..: Viamont: zajištění NAD během čtvrteční stávky bude možná problém :..

810.205 Viamont Regio, foto: Louis Armstrong Sokolov(Aktualizace 15. června 2011 20.17) — Společnost Viamont Regio se ke čtvrteční stávce nepřipojí. Alespoň to vyplývá z dnešní tiskové zprávy. Dopravce zároveň dodává, že vzhledem k závislosti na zaměstnancích provozovatele dráhy, kteří se ke stávce pravděpodobně připojí, nebude zřejmě schopen zajistit dopravu prostřednictvím vlakových spojů. Jedná se zejména o tratě č. 145 Sokolov – Kraslice st. hr. a č. 149 Mariánské Lázně – Karlovy Vary dolní nádraží. Na první zmíněné trati bude drážní doprava probíhat standardním způsobem s tím, že pokud se do stávky zapojí též zaměstnanci žst. Sokolov, zajistí společnost Viamont Regio náhradní autobusovou dopravu v úseku Svatava – Sokolov a zpět. Na druhé zmíněné trati bude zavedena NAD v případě, že se do stávky zapojí zaměstnanci provozovatele dráhy. Jelikož by mělo dojít k náhradě nestávkujících spojů Českých drah, existuje zde z důvodu omezených možností autobusových dopravců riziko organizování NAD za spoje Viamont Regio pouze v omezeném rozsahu.

Dle informací, které nám dnes poskytl Ing. Stanislav Lešák, ředitel Úseku provoz a technika Viamont Regio, se stávka s velkou pravděpodobností dotkne i zbývajících tratí, na nichž zajišťuje Viamont Regio železniční dopravu. V Libereckém kraji jde o trať 036 v úseku Kořenov – Harrachov státní hranice s návazností na spoje z/do Jelenie Góry. Vlaky by zde měly jezdit dle jízdního řádu. Bohužel, dle informací od společnosti KORID LK nebude zajišťována doprava v návazném úseku Tanvald – Kořenov (– Harrachov) a zpět. Komplikace mohou nastat také v Královéhradeckém kraji na trati 045 Trutnov hl.n. – Svoboda nad Úpou, kde by sice měl být zajištěn provoz dle platného jízdního řádu, ale v případě, že se do stávky zapojí zaměstnanci ČD žst. Trutnov, dojde k náhradě vlaků autobusy. Cestujícím doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost i provozu na poslední trati, kde je Viamont Regio dopravcem. Tentokrát jde o moravskoslezskou trať 313 Milotice nad Opavou – Vrbno pod Pradědem. Vlaky zde sice pojedou dle platného jízdního řádu, ale pouze v úseku Vrbno pod Pradědem – Nové Heřminovy a zpět. Nebudou tak zajíždět do stanice Milotice nad Opavou.

Zdroj: Viamont Regio


Dominik Jaroš | 14.6.2011 (21:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský


  1 2      Zpráv na stránku:   
16.06.2011 (23:30)  
Frantisek- velkomoloch nemůže nikde nic ulít, nikomu nezajišťuje nadměrné zisky, nikoho nemůže šikanovat. To jen lidé, co jsou v tom velkomolochu hodně anonymní, ti tohle můžou dělat.
A proto je důležité nejen pokecat na fóru, ale ukázat to i lidem, kteří se o tyhle věci normálně nestarají- pište na instituce, kde se dá sjednat náprava, stejně tak pište do sdělovacích prostředků (alespoň uvidíte, které z nich jsou nezávislé).
16.06.2011 (21:11)  
Jacek: Jestliže stávkují zaměstnanci jednoho dopravce, je to jejich problém. Ale proč mají být do stávky zatahováni ostatní, to mi uniká. Železnice je dopravní cesta, slouží ke spojení míst a kdo ji chce využívat, měl by mít tu možnost. Mimochodem jsem nepochopil, proč nebyly pro soukromé dopravce působící na místních větvích postaveny cesty pro vjetí vždy jednoho vlaku k nástupišti koncové stanice. Odpadla by tak buzerace cestujících s přestupy do autobusů jednu stanici před konečnou. Dívám se na věc z pohledu cestujícího. Zablokování dopravy nikterak nepostihne ty, kterým je protest určen. Naopak postihne hlavně ty, kteří jsou už tak hospodařením státu biti. Pokud jde o "rozdrobení" - myslím, že jako takové rozhodně není na škodu, protože ve velkomolochu se vždy snáze ulijí velké peníze, velkomoloch může šikanovat zákazníky i zaměstnance, aniž by existovala konkurence, k níž by obě skupiny mohly přejít. Velkomolochy zajišťují malé skupině lidí nepřiměřeně vysoké zisky a ostatním nic moc (krásný příklad s těmi řetězci). Osobní vztah k činnosti i mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem je podle mě základ. Jiná věc je vzájemná koordinace, ta by měla probíhat v rámci zajištění maximální efektivity a být vynucována, pokud nejsou malé subjekty schopné se dohodnout. Že neefektivita probíhá i v rámci molochu (ujíždění přípojů, dlouhé prostoje a spousta podobných nešvarů), je nabíledni. Vždy záleží a bude záležet na osobním vztahu člověka k práci. Bordel ve státě je věc jiná, spoustě lidí vadí, přesto si většina ve volbách vždy zvolí "osvědčené" koně. Jak to?
16.06.2011 (17:28)  
Cizí personál by samozřejmě mohl řídit dopravu v dané stanici, ale musel by SŽDC potažmo ČD předložit výkaz o zkouškách pro řízení drážní dopravy což v případě výpravčího znamená mít zkoušku D-07 - výpravčí teoretická zk., D-08 - výpravčí praktická zk., tam kde výpravčí prodávají jízdenky ještě zk. O-05 - komerce, být přezkoušen z místních staničních a traťových poměrů - většinou přezkušuje dozorčí provozu dané PO a být přezkoušen zaměstnancem SSZT ze staničního (traťového) zabezpečovacího zařízení a pokud se zab. zař. ovládá přes Jednotné Obslužné Pracoviště (JOP), musí mít proškolení i na JOP. Na elektrifikované trati musí ještě vlastnit průkaz pro obsluhu úsekových odpojovačů VN. Pak může vesele řídit drážní dopravu.
registrovaný uživatel Komín  mail  
16.06.2011 (16:54)  
Jacek:
Pořád jsme s tim rozkouskovánim líp než PKP. Ty už jsou rozdělený i na PKP Intercity a PKP Przewozy Regionalne.
15.06.2011 (21:26)  
Robert-Antonio: Když někdo stávkuje, tak nemá co dělat v knclu, neboť není jeho.
15.06.2011 (15:50)  
A on ten cizí vyškolenej personál může jen tak mírnyxdýrnyx vtrhnout do doprkanclů, vyházet stávkující odpad z židlí a začít řídit?
15.06.2011 (15:47)  
Jaký zablokovat? Sežeňte si kvalifikovanej a vyškolenej personál a můžete zejtra jak jezdit, tak řídit dopravu ;-)
15.06.2011 (15:44)  
Zajímavé je, že podle Policie zákon neumožňuje odborům blokovat silnice, ale zablokovat železnice je možné. Že by opět příklad jak zlý socialistický stát podporuje zastaralé vláčky proti moderním autíčkům? :-)
registrovaný uživatel Sim 
15.06.2011 (12:32)  
Jacek > a v tech obchodnich retezcich zamestnance nekdo drzi? Pokud jsem v obchode delal, byl jsem tam dobrovolne ....

Btw, jeste ze sukafony nemaj svoje odbory... kdyby jeste to pronajaty akvarko zacalo stavkovat samo o sobe (treba ze mu sidej naftu), to by byl teprv mazec ;-))
registrovaný uživatel Jacek 
15.06.2011 (10:53)  
František:
No však o to jim jde už 20 let, všechno rozkouskovat na nespočet dceřinek, divizí, všechno ostatní zprivatizovat nebo zrušit. Aby se mimo jiné oslabila síla odborů a "hrstky" zaměstnanců byly jen tupými stády, které se sotva zmůžou na nějaký odpor.
Stačí se podívat jak se k zaměstnancům chovají např. obchodní řetězce.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko