..: CityElefantem z Prahy do Ostravy :..

971.025-2, Albrechtice u Českého Těšína, foto: Otmar Humplík Ostravsko - Příjemné překvapení přichystaly České dráhy všem cestujícím, kteří tento čtvrtek využili služeb posilového rychlíku 1541 Olše z Prahy do Českého Těšína. Obvyklou soupravu složenou z lokomotivy řady 150 a několika "kopřivových" vozů řady Bt či B ve velmi zanedbaném stavu, totiž nahradila dvojíce moderních příměstských elektrických jednotek řady 471 CityElefant. Konkrétně šlo o soupravy 471.040 a 471.049.

Dráhy tím chtějí zjistit, jak budou cestující hodnotit nasazení takové jednotky na delší vozební rameno. Novinářům to řekl tiskový mluvčí ČD Ondřej Kubala: "Rozhodli jsme se provést test v předsváteční době, kdy lidé více cestují. Chceme zjistit, jak budou zákazníci nový vlak vnímat." Interiér jednotky 471 je totiž konstruován zejména na cestování na krátké vzdálenosti. Oproti starým vozům ovšem přináší tišší jízdu, klimatizaci a v neposlední řadě čistější a kvaltinější sociální zařízení. Pro informaci dodejme, že souprava se bude do Prahy vracet již dnes na obratovém R 1540 Olše.

Zdroj: ČT24


Miroslav Zikmund , Samir Lepara | 3.5.2009 (8:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
Registered user Sim 
11.05.2009 (18:01)  
JP > tak co, jaka byla cesta?
09.05.2009 (22:30)  
faigja) No protože to jelo ve čtvrtek, v neděli by se na 1540 vrátit asi měly. :) Jinak, chystám se na vlastní zadek tohle vozítko na celorepublikovém přejezdu vyzkoušet, tak doufám, že jsem volbou neprohloupil.
Registered user Tom  mail  
09.05.2009 (18:42)  
Ano pojedou a zřejmě zase někde kolem Třebové bude probíhat ve vlaku anketa formou dotazníků pro cestující o tom, jak se jim to líbí nebo nelíbí. Takže pokud máte nějaké připomínky, a jedete odpoledne tímto vlakem, tak tam napiště co se vám na tom nelíbí...Papírů je 200 tak by se mělo alespoň tak na polovinu dostat.
Registered user Jan Faigl  mail  
09.05.2009 (10:53)  
Pojedou elefanti na 1541 v neděli prosím?
Registered user Comenius108  mail  
08.05.2009 (20:00)  
jen tak dále. Čím více budou nasazovat ešusy na rychlíkové spoje, tím líp. myslím, že si tím ČD mnohem poleší reputaci u cestujících. kdybyb to tak bylo pořád. nevíte, jestli se ta pojede přísští sobotu??
07.05.2009 (12:08)  
v neděli se opět svezeme na 1540 2 elefanty!
Registered user SYN 
07.05.2009 (9:59)  
A je nějaké info jaké doklady Arrivy bude uznávat ČD?

EDIT: Ale je fakt že pokud si Arriva nenechává jízdné tak by jí mohlo být uznávání dokladů úplně fuk a můžou to nechat na tom co si řekne objednatel...
07.05.2009 (8:17)  
kdyz uz debatite o trati 089. uz se vi jake doklady bude uznavat ariva??? tj. jestli bude uznavat i nejake doklady CD nebo jen svoje+IDS Liberec?? (coz se obavam, ze asi nastane, ale viamont taky uznava SoNe+)
Registered user M 
07.05.2009 (0:19)  
Tutove. Kdyz se pricetlo 80 korun odjinud, tak to vyslo presne:-)
Registered user DJ 
06.05.2009 (23:40)  
jonáš: O těch 112 Kč padla zmínka nejen na těchto, ale i na jiných železničních stránkách, nemám žádný konkrétní důvod tomu nevěřit.
Nemusí to být podnákladová cena, podle orientačního výpočtu ze článku "Ekonomika provozu jednotek Desiro Classic" vychází 98 Kč/vlkm (článek už je pár let starý, takže jestli se zdražily věci o 15 %, tak těch 112 Kč vyjde akorát). Cena je to tedy docela reálná, na rozdíl od 16,70 Kč za vlkm, kterou vykalkulovaly před pár lety ČD na trase Plzeň - Most.
Že ČD nemají vozidla, která tomu výběrku odpovídala? No a co? Do prosince 2011, kdy se začne podle toho výběrka jezdit, by měly Času Dost na nákup nových jednotek.
Ty "nasmlouvané podmínky", které ČD nemohly splnit, byly jaké?

Jinak souhlasím - uvidí se po první sezóně.
Mmch. - co se vidělo po první sezóně na tom rameni Plzeň - Most? Zvládly to ČD s dotací 16,70 za vlkm?
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2014 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko