..: In–kartu lze koupit také v supermarketech LIDL – levněji :..

In–karta s novým designem (od 13. 12. 2009), foto: České dráhy Praha — Dopravce České dráhy stále hledá nové způsoby propagace a distribuce pro svou zákaznickou věrnostní kartu In–karta/Rail+. Jestliže v minulých dvou letech bylo možné nakupovat mimo nádraží různé druhy jízdenek ČD, tak letos půjde netradiční cestou získat právě tuto kartu. Partnerem se stal řetězec supermarketů LIDL, který také jako první nabídl jízdenky ČD Net. V obchodem nezískáte kartu přímo, ale poukaz na pořízení In–karty s tarifem IN 25 na rok za sníženou cenu 419 korun namísto 550 korun. Prodejní akce probíhá od 3. února do 26. března 2011.

Nalákat nás může ještě bonus v podobě soutěže o deset Kilometrických bank. Deset zákazníků, kteří si pořídí In-kartu/Rail+ prostřednictvím řetězce supermarketů Lidl a co nejpřesněji zodpoví soutěžní otázku, vyhraje právě Kilometrickou banku ČD. Soutěžní otázka je tipovací - kolik Kilometrických bank se prodá v celé síti ČD za únor a březen letošního roku. A aby soutěž byla i pro nezasvěcené, nabízí dopravce nápovědu v podobě počtu prodaných KMB za stejné měsíce minulého roku – bylo jich 5229.

LIDL byl prvním řetězcem, který získal exkluzivní možnost prodávat tarifní nabídky ČD. V minulém roce ale začal boom, kdy se vedle něj přidaly Globus, PONT, Kaufland a některé další distribuční řetězce. V nabídce byly poukazy na jednotlivé jízdy i síťové doklady ČD Net. In–karta se nabízí mimo nádraží poprvé a je otázka, jak moc se její prodej touto formou podpoří.

Zdroj: České dráhy – In–karta v supermarketech LIDL, České dráhy – tarif IN 25


Josef Petrák Poslat mail autorovi , Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 11.2.2011 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
14.02.2011 (18:25)  
Téoz > ono jde prave o ten uhel pohledu. Pokud mi to dokaze usporit na kazdem sednuti do potemkina kilo na mistence, je to pri desate jizde za tri roky doma a veskere dalsi bonusy z toho plynouci jsou v pohode... s tim, ze zde samosebou beru klasickou nabidku na triletou inkartu s railplus.

Ani tahle nabidka nemusi byt marna - ale fakt je, ze marne hledam situaci, ve ktere by byla vyhodnejsi, nez ta trileta. Snad jedine ve smyslu "dnes chci jet, ale vyplata je az za tyden a na konte mam 700".

No a z druhe strany pohledu si staci predstavit, ze by konkurence podobne slevove karticky rozdavala "jen tak" ... v tu chvili se i vydaj tri stovek za rok zda tak nejak drazsi, nez bych chtel.

Nechic > v tuhle chvili nejde o osloveni zcela novych zakazniku - ale o medialni masaz "bez inkarty to nejde". Ono je to pomerne jednoduche. Ted se krici, ze to je akce a na to lidi slysi - kupte si deset deka sunky nyni v akci za 15, protoze jindy stoji 20. Co na tom, ze ted i jindy lze koupit dvacet deka ve vetsim baleni za 25.

No a jakmile se dotycny "chyti" tim, ze si ji poridi, bude mit automaticky snahu toho vyuzivat - co na tom, ze existuji i levnejsi a nebo jinak lepsi alternativy, nez vlak CD - ja to mam ted levnejsi (nez kdybych tim samym vlakem jel bez inkarty), tak s tim pojedu, kdyz uz sem si tu slevu koupil, preci to nevyhodim do kanalu. Takze budu setrit, at to stoji co to stoji :-)

Muzem se teto myslence vysmivat, muzem na to nadavat. Ale realita je takova, ze spousta lidi tohle zakulisi (nejen zde, ale celkove u jakekoliv "akce") nevidi a nechce videt... a koupi si kolikrat veci, co koupit nechteli a nepotrebuji je... jen proto, ze byly v akci.

Mimochodem, mel bych jeden dotaz, urceny spis na oficialni mista... ale treba nekdo poradi zde (a upozorni na co si dat bacha): co se deje, kdyz mi skonci platnost dosavadni trilete inkarty? Donedavna jsem byl presvedcen, ze mi neskonci platnost vlastni karty, ale jen aplikace na ni nahrane... jenze datum platnosti je vyrazene primo na karte. Takze predpokladam, ze budu potrebovat kompletni novou kartu. No a napadaji me zejmena nasledujici myslenky:
- ma smysl si zazadat o prodlouzeni inkarty, kdyz se teoreticky muzu trefit do obdobi, kdy se nabizi nejaka akcni cena (posledne to bylo tusim za cca 660 nebo tak neco)... jinak receno, ma nejakou vyhodu v te stavajici pokracovat, nebo si mam nezavisle na ni poridit jinou?
- muzu mit v jednu chvili vic karet s platnymi aplikacemi? Tedy kdyz bude v akci uz mesic pred koncem platnosti me dosavadni ...
- je prechod na novou kartu (prodlouzenim) spojen se stejnym opruzem, jako pri vyrizovani nove? Tedy prechodna papirova karticka, na kterou se muzu mesic divat, skrabat se s ni na zadech, tocit si s ni v ruce na poradach nebo pouzivat ji na srovnani lajny koksu, ale se kterou si na eshopu nebo v unipoku nevrznu?
registrovaný uživatel M 
14.02.2011 (18:06)  
V pripade Bratislavy ale uspora neplyne z toho zahranicniho useku, ale z toho useku k hranicim:-)
registrovaný uživatel Téoz  mail  
14.02.2011 (17:51)  
zlobr:
doporučuji spíš IN25 za 990 Kč na 3 roky... (vč. RailPlus)
Na rok za 419 Kč a bez railplusu výhodnější nebude...
ale jak myslíte, mě cena 330 na rok připadá velmi slušná! (rozdíl mezi např. eliškou Brno-Jeseník a obyč jízdnym bude už zajímavej a když k tomu připočtete pár cest jinam...+třeba zahraničí-vídeň nebo bratislavu :) )
registrovaný uživatel M 
14.02.2011 (17:19)  
zlobre, zpatecni jizdenku si muzes koupit i v takovem pripade. Kup si zpatecni pres Olomouc a na tohle muzes jet i pres Trebovou. Takova zpatecni bude porad levnejsi, nez dve jednoduchy. Aspon teda myslim.
To plati s inkartou, ale i bez inkarty

Jugy - to ale prece nemusi oslovit jenom ty, kteri vlakem "v zivote" nejeli. Cilovou skupinou nejsou pouze nevlakari, ale i vlakari bez inkarty
registrovaný uživatel zlobr 
14.02.2011 (15:56)  
SYN:
Já špatně počítal. Zaplatí se mě to při 4. jízdě. Na páté začnu šetřit. Já nejezdím na zpáteční, protože ráno jedu přes Třebovou, odpoledne přes Olomouc.
registrovaný uživatel SYN 
14.02.2011 (15:44)  
zlobr: mi to vychází (pokud počítám se zpáteční jízdenkou Brno-Ramzová) že něco ušetříte až při páté jízdě? Ale třeba jsem se fiknul...
registrovaný uživatel zlobr 
14.02.2011 (14:04)  
Tak zrovna já uvažuju o tom, že bych do toho šel. Spočítal jsem si, že mě stačí jet 3x z Brna do Jeseníků (na lyže) a mám to zpátky. Ale jinak spíš využívám vlak v rámci IDS JMK, nebo skupinové slevy. Takže ještě nevím. Třeba to časem ještě pro nezájem slevní a pak bych do toho jednoznačně šel :)
registrovaný uživatel Nechic  mail  
14.02.2011 (13:33)  
Já si hlavně neumim představit ty "nové zákazníky". Jedná se o slevovou kartu, takže si předplácím slevu na něco co budu používat. Pokud jsem nový zákazník, tak jsem vlak nepoužíval, tudíž neočekávám, že ho najednou začnu používat budu potřebovat nějakou slevu. Pro nepravidelného zákazníka dost nejistá investice teda...
registrovaný uživatel Jugy  mail  
14.02.2011 (13:12)  
Mně osobně přijde tahle nabídka poněkud problematická, hlavně proto, že pokud má nalákat NOVÉ zákazníky na nějaký prodkukt (IN-KARTA), tak se předpokládá, že nový zákazník o tom nic neví, tudíž mu to musí někdo vysvětlit. A ten "někdo" je v tomto případě LIDL, resp. jeho zaměstnanci. Byl jsem svědkem, jak se potenciální zájemci dotazovali, co je to za nabídku a pokladní nebyl schopen k tomu říct nic jiného, než ukázat na polosrozumitelný leták (to není kritika toho pokladního, ten tam skutečně od toho není). To se pak asi moc nových zákazníků nechytne. Jsem zvědavej na čísla o počtu prodaných poukázek (tedy pokud prosáknou na veřejnost).
registrovaný uživatel Sim 
14.02.2011 (11:58)  
Na jednu stranu chapu pristup marketingoveho oddeleni CD - snaha vnutit co nejvic lidem Inkartu, dokud to jde a dokud se nechaji tahat za nos (= dokud veri, ze s ni opravdu setri tolik, kolik se slibuje - tim netvrdim, ze se s ni nesetri, ale pouze pripominam, ze ne tolik). Dotedka byly veskere nabidky tohoto typu (Lidl, Globus, Pont) zamerene na "neinkartare" a v CD si spravne uvedomuji, ze po nastupu konkurence (byt zatim jen na jedne trase) budou muset s Inkartou neco udelat (zvlast pokud zakaznickou kartu nabidne RJ "za nic", tak jako to ma u busu) ... proste kazda ulovena dusicka se pocita.

Na stranu druhou me dost prudi, ze veskere prostredky se investuji do snahy nalakat potencialni cestujici, misto aby se snazili udrzet ty stavajici. Nebo jak si jinak vysvetlit fakt, ze zatim zadna z "komercnich" nabidek - vcetne teto - neni urcena pro soucasne drzitele inkaret?

A tak KMB jakozto vyhra tomu presne odpovida - nejlepsi darek je preci takovy, ktery je obdarovanemu na dve veci (inkarta je na rok, KMB plati tusim pul roku) ... ano, muze ho nekomu venovat, ale tezko ho nekomu proda za hodnotu, za kterou se prodava. Pokud ho bude sam chtit pouzit, opet diky Inkarte nevyuzije hodnotu tohoto darku.

Takze ano, chovani CD je v tomhle pohledu logicke. Ovsem svym zarazenim bych ho cekal spis u soukrome firmy nekde na Balkane nebo v Rusku, kde se "dzentlmenstvi" zrovna neocekavam, nez u statem podporovaneho dopravce provozovaneho za ucelem dotovane verejne prepravy osob.
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko