..: Třetí série Regionov podpoří zaměstnanost na Šumpersku :..

814.002-2 Šumperk — Je jich 161, žádná nenese barvy svého majitele a všechny slouží v regionální dopravě ve všech koutech České republiky. Ano, jsou to modernizované motorové vozy Regionova z produkce šumperské firmy Pars nova, člena skupiny Škoda. Po slavnostním předání posledních tří z 24 kusů třívozových jednotek řady 814.2 Regionova Trio přichází od Českých drah již třetí kontrakt, který šumperským přinese 1,6 mld. korun. Do dvou let bude dodáno dalších 62 modernizovaných dvouvozových jednotek řady Regionova — zvýšení komfortu v mezích možností Regionov se dočkají v Středočeském, Jihočeském, Plzeňském, Libereckém a Ústeckém kraji. Náměstek generálního ředitele Antonín Blažek letos v září na předávání výročních cen ACRI uvedl, že dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí a tento kontrakt to jen dokládá. Podle generálního ředitele Pars nova Tomáše Ignačáka jsou tímto zachráněna pracovní místa pro 250 zaměstnanců společnosti. Jestli se stále počítá s vývojem a výrobou řídicích vozů řady 961 pro ČD, ředitel Ignačák v tiskovém prohlášení neuvádí.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.11.2010 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel strejcekms  mail  
11.11.2010 (12:41)  
Jo, 961 by mě také zajímalo, co s nima je - možná by to chtělo trošku zapátrat.

A nějaká technická vylepšení té poslední série 814 budou/neudou?
registrovaný uživatel SYN 
11.11.2010 (12:31)  
Nejen že budeme vyrábět výrazně morálně zastaralou věc v (na naše podmínky) maxisérii, ale abysme na to měli (ono je to svým způsobem plýtvání, sice stojí poměrně málo ale taky úměrně malou odvede šlužbu) tak vyždímáme další peníze daňových poplatníků nalité do Černé Díry přes státní rozpočet, čímž pádem je klidně možné že se třeba desítky pracovních míst ztratí jinde!

Ano zachránili jsme (řekněme) 250 míst v Pars Nova, ale za jakou cenu to pan Blažek neříká, v podstatě za totální ztrátu (no ztrátu, ona tu nikdy nevznikla) konkurence mezi dodavateli (zahraniční nechcou a domácí je jen jeden, tak co by se snažil? podle toho to taky vypadá) pro ČD. Vypadá to jako velká domů, nemůžu si pomoct.

A úplně na závěr, oni by ty místa nebyly taktéž zachráněný kdyby už konečně dostali zakázku/dokázali dodat (to ať se klidně v té bandě obviňujou navzájem čích je to vina, jestli ČD nic lepšího nechce nebo Pras nic lepšího nedokáže rozumně dodat) ve stejném objemu peněz nějaká lepší vozidla?? Asi by bylo vhodné široké veřejnosti vysvětlit že horší vozidlo se nikde v civilizovaném světě nevyrábí (když tak úporně trvají na tom že je to nové vozidlo!) a že jsme tedy v pozici že nakupujeme masy trabantů (trabant - jedno z nejslabších aut na trhu ve své době) ale pravda v nové karosérii a s novým lakem!
registrovaný uživatel Kakov 
11.11.2010 (12:29)  
PS: aprobo co obycejny cestujici????

osobne znam nekolik pravidelny nesotouskych zakazniku, kteri mi neuverily, ze reigonoha neni nove vozidlo.....

co tim chci rict, pro vetsinu cestujicich je to krok kupredu....

takze spise jde o to, jestli "nizka cena" skutecne vyvazi nedostatky oproti nakupu jinych vozidel
registrovaný uživatel Kakov 
11.11.2010 (12:25)  
aaale prosim vas vždyt i sam zluty buh ceske dopravy si chtel modernizovat soucasne lokalky...... alespon uvedel, ze si je od CD pronajme a sam je zrekonstruuje....

kdyby tomu tak bylo, tak si tu budete vsichni medit jak je to vybornej krok, na kterej se CD nezmuze...
registrovaný uživatel Semík  mail  
11.11.2010 (11:23)  
161 prototypů, to pak bude sériová výroba v počtu deseti tisíců kusů -).
registrovaný uživatel Luxian  mail  
11.11.2010 (11:23)  
Jojo, budeme vyrábět RegioNovy do aleluja, abychom udrželi 250 lidí v zaměstnání. To je přeci rozumné...
11.11.2010 (11:20)  
Och jak krásné, ČD objednaly u výrobce ČKD Praha 3. sérii parních lokomotiv řady 477, označovanou jako 477.5, tímto se v ČKD udrží pracovní místa a není potřeba nakupovat vozidla či technologie v zahraničí. (Bobina v licenci Sécheron)
Už se nemůžu dočkat až se Regionovou svezu na rychlíku Brno - Jihlava. Také by mohly převzít vozbu posilových R Ostrava - ValMez - Brno.

Dosti sarkasmu, nevyvíjel náhodou Pars jednotku "typu desiro"? Co se s ní stalo?
registrovaný uživatel R 646  mail  
11.11.2010 (11:17)  
Je jich 161 všechny zkažené od Pars Nova hnusně žluté,hlučné,nepohodlné,poruchové.Achjo
registrovaný uživatel Sim 
11.11.2010 (11:09)  
Proc me napada jen jedna myslenka: kdo chce kam...
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko