..: RegioJet: první prodejní místo bude na pražském hlavním nádraží :..

Vagon v nátěru RegioJet, foto: Dennis Hübsch Praha — Soukromý železniční dopravce RegioJet (RJ) bude v Praze prodávat jízdenky ve svých prodejnách. Dvě prodejní místa se budou na pražském hlavním nádraží nacházet po stranách současného ČD Centra. První z nich, dříve patřící prodejci Cesty Wasteels, se otevře tento čtvrtek 14. dubna. Kromě jízdenek na vlaky RJ budou v nabídce jízdenky na autobusové spoje Student Agency Express, stejně jako další produkty nabízené mateřskou společností Student Agency, např. pojištění, služby autopůjčoven či zahraniční ubytování. RegioJet navíc získal možnost obchodně zastupovat DB Bahn v prodeji akčních jízdních dokladů, které lze jinak zakoupit na webu www.bahn.de. Přístup k nabídkám DB má také kancelář ČD Travel, která se nachází v sousedním ČD Centru.

Otevírací doba:

  • po – pá: 8.00 – 18.30
  • so: 8.00 – 11.30, 12.00 – 16.30
  • ne: 10.00 – 13.30, 14.00 – 18.30

RegioJet a Student Agency díky dohodě s DB Bahn získaly přístup do prodejního systému DB, díky kterému mohou nabízet mezinárodní jízdenky jako SparNight, SparPreis, EuropaSpezial nebo Bayern–Ticket. Prodej byl spuštěn toto pondělí a bude možný na zastoupeních v Praze na hlavním nádraží a centrále SA v Ječné ulici, stejně jako v Brně na ředitelství SA v Domu pánů z Lipé na náměstí Svobody. Na ostatních pobočkách bude možné jízdenky vyzvednout druhý den po koupi. Telefonický a internetový prodej je v přípravě. Např. jízdenky EuropaSpezial Tschechien nabízí možnost cestovat mezi Českou republikou a Německem. Cenově odpovídají nabídkám SporoTiket Evropa prodávaným na eshopu Českých drah. Na rozdíl od ČD nabízí DB Bahn také zlevněné jízdenky do první třídy – např. Berlín se prodává od 29 eur v 2. třídě a od 49 eur v 1. třídě. SA tak bude nabízet jízdenky na dálkové spoje DB, autobusy SC Bus/DB Expressbus Praha – Norimberk, španělské rychlovlaky AVE, francouzské TGV nebo spoje Eurostar Brusel – Paříž – Londýn. V nabídce je také mnoho přestupních relací.

IC RegioJet tiše pokračuje s přípravami

162.119 RegioJet, Nedakonice, 29. 1. 2011, foto: RegioJet Ačkoliv vozová garnitura pro vlaky IC RegioJet Praha – Ostrava – Žilina zatím zůstává bez komentářů, dopravce pokračuje s přípravami projektu a datum startu směřuje na začátek léta. V současné době má k dispozici tři lokomotivy řady 162, které prošly technicko–bezpečnostní zkouškou a čekají na finální schválení Drážním úřadem do provozu. V rámci prvních jízd budou pronajaty tuzemským nákladním dopravcům. Někteří z nich již zájem projevili. Naplno běží náborová kampaň na palubní personál. Zatímco v dřívějších měsících hledal RJ zájemce o místa strojvedoucích, nyní poptává zaměstnance na pozici palubních stevardů. Kampaň běží ve spolupráci s Ekonomickou fakultou VŠB–TU Ostrava, která zajistí také prostory pro konání náboru. Minimální požadavky jsou maturita a aktivní angličtina či němčina.

Zdroj: Student Agency, RegioJet, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.4.2011 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
15.04.2011 (23:47)  
Karel Kovářík) SAEx jsem si vždycky registroval přes kreditovou jízdenku, už jenom, že je to levnější a dá se to nadatlit i v kavárně přes mobil, tak nemůžu fungování AMS systému posoudit, ale můžu se zeptat – psal jste to Jančurovi, pokud je v tom vážný problém? Nevěřím, že byste nedostal feedback.
registrovaný uživatel Kakov 
15.04.2011 (21:14)  
Michal Jaroš: osobně bych byl rád, kdyby to tak špatně jako popsáno níže nedopadlo, ale zkušenosti s fungováním SA v AMS mám bohužel otřesné
15.04.2011 (14:35)  
K některým věcem - příklad Karla Kovářika, že zaměstnanci automaticky cpou lidem bus je scestný, sám jsem tam včera několik hodin na hlaváku byl a pozoroval nejedno odbavení zákazníka, a přístup zaměstnanců je minimálně o 50% lepší než u ČD jak u vlaků, tak když jedna paní chěla bus. Chtěla jet budem kamsi s malým psem, čivavou. Ačkoli to smluvní přepravní podmínky nedovolují, zde narozdíl od ČD panuje lidský přístup a ochota uspokojit zákazníka, takže byla té paní po pár telefonátech udělena výjimka, ä mohla je i se psem. Něco takového si u čd nedovedu představit.
registrovaný uživatel joki  mail  
15.04.2011 (13:36)  
Vidím tady velkou diskuzi ohledně prodeje jízdních dokladů, podmínek uznávání tarifů pro cesty cesty s jinými dopravci mimo SA atd. Ale nezaznemenal jsem diskuzi v čem se bude jezdit? Co jsem naposledy vygugloval jsou články z roku 2010 http://byznys.lidovky.cz/vagony-pro-regiojet-vyrobi-nejspis-rumuni-firmu-posili-ondruj-z-cd-1pk-/ln-doprava.asp?c=A100920_105951_ln-doprava_nev a nebohttp://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/student-agency-zvazuje-koupi-60-vagonu-talgo-od-spanelskych-drah proti SA nic nemám a hodně jim fandím ale přijde mi to trochu s těmi vozy jak s týhle pohádky http://www.youtube.com/watch?v=yfvEUanfb1U&feature=related
registrovaný uživatel Sim 
15.04.2011 (9:20)  
Oto > napsal jsem to asi ponekud nesikovne - mysleno nebylo, ze by vzajemne uznavani dokladu bylo nesmyslne, ale ze je nesmyslne to narizovat.

Predpokladal jsem, ze to vyplyne z toho, co popisuju u prvni pomlcky.

M > zazil jsem na vlastni kuzi (uz je to ale hodne davno) rucni vypisovani jizdenky Jilesovice - Plzen Doubravka ... slusnej mazec :-P
registrovaný uživatel Oto 
15.04.2011 (1:30)  
U spoju nedotovanych je to ale z principu blbost

Podle jakého principu? U letadel (která přímé dotace většinou nepobírají) si dopravci navzájem prodávají jízdenky, až se hory zelenají. Dokonce se kvůli tomu sdružují do aliancí.

A o stejnou věc se snaží operátoři vysokorychlostních železnic v Evropě.
registrovaný uživatel M 
14.04.2011 (23:11)  
Ten priklad Kromeriz-Zelezna Ruda je krasne ilustrativni:)
registrovaný uživatel Sim 
14.04.2011 (22:20)  
ekoter > v tom pripade by mel naprosto logicky dostat jako podminku dotaci i prodej jizdenek na ostatni spoje zahrnute v ZDO. A zaroven by ostatni dopravci v ZDO byli povinni prodavat jizdenky platne ve spojich RJ.

Pokud se nepletu, tak to stejnym zpusobem funguje u ZD a Viamontu. Nebo je to jinak?
14.04.2011 (22:16)  
No a co když třeba RJ vysoutěží podkrušnohorské rychlovlaky a do ústí bude proklad RJ a EC?
registrovaný uživatel Sim 
14.04.2011 (20:49)  
ekoter > v principu ne. Pokud to delaji, je to bud:
- dobrovolne, na zaklade dohod s ostatnimi dopravci, zpravidla vyhodne to byva pro vsechny
- objednavalel dopravy u dotovanych spoju muze vzajemne uznavani dokladu nebo prodej na cizi spoje a useky naridit a take to dela. Ovsem zpravidla se jedna o zakladni jizdne, bez uznavani systemu slev - tedy ekvivalent k tomu, jak narodni dopravci prodavaji mezinarodni jizdenky.

U spoju nedotovanych je to ale z principu blbost - staci si predstavit, ze na historicke jizde treba poradane ZP by nekdo pozadoval zakoupeni jizdenky z Kromerize do Zelezne Rudy. To same naopak, CD (nebo kdokoliv jiny) neni povinen prodavat jizdenky na historicke jizdy a tak podobne.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko