..: Třetí série Regionov podpoří zaměstnanost na Šumpersku :..

814.002-2 Šumperk — Je jich 161, žádná nenese barvy svého majitele a všechny slouží v regionální dopravě ve všech koutech České republiky. Ano, jsou to modernizované motorové vozy Regionova z produkce šumperské firmy Pars nova, člena skupiny Škoda. Po slavnostním předání posledních tří z 24 kusů třívozových jednotek řady 814.2 Regionova Trio přichází od Českých drah již třetí kontrakt, který šumperským přinese 1,6 mld. korun. Do dvou let bude dodáno dalších 62 modernizovaných dvouvozových jednotek řady Regionova — zvýšení komfortu v mezích možností Regionov se dočkají v Středočeském, Jihočeském, Plzeňském, Libereckém a Ústeckém kraji. Náměstek generálního ředitele Antonín Blažek letos v září na předávání výročních cen ACRI uvedl, že dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí a tento kontrakt to jen dokládá. Podle generálního ředitele Pars nova Tomáše Ignačáka jsou tímto zachráněna pracovní místa pro 250 zaměstnanců společnosti. Jestli se stále počítá s vývojem a výrobou řídicích vozů řady 961 pro ČD, ředitel Ignačák v tiskovém prohlášení neuvádí.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.11.2010 (11:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer strejcekms  mail  
11.11.2010 (14:31)  
Flexaretista - možná by jsme se na těch 25 mega za ojetinu dostaly...
11.11.2010 (14:02)  
Jako vylepšení se určitě plánuje dosazení dvojsedačky v provedení 1. třída. Už se těším, až se svezu trojitou trojicí na EC z Prahy do Ostravy. Nic jiného než žlutozelený mor totiž brzo ČD nebudou mít k nasazení...
11.11.2010 (13:57)  
Vážení, za kolik se pořídí jedna jednotka nového nebo max. 8 let použitého Desira nebo Regioshuttle?
Registrierter Benutzer Sim 
11.11.2010 (13:52)  
chio > naaahodou, kdyz uz to zustane viset nekde na mezi, tak se z toho diky nizkopodlazni casti lip vyskakuje do pole :-D
Registrierter Benutzer chio 
11.11.2010 (13:37)  
Karel Kovářík: ja takisto poznám nešotoušských zákazníkov a tým sa Regionova páčila, pokiaľ sa nezačala hýbať. Že je to dvojnápravový krám, ktorý má na výhybkách blízko k vykoľajeniu, vnútri je neskutočný kravál a vozidlo má problémy so stúpaniami či jesennými/zimnými podmienkami, spozná aj nešotouš. A potom je moderný interiér slabá záplata.
11.11.2010 (13:30)  
Takhle kazit dnešní hezkej den....
11.11.2010 (13:00)  
Na řídícím voze 961 se pracuje, teď ukazovali v ŽM hotové laminátové čelo pro tento vůz - je to typově odvozené z dvoupodlažního vozu 951 ZSSK. Takže se třeba dočkáme.
Stejně tak se snad v roce 2012-2013 dočkáme těch nových motorových jednotek, vyráběných v licenci Alstom (Coradia LINT 41). Škoda totiž prohlásila, že správná doba pro vývoj nového vozidla jsou dva roky, a zřejmě to platí i pro "vývoj" vozidla vyráběného v licenci.
Registrierter Benutzer TTtrain  mail  
11.11.2010 (12:48)  
"ZVÝŠENÍ KOMFORTU" - velmi vtipné, být dnes 1.dubna, snad bych se i zasmál. Jak daleko je doba, kdy se 810 promění v jídelní, nebo lůžkový vůz?
11.11.2010 (12:45)  
SYN: 1,6 mld lomeno 250 lidí lomeno dva roky: 270 tis Kč na pravcovníka a měsíc. #$@€!* drahý sociální systém, kdy na jednoho potenciálnícho nezaměsnanécho vynaložíme měsíčně 12 průměrných měsíčních platů, aby potenciálně nezaměsnaný zůstal zaměstnaný.
Registrierter Benutzer Gomez 
11.11.2010 (12:43)  
Chudáci cestující z výše zmíněných krajů,již teď je lituji. Nedávno jsem jel touto vychvalovanou jednotkou.Bylo to asi jen dvacet kilometrů,ale byl jsem z jízdy vytřepaný jak "Detva" - pro mladší ročníky cigareta z dob minulých.Jednotka byla natolik hlučná,že nebylo slyšet hlášení informačního systému.Moc bych za to nedal,že porušuje hygienické normy pro vnitřní prostor.Je vidět,že úředníci ČD,kteří jsou zodpovědni za nákup tohoto paskvilu nejezdí vlakem,protože pokud by tomu tak bylo, nedopustili, aby se něco takového objevilo na našich kolejích.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko