..: Pád vedení VN ochromil trať 330 :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MGOtrokovice — Nepříznivé povětrnostní podmínky opět způsobily omezení provozu na české železniční síti. Tentokrát se obětí stala moravská tepna mezi Přerovem a Břeclaví, kudy projíždějí například přímé vlaky mezi Varšavou a Vídní. Podle informací našeho zpravodaje na místě došlo mezi Tlumačovem a Otrokovicemi k pádu vedení vysokého napětí na troleje. Trať je neprůjezdná v obou směrech, první vlak zde v motorové trakci projede nejdříve za 40 minut.

21:15 - Zatímco se provoz na trati pomalu uklidnil, drážní odborníci zahájili vyšetřování. Dle jeho předběžných závěrů mohla k nehodě přispět i nedaleká výluka. „Museli jsme kvůli stavebním pracím vypnout přeložku z Hulína, takže okolí bylo napájené z ostatních stanic. Došlo tedy k přetížení vodiče, který se přepálil,“ vysvětlil mluvčí energetické společnosti E.ON Vladimír Vácha.

14:10 — Poslední z vlaků zasažených první vlnou zpoždění, R 806, před malou chvílí vyrazil o 139 minut později směrem k Hulínu. V obou stanicích se začaly hromadit další vlaky, zpoždění však dosahuje hodnot kolem 30 minut.

13:26EC 103 Polonia dorazila do Otrokovic, po odpojení motorové lokomotivy bude dál pokračovat ve své trase.

13:05 — Z Otrokovic se k Hulínu vydal EC 104 Sobieski vedený lokomotivou 742.049 ČD Cargo. V současnosti se vlak nachází v Tlumačově, kde pravděpodobně dojde k odvěšení motorové lokomotivy, která se pak s EC 103 Polonia vrátí do Otrokovic. Dle našich odhadů bude tímto způsobem doprava organizována ještě několik následujících hodin.

12:50 — Z Hulína se na cestu k Otrokovicím vydal EC 103 Polonia. Vlak však zastavil v Tlumačově a čeká na další dění.

12:45Dle webu Českých drah problémy způsobuje požár v blízkosti trati. Dráhy tvrdí, že v místě by měla být průjezdná jedna kolej. Informace Želpage se ale liší. Náš zpravodaj nám prozradil, že za jednu hodinu neprojel mezi Hulínem a Otrokovicemi ani jeden vlak, ač je v místě dostatek lokomotiv nezávislé trakce, které by mohly vozbu zajistit.

12:30EC 104 Sobieski již více než hodinu stojí v Otrokovicích; jeho zpoždění se tak vyšplhalo na téměř 100 minut. Společnost mu dělají Ex 526 Mojmír, R 807 a Os 4209. V Hulíně čekají EC 103 Polonia, R 806, Os 4212 a Ex 529 Velehrad, který zde svou jízdu pravděpodobně mimořádně ukončí. Situaci zde navíc komplikuje jeden čekající nákladní vlak dopravce ČD Cargo.

ŽelPage má na místě zpravodaje; o aktuální situaci vás budeme informovat.

Zdroj: ŽelPage, Deník


Samir Lepara | 20.6.2009 (13:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
20.06.2009 (16:01)  
Fotografové byli na místě činu, ForY jim posílal SMS. Jakmile se večer dostanou k technice a stáhnou čipy, tak možná budou i nějaké fotky.
registrovaný uživatel karosa  mail  
20.06.2009 (15:40)  
Někteří z místních "odborníků na všechno" se zde podivují nad tím, že se nejezdí po jedné koleji, která nebyla zasažena spadlým vedením a požárem. Ale byl tam někdo z nich? Vědí vůbec, jestli se nejezdilo po jedné třeba proto, že přes ni hasiči tahali hadice s vodou? To za prvé. Za druhé: Myslíte si, že pokud nastane nějaká mimořádná situace, kdy je potřeba jiné HV, tak stačí říci fírovi s mašinou, který je právě na přítomen na místě události: "Hele, kámo, nejedemi to, nevzal bys to( třeba do toho Hulína) za mě?". Mám takový dojem, že tyto situace se musí řešit poněkud jinak... Velký dík patří proto právě autorům zprávy za to, že tuto aktualitu ihned vyvěsili na web.
20.06.2009 (14:44)  
Ba ne, mám pocit, že kladno je přecitlivělý na podobné informace a tak to tu trochu bagatelizuje.

Fakt je takový, že Samir prostě píše, s pomocí dalších lidí ze ŽelPage, o tom, že se něco děje, ať si lidi případně dají bacha, nic víc. Kdybychom to chtěli dramatizovat, tak to tak i podáme. Řeknu Vám, vážený komentující, jedinou věc. Zkuste tohle říct lidem v těch R a EC. Dám ruku do ohně, že by Vás za to rádi neměli.

Tohle je objektivní informování, nic víc.
registrovaný uživatel MIGOŠ 
20.06.2009 (14:34)  
Kdo z toho dělá katastrofu???
registrovaný uživatel kladno 
20.06.2009 (14:25)  
Pro informaci - sice je v okolí dostatek lokomotiv nezávislé trakce, ale určitě nedostatek strojvedoucích které s nimi můžou jet. Další věcí je, čí to jsou lokomotivy, většinou se může jednat o loko ČD Cargo a jejich použití pro ČD může povolit jedině dispečer ČD Cargo a navíc musí mít taktéž dostatek strojvedoucích ve službě.

Prosím vás, tak spadlo vedení. Chvilku se nebude jezdit, některé vláčky dostanou zpoždění a víc nic se dít nebude. Nebudeme přeci z toho dělat největší katastrofu světa.
20.06.2009 (14:17)  
nooo tak když Polonii připočítáme ještě 30+30 min kvůli odklonu ve Vídni, tak zpět pojede souprava tak 3-4 hodiny zpožděná...
registrovaný uživatel optus 
20.06.2009 (13:57)  
Vedení do osady Skály není ČEZu ale Veolie :) Sloup VN umístěný u silnice byl letos poškozen dopravní nehodou a byl poražen. Nebyl ale nahrazen novým, nýbrž opraven.. Je možné, že opravené kotvení sloupu nevydrželo poryv větru...
registrovaný uživatel MIGOŠ 
20.06.2009 (13:54)  
No, od Skály směrem na Tlumák za mírným pravotočivým obloukem je ještě VVN, to jestli řízlo na trať, tak to muselo solidně zasvítit...
20.06.2009 (13:43)  
nechtěl bych být přítomen u té obří obloukové lampy...
ale co jsem koukal, tak v úseku Otrokovice - Tlumačov, křižuje štreku snad jen 22kV právě do zmiňované osady Skály... zas tak velká obloukovka to nebyla...
20.06.2009 (13:35)  
Došlo k propojení sítě ČEZ a SŽDC, co si za to ČEZ naúčtuje?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko