Olomouc — (Aktualizováno 14:50) Krátce po jedné hodině odpoledne došlo na výjezdu ze stanice Olomouc směrem na Přerov k nehodě. Do projíždějícího nákladního vlaku zde z boku narazila posunovací lokomotiva. Následkem srážky došlo k vykolejení 8 vozů nákladního vlaku a posunovací lokomotivy s jedním osobním vozem. Veškerý provoz je v místě nehody zastaven. Vlaky SC Pendolino jedou odklonem přes stanice Přerov, Břeclav a Brno a zastavují ve stanici Přerov; ve směru z Ostravy do Prahy i ve stanicích Česká Třebová a Kolín. Rychlíky Olomouc - Přerov - Břeclav (- Brno) jsou v úseku Olomouc - Přerov odřeknuty bez náhrady. Ostatní vlaky osobní dopravy jsou v úsecích Olomouc - Grygov a Olomouc - Blatec vedeny náhradní autobusovou dopravou. Dle prvotního prozkoumání místa nehody je škoda odhadnuta na 5,6 mil. Kč, provoz alespoň po jedné koleji a v nezávislé trakci by měl být obnoven v průběhu nedělního odpoledne.
Aktualizace 4.7.2010 14:50: Provoz je od 13:45 obnoven s omezenou propustností po jedné ze dvou traťových koleji. Všechny vlaky dálkové i regionální dopravy jsou vedeny ve svých pravidelných trasách s možností zpoždění cca 10 minut.
Zdroj: Mimořádnosti ČD, Foto: DIČR
Ale mě nešlo o tohle...mě šlo o přístup k těm cestujícím....je třeba dobré do pěti minut se dozvědět o tom,proč vlak stojí a co se stalo,nastane-li nějakej karambol či něco jiného....netoužím po tatrankách....Zaměstnanec by mohl i poradit,jak se vypořádat s takovou událostí....A říct mi,já nevím zjistěte si to sám,tak to docela špatnej přístup?nemyslíš??
Tak to jsi na to teď přišel! Kamaráde doteď nikdo nevěděl, že Pendolíno bylo vyrobeno v Plzni a ještě k tomu v ČKD. ÚŽASNÉ ODHALENÍ ! ! !
Je to obehraná písnička, jak by to všichni dělali lépe ...
ono v sobotu odpoledne v rámci prodlouženého víkendu je shánění NAD dost obtížné ... pohádky o tom, jak se má lépe sepsat smlouva s potenciálním dopravcem jsou dojemné - smlouva je kompromis představ smluvních stran, autobusový dopravce z okolí - na z hlediska cestujícího ostré lhůty přistavení vozidla - prostě nepřistoupí ... nebo to podmíní takovými povinnostmi dopravce, které ten není objektivně schopen realizovat ...
výpravčí jsou fakticky výkonnými služebníky SŽDC, pokud náhodou neprodávají i jízdenky, tak je cestující nezajímá ... proto se od nich nemá cestující nic dozvědět, jinak riskuje, že si na jeho informace bude někdo stěžovat a on bude "potrestán", vše je věcí dopravce ...
síťový dispečer komunikuje s vlakovými četami dálkových vlaků, regionální dispečer s regionálních vlaků ...
Pro odklonové vlaky je třeba sehnat "modrou" lokomotivu a personál, ohlídat limit pracovní doby = včas zajistit vystřídání strojvedoucího apod.
EC 174 : odkloněný 110 hezky profičel Otrokovicemi v 16.02, na konci 15x se zvednutým smetákem ...
Píšu snad někde něco takového? To, že někdo dělá ho.no ale přece není důvod, abych zaměstnával někoho dalšího, kdo taky bude dělat ho.no.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.