..: ÖBB railjet v ČR - přijďte se svézt :..

Souprava ÖBB railjet při testech na ZŽO Cerhenice, foto: Richard Weber Praha - Moderní souprava rakouských drah ÖBB railjet, kterou jsme vám na podzim představili, pojede v pondělí 15. června na výstavu Czech Raildays 2009 a České dráhy společně se svým rakouským partnerem ÖBB nabízejí při této příležitosti unikátní možnost svézt se tímto vlakem po českých kolejích.

Jednosměrná místenka za 300 Kč v prodeji od 10. června

Souprava railjet vyjede v pondělí 15. června na trase Břeclav - Hodonín - Otrokovice - Přerov - Hranice na Moravě - Ostrava Svinov a jednosměrná místenka bude stát 300 korun. Jízdné se už vybírat nebude. Zpět z Ostravy do Břeclavi souprava vyrazí 18. června a cena místenky bude stejná jako při cestě tam. Místenky je možné zakoupit v pokladnách Českých drah od středy 10. června od 12:00 hodin a jejich počet odpovídá plné kapacitě 2. vozové třídy v soupravě. Prodej končí termínem odjezdu vlaku nebo vyčerpáním kapacity. Přeprava railjetem bude možná pouze s touto speciální místenkou.

Jízdní řád vlaku

Břeclav – Ostrava, 15. 6. Příj. Odj. Ostrava – Břeclav, 18. 6. Příj. Odj.
Břeclav   10:30 Ostrava-Svinov   19:10
Hodonín 10:44 10:47 Hranice na Moravě 19:35 19:39
Otrokovice 11:16 11:19 Přerov 19:56 19:59
Přerov 11:36 11:40 Otrokovice 20:16 20:19
Hranice na Moravě 11:57 12:03 Hodonín 20:48 20:50
Ostrava-Svinov 12:30   Břeclav 21:06  

Jízda railjetu je společný projekt ČD a ÖBB a je součástí jak Czech Raildays a oslav 170. výročí příjezdu prvního vlaku na území ČR.

zdroj: České dráhy


Jakub Gregor | 10.6.2009 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
14.06.2009 (11:14)  
Natix : takto postaveno, logické řešení problému.
Stejně tak podivné, jako bylo před 35 lety "podivné" řazení Slovenské strely, kterou táhl prototyp 350 (ex ES 499.0001), za ním měřící vůz nebo bez něj a pak S 499.1, která se pak jako "studená" odvezla až na Smíchov, tam byla přeřazena a zase jela zpátky do Bratislavy.
14.06.2009 (9:02)  
Qaws : V Německu mají taky hodně rychlé koleje. Ne?

Jinak, jak bych mohl tady na tuto stránku udělat řazení RailJetu?
registrovaný uživatel Natix  mail  
14.06.2009 (2:12)  
Miroslav Zikmund:
Podle diskuze na K-Repu by prý měl tento railjet jet se dvěma taurusy, standardně připojenou 1116 a k tomu navíc s 1216, která bude činná a při jízdě tam i zpět pojede v čele. Docela podivné řešení, ale vzhledem k neschválení řady 1116 na SŽDC a neexistenci žádné 1216 v RJ laku to asi lépe vymyslet nešlo...
registrovaný uživatel Qaws 
13.06.2009 (21:08)  
Elias is best: Koleje by na to v některých úsecích být mohly, ale nejsou na to "zákony" a zabezpečovací zařízení + tomu "brání" přejezdy..
13.06.2009 (19:40)  
Miroslav Zikmund: Ta 160 je jasná, protože nemáme rychlejší koleje. Smůla, ale je to tak. Myslím si, že například Vindobona, Gustav Mahler, Franz Schubert by dokázali jet minimálně 190km/h, Smetana, Antonín Dvořík, IC SC 500-513 a RailJety 220km/h, ale prostě bohužel.
registrovaný uživatel kubam 
13.06.2009 (13:17)  
Miroslav Zikmund: už i zkoušky byly s 1216 a podle toho, co se píše na stránkách ČD: "Souprava railjet vedená lokomotivou Taurus pojede...", tak myslím, že to tak i bude.
13.06.2009 (12:38)  
Z citovaného článku ve Zlínském deníku je napsáno, že na našich tratích může jet jen rychlostí 160 km/h, ale nic o tom, že ho potáhne Taurus. Na trati SŽDC mohou pouze vyjmenovaná čísla TAURUSŮ řady 1216 a ještě nemohou na všechny tratě. Jezdí fakticky na "výjimku" a na bočnici lokomotivní skříně není v příslušné tabulce CZ.
Zda mohou na trať Břeclav – Ostrava si nejsem tak jistý. RailJet jezdí – pokud se nemýlím - s řadou 1116.
12.06.2009 (21:33)  
Podle mě to bude opravdu těch 160.
12.06.2009 (9:48)  
podle mě pojede maximálně do 140 km/h
12.06.2009 (7:42)  
...opravdu si myslíte, že na trase využije 160 km/h? Podle mně bude mít nějaká rychlostní omezení. Nevíte o tom někdo něco více?
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko