..: Havárie zabezpečovacího zařízení u Opole konečně opravena :..

Opole-Brzeg/Polsko Ve středu 17. listopadu před 4. hodinou ranní došlo k poruše zabezpečovacího zařízení mezi stanicemi Opole Zachodnie - Brzeg na trati 220 (Katowice - Wrocław). Během mimořádnosti vlaky nabíraly několikahodinová zpoždění, v úseku Opole Główne - Brzeg byla zavedena náhradní autobusová doprava. Dle TVP vázla informovanost cestujících. Vlaky dálkové dopravy byly nahrazeny nebo vyčkávaly, zřejmě neobjížděly mezi Opolí a Vratislaví přes Dobrzeń Wielki. Ve 14.50, dle 24OPOLE.PL, došlo k částečnému zprovoznění - k ručnímu řízení provozu. Některé vlaky už projíždějí, nabírají zpoždění, je snížena kapacita trati. Oprava a potíže budou trvat zřejmě až do noci. Problémem je, že na zhruba třicetikilometrovém úseku je možno jet vždy jen s jedním vlakem, protože neexistuje možnost žádné komunikace mezi strojvůdcem a řízením dopravy.

Závada byla zřejmě natolik vážná, že po dlouhou dobu nebylo možno ani kontaktovat vlaky na trase; kromě signalizace přestala fungovat i komunikace. Když se během rána nepovedlo systém opravit a to ani provizorně, bylo nutné přivézt experta až z Varšavy, který mezitím uvízl v husté dopravě, podle TVP a mluvčího PLK. Doplňuji, že na koridorové trati je instalováno zabezpečovací zařízení Bombardier (dle vlastního pozorování), cca 5 let.

Situace byla navíc komplikována skutečností, že sídlo servisní firmy bylo vzdáleno více než 300 km od místa poruchy, což komplikovalo zajištění jak samotných prací, tak dopravu potřebného materiálu. Po intenzivní noční práci se ve čtvrtek ráno podařilo závady odstranit a provoz na trati se vrací do časů předepsaných jízdním řádem.

Zdroje: widomosci24; TVP, 24opole


Hamták | 18.11.2010 (8:42)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Polsko


19.11.2010 (13:19)  
Mám tam chybu.
Opole r.stř.č. pomn. Opole-Opolí-Opolím-Opole-Opole-Opolích-Opoli (jako moře, ale množné)
pak je starý český název Opolí r.stř.č.j. (jako stavení)
Opolí-Opolí-Opolí-Opolí-Opolí-Opolí-Opolím - a to jsem myslel, protože jsem psal o Vratislavi.
No a dnes se asi skloňuje podle polského Opole r.ž.č.j., ale nevím, jestli je to dobře, asi ne.
registrovaný uživatel wosicz  mail  
18.11.2010 (14:31)  
Polský název města je Opole a český název je Opolí. Oba názvy se běžně používají. Ve článku vidím chybku v 7. pádě českého názvu Opolí - správně je Opolím.
registrovaný uživatel SMall42  mail  
18.11.2010 (13:48)  
Tak proč čím-Opolí (místo Opolem) a kde-v Opolí (místo v Opoli)?

Nicméně tuto vložku končím, než to začne být kvalifikováno jako spam.

PS Podle naších zdrojů všechno vypadlo 5:20, ne před 4.
registrovaný uživatel chio 
18.11.2010 (12:49)  
http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=opole

Vidím tam koncovku -e a stredný rod.
registrovaný uživatel SMall42  mail  
18.11.2010 (12:42)  
Netýká se to tématu, ale vůbec nechápu, jak Češi skloňují Opole. Může mi to někdo napsat? A jakkoli to je, nevím, proč se změnil rod ze středního.
registrovaný uživatel chio 
18.11.2010 (10:37)  
Na trati Čadca - Zwardoň a v Čadci je stavadlo Bombardier Ebilock a k nemu poľské počítače osí. Po každej silnejšej búrke ich niekoľko (desiatok) odíde. Bol o tom aj článok v Ž-Semafore. Takže sa nejakým výpadkom v Poľsku nedivím - asi tam majú nejaké domáce súčasti.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko