..: PKP IC nabízí k prodeji 52 osobních vozů :..

Modernizace polských rychlíkových vozů, foto: PKP Przewozy Regionalne Varšava — Polský dopravce PKP Intercity ohlásil záměr prodat celkem 52 osobních vozů ze svého vozového parku. Součástí nabídky jsou kromě vozů k sezení nabízeny například i lehátkové vozy řady Bcdu, jejichž některé kusy byly u PKP IC díky jejich podvozkům umožňujícím jízdu rychlostí 160 km/h přestavovány na klasické osobní vozy, nebo klimatizované vozy řady Bnopuvz (dříve Brdhnu). Součástí nabídky jsou také 3 vozové skříně. Kupující se bude vybírat na základě předložených nabídek, které mohou být podávány do 15. května tohoto roku. Výherce soutěže bude muset navíc kromě ceny za jednotlivé vozy zaplatit také DPH a dopravu těchto vozů. V podmínkách prodeje je také stanovena podmínka na nutný souhlas ministra infrastruktury, při prodeji každého vagónu, jehož cena překročí 50.000 eur.

Zdroj: Rynek Kolejowy


JiříK. | 5.4.2011 (16:15)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.09.2011 (13:27)  
to byste opravdu chtěli koupit vozy z polska? To by byla opravdu strašná ostuda
10.04.2011 (22:19)  
Já bych ty 52 vozy za celkovu cenu 50 000 EURO včetně polské DPH koupil, s převzetím zboží v Petrovicích u Karviné.
09.04.2011 (20:36)  
re "bugear":Srdečně zdravím a děkuji za vyčerpávající příspěvek.Škoda,že jste nebyl konkrétnější,jak postupovat dále v modernizaci,ev.nákupu nových rychlíkových vozů.Modernizace "koženek z NDR" a jejich nový lak Najbrt je sice naoko dobrá věc,ale s nástupními pokřivenými dveřmi bez blokace,shnilými podlahami na představcích,létajícími spojovacími dveřmi anebo s vrtivým chodem vozu se také nedá jezdit do alelujá.Nikde také vysloveně nepíši,že se musí koupit zrovna tyhle od PKP.Nejlepší řešení je samozřejmě nový rychlíkový vůz např.od vagónky Škoda Ostrava.A nemusí mít ani zrovna klimatizaci.Jinak pěknou sobotu a neděli.
Registered user bugear 
09.04.2011 (16:13)  
@rysanek: Ano, 2 Áčka a 3 Béčka, obojí samozřejmě atypické, to by byl kauf roku.
@Pavel Hromek: Přečtěte si článek ještě jednou. Pokud to nepomůže, opakujte postup tak dlouho, než se vám rozsvítí.
09.04.2011 (9:59)  
Myslím že když české dráhy koupí vyřazené vozy z Rakouska(30 let staré)tak by asi ani nebylo odvěci aby trošku popřemýšleli o nákupu alespoň pár těchto vozů,ikdyž jsou to vozy podobné řadě B :-)
Registered user ara 
08.04.2011 (12:14)  
Pavel Hromek:souhlasim s tebou kazdy lepsi vagon se hodi
06.04.2011 (22:18)  
Nebylo by špatné,pár vozů pro rychlost 160 km/h koupit.Pokud mají kotoučovou brzdu,klimatizaci ap...Ty lehátkové by stály za úvahu.
06.04.2011 (13:55)  
M, SYN) Překlady jsou vždycky boj. Pamatujete na hustodebatu o čínštině. :) Furt si ale říkám, že překládat mezi slovanskými jazyky navzájem a mezi anglosaskými/asijskými a slovanskými je o něčem jiném. Polština je dost podobná, tak proč to nevzít trochu hrubou silou. Nechal jsem to na citu autora.
Registered user SYN 
06.04.2011 (11:47)  
M: Jo, a vedou je sekretáři :)
Holt jakejkoliv překlad je do jisté míry tvůrčí proces (s ne absolutně jednoznačným výsledkem), jde o to jak překládající pochopí originální slovo/výraz, a pak jaký pro něj najde nejvhodnější český ekvivalent. Podle toho jaký má všeobecný rozhled (nebo nemá) tak případně to nejvodnější slovo ani nezná, pak tam holt něco otrockým překladem vytvoří, no pořád lepší než nic ale někdy to vyvolá úsměv :)
Registered user M 
06.04.2011 (10:32)  
JP: Cameron je prime minister. Kdyz budou Anglicni psat o Necasovi, tak taky pouziji "svoje" prime ministr a ne otrocky preklad ceskeho predseda vlady.
V US vlade je odbor "education", ale pro je to asi skolstvi, state je vnitro a treasury jsou finance, ackoliv dokonaly ekvivalent by byl asi jiny. Dokonce to vlastne ani nemaji nazvane jako ministerstva, ale jako "departmenty"
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko