..: RegioJet pokračuje v prezentačních jízdách :..

Jednotka Desiro společnosti RegioJet, foto: bazala68 České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.

Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov
12.3515.22České Budějovice14.2818.08
|15.26ČB jižní zastávka|18.03
12.5015.33Boršov nad Vltavou14.2017.56
13.0515.52Křemže14.0317.40
13.0815.56Holubov13.5017.30
13.1916.13Zlatá Koruna13.4017.18
13.2516.22Český Krumlov13.3217.08

Zdroj: RegioJet


Dominik Jaroš | 20.6.2010 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
24.06.2010 (8:07)  
Antonín Novák > Ještě jsem zapomněl. Na zpoždění je třeba Babitron, tam je to i zpětně.
24.06.2010 (7:51)  
Sim, Antonín Novák > Pokud jsou řazeny všechny vozy na 160, tak z Ostravy se dá stáhnout tak 25 minut. Za ideálních podmínek i víc. Ale 20 minut z Kolína je při jízdní době 49 minut celkem nemožné. Dá se tak okolo pěti minut, nakonec je celkem běžné, že o ně ty vlaky do Prahy dříve přijíždějí.
A to je také důvod, proč považuju mnohem lepší na tuto trať řadu 151 než 162, protože se 162 to prostě nejde o tolik stáhnout, protože už nemá žádnou rychlostní rezervu. Pravda je, že často je k ničemu i 151, když je ve vlaku zařazený jeden pomalý vagón. Za současná zpoždění asi z větší části mohou povodně, ale třeba na Slovensku probíhají i práce na tamních tratích.
24.06.2010 (6:41)  
Sim> Dá se někde vypátrat zpoždění za delší dobu než za týden? No a ještě jsem chtěl, na Praze nemusel být řazen WRmz, mohl jet bez jídelního vozu (to se stává celkem často), ale i s WRm to mohl dohnat. Vemte si páteční rychlík Ostrava Praha z loňského GVD. Když na něm byla zkušebně řazena 471, tak jenom z Kolína do Prahy nahnal 20 minut.
registrovaný uživatel Sim 
23.06.2010 (21:43)  
Antonín Novák > na prvni pohled je videt rozdil v tvarovani strechy, pak je tam nezanedbatelny rozdil v delce, lehce se lisi sirka skrine... ostatni jsou veci, ktere pro cestujiciho moc vyznam nemaji. Pomerne slusne je to popsano zde:

http://www.vagony.cz/technika/typy_vozu/typy_vozu.html

Co se tyka zpozdeni z Polska a Slovenska, mozna se pletu, ale "pul hodiny a vic" je az zalezitost poslednich par tydnu - tipuju, ze to ma souvislost s povodnemi/zaplavami, ktere se na infrastrukture obou nasich sousedu podepsaly v podstatne vetsi mire nez u nas.
23.06.2010 (21:26)  
Sim>Jaký je rozdíl mezi skříní Y a Z???
Myslím, že na 110 byl rovna řazen WRmz. Nepodařilo se mi ale zjistit, jak se tam střídá s WRm, nebíte někdo???
EC Praha z Polska má skoro vždy zpoždění, většinou přes 1-2 hodiny. Nevíte proč? Polsko má špatně postavený jízdní řád, nebo tam něco staví???
registrovaný uživatel Sim 
23.06.2010 (20:59)  
Antonín Novák, doomlukas > s tim jidelnakem me to netrklo, ze by mohl zpomalovat. Ovsem pokud se nepletu, nekolikrat stihla 110 z Ostravy do Prahy stahnout i pulhodinovou sekeru, to jsou ty casy tak vyvatovane, nebo zrovna byla klika, ze jidelnak nebyl?

Co se oznaceni -ee nebo -z tyka, mam vsugerovano, ze se to lisi podle skrine vozu. Pokud se jedna o Y, dostane "ecka", pokud Z, je to "emzeta". Trosku orisek potom tvori treba Bmee, ale rikal jsem si, ze to muze byt vyjimka pravidlo potvrzujici :-)
23.06.2010 (13:18)  
Díky za upřesnění
23.06.2010 (13:09)  
Antonín Novák: Není v tom žádný rozdíl. U nás je prostě jen takový úzus, že novostavby dostávají "z" (první byly WRmz, v té době ještě WRRmz) a rekonstrukce "ee". Na Slovensku zas užívají jen "ee".
23.06.2010 (13:02)  
Sim -> 110 a 111 taky mohou jezdit většinou jen 140. Vždyť jako jídelní vůz se střídá WRmz a WRm, které má sníženou rychlost na 140.
Jo a jaký je rozdíl v označení ee a z (obojí zmanená CZE). Myslel jsem, že Z je u novostaveb, ale na slovensku mají Ampeer (nový)Díky
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko