Třebovou všichni mají.
Pokud by tu byla snaha s tou značkou EC/IC trošku pracovat na tom původnim poslání té kategorie, tak by se v Č.T. prostě nezastavovalo, je to prostě malé město a šmitec, já bych to zrušil. Poslání EC/IC neni vymetat kdejakou s prominutim "prdel".
16.04.2011 (22:00)  
ReActor: A kdo je pro co?
Já bych raději Třebovou projížděl, naopak by bylo vhodné, aby všechny vlaky vyšší kvality zastavovaly v Praze-Libni. Aspoň do úrovně EC.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko