..: Vlaky EuroCity budou ovlivněny pracemi ve vídeňském uzlu :..

Wien Praterstern (Nord), EC do Prahy, 1216.2 ÖBB, foto: Juraj Kováč Vídeň — Stavební práce na novém nádraží Wien Hauptbahnhof si v období od 13. března do 12. dubna 2010 vyžádají odklonění českých vlaků EuroCity na trase Břeclav – Vídeň. Žádný ze spojů nebude zastavovat v železniční stanici Wien Simmering, budou odkláněny po tzv. Schnellbahn Stammstrecke, vídeňské městské dráze. Končit tak budou v nejnovější stanici regionální dopravy - Wien Praterstern(Nord), popř. pokračovat přes podzemní nástupiště bouraného nádraží Wien Südbf. na Wien Meidling. Vlaky budou ve stanici zastavovat dle níže uvedeného výlukového jízdního řádu.

VlakPříjezdOdjezd
EC 104 Sobieski07:5507:56
EC 78 Gustav Klimt08:5208:53
EC 71 Gustav Mahler09:0409:05
EC 172 Vindobona09:5209:53
EC 73 Smetana11:0411:05
EC 70 Gustav Mahler12:5212:53
EC 75 Franz Schubert13:0413:05
EC 102 Polonia13:5213:53
EC 103 Polonia14:0414:05
EC 72 Smetana14:5214:53
EC 77 Antonín Dvořák15:0415:05
EC 74 Franz Schubert16:5216:53
EC 173 Vindobona18:0418:05
EC 76 Antonín Dvořák18:5218:53
EC 79 Gustav Klimt19:1219:13
EC 105 Sobieski20:0420:04

Stejně tak tomu bylo i začátkem léta loňského roku, kdy mimořádná událost ve stanici Wien Süssenbrunn ochromila dopravu na trati Wien – Břeclav.

Zdroj: České dráhy


Dominik Jaroš | 1.3.2010 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Jihomoravský Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
07.03.2010 (13:14)  
M : odjezd z Wien (Simmering) cca 19.00 znamená příjezd do Prahy kolem 23.20 > viz EC 70 (2007/2008) Südbf v 18.33, HLN 23.10 s pobytem v BV 17 minut nebo Vidobona v témže roce 10.04 - 14.25, EC 370 6.08 - 10.25. Holt jízdní doba Wien - Praha je dneska kratší než Linz - Praha.

Ono je hezké, že takový Amicus dojede s lůžkem z Vídně od Chopina) do Prahy v půl sedmé ráno, ale co tady. To je pro místního nebo toho, kdo pojede dále ... ale ne pro obchodníka ...
Po minimálně "dvacetiletí" příjezdu EN 466 Wienerwalzer do Zürichu v 6.20 s ubytovacími vozy (co tam) jezdí od změny GVD z Vídně o hodinu později a o stejnou dobu dojede později (7.20) a stejně tak o hodinu později dojíždí EN 464 z Grazu / Villachu. Pozdější odjezd obou EN Rakouska zlepšuje jeich dostupnost ... Takže klidně by mohl jezdit z Vídně "půlnoční" Amicus (návaznost z Villachu [přípoj ICBus z Venezie], Grazu) s lůžkem a volnými jízdními dobami, aby byl kolem 7.30 v Praze ...
Registrierter Benutzer M 
03.03.2010 (23:47)  
...a 23:20 z Frankfurtu...
Jako ano, ja bych samozrejme take uvital (obvlast v nejakych konkretnich pripadech), kdyby neco jelo pozdeji. ALE nekdy jindy bych zase uvital, kdyby Chopin odjizdel drive (protoze predchozi vlak z Vidne jede v 19).
Ano, uplne nejlepsi by bylo, kdyby jeden vlak jel v 21 a dalsi 23 (24), ale zase jsme u toho, jestli by to nebyly vlaky jenom pro personal (a Starou pani:-)
Nemluve o tom, ze odjezd v 19 by se do Prahy dostal nekdy o pul druhe a nikam jinam asi mirit nemuze
03.03.2010 (21:06)  
Odjezd po 23. by třeba řešil taky možnost denního spojení z Curichu, RJ 169 přijíždí ve 22:40 na West
Registrierter Benutzer M 
03.03.2010 (9:55)  
MZ - Stara pani si velice dobre uvedomuje, ze ta opera neni preplnena Brnakama a ze by nebyla preplnena ani kdyby ty vlaky jezdily lip. Proto ta potrhlost.
Vlaky z Vidne v 23, 0, 1 a 2 (ono ve Vidni nejsou jen opery, ale taky tam muzou vystupovat treba DJs a ti v 23 asi neskonci) by byly prima a jiste by je tu a tam nekdo vyuzil, jen nevim, jestli by na odvezeni tehle lidi nestacila v prumeru jen jedna lokomotiva...
02.03.2010 (22:26)  
MZ: Svatá pravda, ale noční návraty do Brna (nebo kamkoliv), ideálně kolem 23:00, se v plánování grafikonů dlouhodobě ignorují, proto si s tím netroufám vůbec počítat. S tím brzkým odchodem se to pak Chopinem/Metropolem dá vzít i přímo do Prahy, ale jeďte do Vídně kvůli "skoro" celému představení. Utíkat z opery dřív, to je jako... No prostě to tak nejde.
02.03.2010 (17:49)  
Stará paní - proč pro potrhlý Brňáky. Absence smysluplného nočního spojení z Vídně vyřazuje ze hry o návštěvu opery ve Vídni i stejně trhlé Pražáky (a další). Bratislavané jsou na tom o něco líp...
Registrierter Benutzer comar 
02.03.2010 (11:42)  
OeBB PV (osobni doprava) puvodne v dobe prestavby Suedbhf/Hauptbhf. chteli breclavske EC vozit takto pres Floridsdorf-Praterstern-Landstrasse-Meidling. To by bylo pro cestujici mnohem lepsi nez soucasny Simmering a Meidling, protoze by je to dovezlo primo do centra a umoznilo primy prestup na vsechny linky metra.
Bohuzel dva mesice pred zavedenim noveho jizdniho radu se proti tomu postavil provozovatel dopravni cesty, protoze jakekoliv zpozdeni by na extremne vytizene trati Floridsdorf-Praterstern-Meidling zpusobovalo velke problemy. Takze nakonec musi cestujici nastupovat/vystupovat bud na Simmeringu (vychodni konec mesta) nebo po pulhodinove okruzni jizde po meste v Meidlingu (taky ne zrovna centrum).
02.03.2010 (8:01)  
Wien Nord/Praterstern vítám, Meidlong je horší. Raději jezdím na Simmering - když už to není úplně v centru (resp. v docházkové vzdálenosti), tak ať to aspoň zastaví tam, odkud to přijede. Jezdím dost často večer z vídeňské opery a štve mě, že musím většinou utíkat před koncem, abych stihl bus 59A (odj. 22:00) na Meidling (odj. vlaku 22:23), když pak mám půlhodinovou okružní vyhlídkovou jízdu okolo Vídně. Kdyby ten Chopin zastavil třeba ještě na Simmering, můžu jet od opery (Schwarzenbergplatz) šalinou o 15-20 minut později. I když chápu, že Chopin není vlak primárně pro potrhlý Brňáky...
01.03.2010 (22:15)  
khunas) Wien Südbf. je sboraný a pendolino končí ve Wiener Neustadt Hbf.
Registrierter Benutzer khunas  mail  
01.03.2010 (21:05)  
Wien Südbf. se bude bourat nekoncilitam loni pendolina ?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2017 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko