..: Poptávková doprava přiblíží cestujícím nádraží ve Zbirohu :..

Zbiroh a shuttle bus, foto: POVED s.r.o.Zbiroh — Cestující bydlící ve Zbirohu se dočkají příjemné novinky v podobě autobusu na zavolání, či chcete-li poptávkové autobusové dopravy. V Plzeňském kraji se jedná o revoluční novinku, kdy si cestující sami, minimálně 20 minut před určeným časovým údajem odjezdu autobusu, zavolají na tel. číslo 777 250 143 a vyrazí pro ně v pracovní dny mikrobus buď na zastávku Zbiroh, náměstí (odj. 20.35, 22.35 a 23.35) a odveze je k nádraží ve Zbirohu, či naopak, ze zastávky Zbiroh, žel.st. (odj. 21.15, 22.50 a 23.40) do centra Zbirohu. Tuto formu jakéhosi ShuttleBusu zajišťuje Autobusová doprava Miroslav Hrouda a to bez jakéhokoliv navýšení finančních nákladů. Cestující bude vozit upravený Ford Transit (na obrázku) a vyjíždět se bude i pro jediného cestujícího.

V případě úspěchu se předpokládá zachování této dopravy i do Kařezu, kam bude nádraží ze Zbirohu přesunuto v rámci výstavby III. tranzitního železničního koridoru. Pan Hrouda, majitel společnosti, také neoficiálně (odchylně od POVEDu) konstatoval, že je možné pro cestujícího dojet i pokud zavolá až po příjezdu vlaku do stanice. Je však nutné počítat s určitým zdržením. Přesto se však doporučuje zachovat minimální dvacetiminutový interval.

Zdroj: Tisková konference POVEDu 2. 3. 2011

Aleš Petrovský | 7.3.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Plzeňský


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
07.03.2011 (18:45)  
Neonym) Koridorová stavba Beroun – Zbiroh rekonstrukci nádraží nezahrnuje?
registrovaný uživatel Neonym  mail  
07.03.2011 (18:39)  
Mě by spíše zajímalo, jestli se někdy začne rekonstruovat nádraží ve Zbirohu, protože to současné, kdy se vystupuje z vlaku Plzeň-Praha na protisměrnou kolej je asi nevyhovující ne?
registrovaný uživatel kenca2  mail  
07.03.2011 (18:19)  
pokud se nemýlím, tak doteď tam právě v tuhle dobu nejezdilo nic. a zvýšené náklady se myslí asi to, že cestující zaplatí klasickou cenu nádraží-náměstí bez nějakého příplatku
registrovaný uživatel rpet  mail  
07.03.2011 (18:01)  
joj, to je sum svistu teda. jsem si to prect jeste jednou pro jistotu, abych si pripadal jako blbec o neco min, nez jsem si pripadal pred minutou. vysledek? jsem blbec.

Tuto formu jakéhosi ShuttleBusu zajišťuje Autobusová doprava Miroslav Hrouda a to bez jakéhokoliv navýšení finančních nákladů.

no hezky. ale jakyho navyseni nakladu? nakladu cestujiciho, nebo nakladu firmy? coz to by byla blbost, jakmile popojede byt jen metr, ma naklady zvyseny. a pokud tedy se to tyka cestujicich, tak se jedna o naklady jake?

Cestující bude vozit upravený Ford Transit (na obrázku) a vyjíždět se bude i pro jediného cestujícího.

no tedy fakt nevim jako. ten transit je od pohledu standard mini z vyroby, rok cca 1998-9, co je na nem upravenyho, me nejak ne a ne napadnout. ale o tom nic. dulezity je ten udaj o cestujicich: kdyz pojede byt i pro jednoho, kolik jich tam tedy jezdi ted? dva, pet, dvacet? milion?

mi to pripomina vyzvu k oslavam: oslavujme, radujme se. - a co oslavujeme? - to se jeste nevi, to teprve uvidime...
registrovaný uživatel rpet  mail  
07.03.2011 (17:52)  
ja tedy nejak nevim. ono na prvni pohled to vypada, jako ze jo, je to hezky a bude to uzitecny. a pak me zacaly napadat "blby" otazky, protoze tu lokalitu neznam:

1. a ted tam tedy jezdi co? pokud tam neco jezdi.
2. pokud tam nic nejezdi uz ted, asi to ma nejaky duvod. a ten je?
3. pokud tam nic nejezdilo, ale od ted tam bude jezdit rakev v podobe Fordu tranzit, tak jak je to zakomponovany do systemu ZVS? neb soudim, ze kdyby si to objednala obec, tak i minibus se da zaradit (po boji s krajem) do systemu, otocit to na nadrazi a cerpat na to dotaci ze ZVS. ale kdyz to bude provozovat soukromy dopravce na svy triko, ZVS se ho v tom pripade netyka, on to deklaruje jako sluzbu zdarma - a me nejak utika smysl toho vseho. da se to nejak vysvetlit, a nebo alespon nejak uchopit? protoze informacne je to takovy vselijaky...
registrovaný uživatel SYN 
07.03.2011 (17:08)  
Já jen abych tomu trochu rozumněl (po ekonomické stránce) v čem je fór a proč se toto vyplácí - on by tam normálně (v rámci ZDO) jezdil nějakej (asi menší) bus, ale protože by zřejmě často nevezl nikoho, tak se to změní na takové "zastávka na znamení" akorát to znamení (že tam hodlá někdo nastoupit) se dává těch 20 minut předem telefonem, je to zhruba takto? Čili celý zisk pro objednatele je v tom že když tam nikdo nečeká tak se vůbec nevyjede, čili oproti dnešní situaci se něco pošetří?
No a pak to asi též bude levnější díky nasazení velmi malého (na podmínky VHD) vozidla s malými náklady, ne?

No a kdyby se tam těch lidí sešlo nezvykle mnoho tak by to asi otočil dvakrát za sebou co? Nebo by vyjel vyjímečně něčím větším?
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko