..: V Praze-Radotíně hořel CityElefant :..

Aktualizováno 18:40 – Praha-Radotín – Nečekaný konec měla jízda přibližně 150 cestujících vlaku Os 8845 z Berouna do Prahy, vedeného zdvojenou jednotkou CityElefant. Vložený vůz 971.006 zadní, nedávno opravené jednotky před vjezdem do stanice začal hořet, načež byl vlak okamžitě odstaven a cestující evakuováni. Požár vznikl v oblasti podvozku vznícením brzdových destiček, elektrickou část vozidla nezasáhl a strojvedoucímu žádná závada nebyla signalizována. Přivolaným hasičům se oheň podařilo zlikvidovat v 17.00. Podle dostupných informací nebyl nikdo zraněn, škody na vozidle zatím nejsou vyčísleny. Přední jednotka 471.049 nebyla poškozena.

Pro cestující ve směru Praha-Smíchov mimořádně zastavil R 967. V opačném směru v Radotíně zastaví R 356 Albert Einstein kvůli odřeknutému obratovému spoji postižené jednotky. Provoz ve stanici nebyl přerušen; spoje jsou pouze směrovány mimo zásahovou zónu. Do této situace se kuriózně dostal i Albatros 498.022 s Křivoklátským expresem, který do Radotína vjížděl na přivolávací návěst.

Zdroj: zpravodajové ŽelPage


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 12.4.2009 (17:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
20.04.2009 (0:05)  
To Land: je to sice smutné, ale nezbývá mi, než konstatovat, že máte naprosto pravdu. Jediné, o co se věrchuška stará, je modernizace jejich služebních aut a zvyšování svých už tak dost nehorázných platů. Na druhé straně: dovedete si představit, co by se stalo, kdyby začali s plným nasazením dělat to, co podle své pracovní náplně dělat mají? To by byla mnohem větší katastrofa, než trocha čmoudu z podvozku!
20.04.2009 (0:02)  
To Pavel Z: dělal jsem u dráhy přes 40 let, takže vím velmi dobře, jak se jakékoli problémy řeší! Dokud to jde, tak se zametá pod koberec a zatlouká, když už to nejde (nějaká ta mrtvolka), začnou se nezodpovědní zodpovědní hádat, kdo z nich za to může a přemýšlet o tom, na koho ,,dole" hodit vinu. Za celá ta léta (a poslední dobou je to ještě horší), jsem nezažil, že by někdo začal problém hned v ranné fázi vývoje účinně řešit, natož aby přiznal, že to či ono podělal!
19.04.2009 (20:03)  
Ážetďák: A on někdo napsal, že se to neřešilo? Když se tady neobjeví spis z vyšetřování a přesný popis nápravy, tak to nemá na trati asi co dělat, že? Už vidím ČD, jak si od šotoušů nechávají schvalovat co smí a co nesmí do provozu.
registrovaný uživatel land 
19.04.2009 (19:18)  
AŽETĎÁK:Problém je, že je pro (nejen) ČD obvyklé dělat obvykle všechno jako obvykle. Očekávat něco jiného znamená nutně zavést do systému změnu, dobře ji vymyslet, mít sílu ji prosadit a mít trochu času nechat ji účinkovat. Není tohle všechno trochu iluze? Tak vidíte...a ano, není to happy-end.
19.04.2009 (17:34)  
To PeNik: Aha. Takže se to řešilo jako obvykle, totiž nijak. Vyměnily se destičky a bude se čekat, až podruhé shoří alespoň postižený vagon. Pokud začne z ničehož nic brzdová soustava hořet, mělo by se urychleně a kvalifikovaně zjistit, proč se to stalo a ihned udělat všechno pro to, aby se se to nemohlo opakovat. Ale to bychom nesměli být v ČR!
18.04.2009 (16:09)  
Josef Bořík: http://www.pozary.cz/rubriky/udalosti/video-srazena-osoba-vlakem-a-pozar-hromady-prazcu_17136.html

Tohle video také není špatné i když trochu mimodrážní. Nejlepší je tam ta hláška "Kretene", ale měl pravdu.
18.04.2009 (15:57)  
V Železničáři je škoda vyčíslená na 10000,- Kč, takže předpokládám, že se vymění jen destičky.
registrovaný uživatel JB 
16.04.2009 (17:21)  
Zdá se, že to tak je od změny tarifu ROPID k 1.1.2008, taky jsem to dosud nepostřehl. Původně opravdu neplatily. Dík za upozornění.
16.04.2009 (15:42)  
Twix: Ono těch odlišností je více, ve vlaku například neplatí nepřestupní jízdenky.

Sice jsme mimo téma, ale zas až tak pravda to není. Ono třeba z Radotína na Smíchov, se na 18 korunovou jízdenku dá normálně jet. Odlišností je hafo, bohužel.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko