Aktuálně 11:24 - Během včerejší noci byl již plně obnoven provoz přes stanici Praha Vršovice, všechny dálkové i regionální spoje jezdí po svých trasách. Po požáru na výhybně Praha Vyšehrad byl během noci umožněn částečný, jednokolejný provoz. Mezi Smíchovem a Hlavním nádražím (Vršovicemi) bylo zavedeno telefonické dorozumívání, propustnost tratě je tak stále omezena a platí nadále řada omezení, především v dálkové dopravě.
Omezení v dopravě
- Sudé osobní vlaky Praha – Beroun začínají ve stanici Praha-Smíchov, v opačném směru i končí.
- Rychlíky do/z Plzně a dále na/ze západ(u) Čech jezdí mezi Smíchovem a Hlavním nádražím jednokolejně, totéž platí i pro dálkové spoje přes Hradec Králové dále na východ.
- Motorové rychlíky do Českých Budějovic přes Písek taktéž začínají a v opačném směru končí na Smíchově.
- Rychlíky do Chebu přes Ústí nad Labem jsou výchozí z nádraží v Holešovicích, v lichém směru i zde končí
19:30 - Všechny osobní vlaky z/do Berouna jsou ukončeny, resp. výchozí ve stanici Praha-Smíchov. Rychlíky od Plzně jsou taktéž ukončeny na Smíchovském nádraží; prázdné soupravy jsou následně odtaženy přes Radotín a Krč na Hlavní nádraží. Vlaky do Plzně jsou výchozí z Prahy Hlavního nádraží. Dálkoví cestující, kteří chtějí začít svou cestu na Smíchově, jsou přepraveni osobními vlaky do Prahy-Radotína, kde je umožněn mimořádný přestup. Neoficiální odhad škod mluví o možném zprovoznění dopravny Vyšehrad nejdříve po půlnoci.
Jak informoval náš editor Vít Voráček, na trati 171 v úseku Praha hl.n. - Praha-Smíchov je aktuálně zastaven provoz. Z důvodu požáru kabeláže byl vyžádán zásah hasičského sboru ve stanici Praha-Vyšehrad. Rychlík 1251 z Českých Budějovic odjel ze stanice Praha-Radotín se zpožděním 30 minut a byl odkloněn přes Krč a Vršovice. Stejnou trasu v opačném směru využil Rychlík 762 z Prahy do Cheb. Aktuálně jsou vlaky ukončovány ve stanici Praha-Smíchov a cestující mohou využít návazné spoje MHD.
Zdroj: ŽelPage, České dráhy
Představa o obnovení provozu po půlnoci nějak vzala za své.
Rychlíky od Chebu přes Ústí končí a v opačném směru vychází z Holešovic, vlaky od Vysočan na hlavním nádraží.
Současný oblouk díky jediné koleji nabíhá více do osy tunelu než by bylo v případě dvokolejné tratě.
Nehledě na to, že most samotný má omezenou nosnost. A na závěr, Váš tón si laskavě nechte pro dítě v mateřské školce. Ono by příště nebylo od věci být jasný a věcný a nemotat do toho Velkou Chuchli a Braník, který s tratí 521 nemá nic společného. A když máte tak spásné návrhy a plány řízení dopravy při mimořádných událostech, tak to běžte dělat, O11 nebo O16 po Vás, takovém znalci situace, určitě chňapnou ;)
Jinak mi není zcela jasné, proč ve směru z hlavního mohou lidé využít rychlík, který zastaví v Radotíně a má přípoj od Smíchova, zatímco v opačném směru všechny lidi natlačí na Smíchov, aby se jak sardinky mačkali ve v tu dobu značně vytížené MHD, namísto aby opět měli přípoj z Radotína v tu dobu nejspíš ne tak plnými osobáky na Smíchov, a kdo chce, může počkat ve vlaku, až z Radotína projede na hlavní (což nejspíš nebude pomalejší než se zajížďkou na Smíchov). Takhle sice budou cestující na Smíchově rychleji, ale ti na hlavní nádraží si "užijou". Už aby tu trať zmodernizovali, nejlépe i se zastávkou Vyšehrad.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.