..: Vlaky EuroCity budou ovlivněny pracemi ve vídeňském uzlu :..

Wien Praterstern (Nord), EC do Prahy, 1216.2 ÖBB, foto: Juraj Kováč Vídeň — Stavební práce na novém nádraží Wien Hauptbahnhof si v období od 13. března do 12. dubna 2010 vyžádají odklonění českých vlaků EuroCity na trase Břeclav – Vídeň. Žádný ze spojů nebude zastavovat v železniční stanici Wien Simmering, budou odkláněny po tzv. Schnellbahn Stammstrecke, vídeňské městské dráze. Končit tak budou v nejnovější stanici regionální dopravy - Wien Praterstern(Nord), popř. pokračovat přes podzemní nástupiště bouraného nádraží Wien Südbf. na Wien Meidling. Vlaky budou ve stanici zastavovat dle níže uvedeného výlukového jízdního řádu.

VlakPříjezdOdjezd
EC 104 Sobieski07:5507:56
EC 78 Gustav Klimt08:5208:53
EC 71 Gustav Mahler09:0409:05
EC 172 Vindobona09:5209:53
EC 73 Smetana11:0411:05
EC 70 Gustav Mahler12:5212:53
EC 75 Franz Schubert13:0413:05
EC 102 Polonia13:5213:53
EC 103 Polonia14:0414:05
EC 72 Smetana14:5214:53
EC 77 Antonín Dvořák15:0415:05
EC 74 Franz Schubert16:5216:53
EC 173 Vindobona18:0418:05
EC 76 Antonín Dvořák18:5218:53
EC 79 Gustav Klimt19:1219:13
EC 105 Sobieski20:0420:04

Stejně tak tomu bylo i začátkem léta loňského roku, kdy mimořádná událost ve stanici Wien Süssenbrunn ochromila dopravu na trati Wien – Břeclav.

Zdroj: České dráhy


Dominik Jaroš | 1.3.2010 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihomoravský Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
01.03.2010 (18:19)  
M) Tak s tím souhlasím.
registrovaný uživatel M 
01.03.2010 (18:18)  
Za podminky, ze by to nejezdilo +30, by Praterstern byl rozhodne o mnoho lepsi, nez "v pousti za mestem" ukryty Simmering
01.03.2010 (17:29)  
Nevím, proč to není teď, ale když jezdily odklony minulý rok v červnu, bylo to stylem brzda-plyn, nechat skákat EC na blok za regionalem fakt nebylo moc dobrý a jezdí to tam moc často. Na Südbf. snad už připravují novou spojku Simmering–Meidling, která nahradí stávající tunel, proto tyhle výluky.
01.03.2010 (17:20)  
Proč to takhle vlastně není pořád? Museli kvůli tomu rušit nějaké SBahny?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko